To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καλές φθινοπωρινές ευκαιρίες για New business

Καλές φθινοπωρινές ευκαιρίες για New business

Τηλε-specs

Επίσης πριν από το Καλοκαίρι σας γράφαμε για κινητικότητα στο χώρο των τηλεπικοινωνιών… Ένας από τους εναλλακτικούς καλεί εταιρείες για παρουσιάσεις βάσει τζίρου, ενώ εξελίξεις υπάρχουν και στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας… Τα στελέχη της «κόκκινης» εταιρείας ακούγεται πως θα μοιράσουν το λογαριασμό σε δυο τουλάχιστον κομμάτια, ενώ οι «άλλοι» περιμένουν τις εξελίξεις σχετικά με το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς…

Χαλαρά…

Από τον Ιούνιο που κατέθεσαν οι εταιρείες, ακόμη δεν έχουν εξεταστεί ούτε τα δικαιολογητικά στον ύψους 10 εκατ. ευρώ (!) διαγωνισμό της Περιφέρειας Αττικής, για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της για το χρονικό διάστημα 2010-2015…

Τους συμφέρει;

Επανέρχεται δριμύτερος, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, που πετά το γάντι προς τον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ, Πάνο Σόμπολο, ζητώντας του να συγκατανεύσει στην υπογραφή κοινών κανόνων πρωτοβουλίας, που μέλλει -όπως τονίζεται- να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα διαφάνειας και να θωρακίσει το επάγγελμα του δημοσιογράφου και του συμβούλου Δημοσίων Σχέσεων. Θυμίζουμε ότι η επιστολή έρχεται δύο μήνες μετά και την ευγενική άρνηση Σόμπολου και φυσικά των μελών του Δ.Σ., που δήλωναν προς τον τομέα PR της ΕΔΕΕ την προσκόλλησή τους στους κανόνες της ΕΣΗΕΑ, αρνούμενοι ευγενικά την υπογραφή ενός Κοινού Μνημονίου Δεοντολογίας.

Θα κάτσει;

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας έλεγαν ότι «είχαν» την υπουργό και ότι είχαν σαφές προβάδισμα στην περιφέρεια… Τώρα που μετακινήθηκε, τι θα γίνει; Θα τους κάτσει;

Lobbying

Στην παρακώλυση της ελευθερίας παροχής υπηρεσιών, αλλά και στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που δίνεται στην ΕΡΤ έναντι των ιδιωτικών καναλιών, δούλεψε ιδιαίτερα το «λόμπι» των καναλαρχών στην Ε.Ε. για να πείσει τους Ευρωπαίους ότι είναι παράφορα άδικος ο φόρος 20% επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων που η ενεργοποίησή του έχει μετατεθεί για τον Οκτώβρη...




Χορηγός είναι αυτός!

Πόσο θα τιμολογούσε μια σοβαρή διαφημιστική τη… φόδρα του σακακιού του Τζίγγερ-Γιάννη Βαρδινογιάννη; Και πώς αποτιμάται από μια επιχείρηση ένα τέτοιο επικοινωνιακό «δώρο»; Πάντως, ο Τζίγγερ έδειξε και με το παραπάνω την εκτίμησή του στο μεγάλο του χορηγό…

Προς λύση…

Μέχρι το τέλος του μήνα φαίνεται να υπάρχει η πιθανότητα αλλαγής στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της Απογευματινής. Επαφές γίνονται με ενδιαφερόμενους και υπό τις ευλογίες του Αντώνη Σαμαρά, για να βρεθεί αξιοπρεπής και υγιής λύση για το ιστορικό φύλλο της παράταξης…

Έξυπνο...

Με το νέο του χορηγικό του πρόγραμμα ο ΟΠΑΠ κατόρθωσε να μην διαφημίζεται καμία άλλη εταιρεία στοιχήματος στα γήπεδα της Ελλάδας…

Auto-crisis

Ποιος όμιλος επικοινωνίας μέσα σε ένα πρωινό απαίτησε από την εταιρεία Leasing να αλλάξει το στόλο των executives cars από 2.000 κ.ε. και πάνω σε 1.600 κυβικά max;

Βαρύ κλίμα

Βαρύ το κλίμα στις συσκέψεις των οικονομικών εφημερίδων, με τους εμπορικούς να έχουν σκύψει το κεφάλι και να μην αναφέρουν περισσότερες από 3 ολοσέλιδες (πληρωμένες) στα επιχειρηματικάκλαδικά ένθετα -τις λεγόμενες ειδικές εκδόσεις- που σε εποχές παχέων αγελάδων πουλούσαν καταχωρίσεις σαν ζεστά κουλούρια. Ούτε καν τα αφιερώματα για τη ΔΕΘ δεν έφεραν τα λεφτά τους.




Υπουρ-σχέσεις…

Βαρύ το κλίμα και στην Ένωση, με τους εν αναμονή ανάδοχους και υποψήφιους μνηστήρες για
στιβαρούς λογαριασμούς να κλαίγονται που άλλαξαν οι υπουργοί, τα υπουργεία και οι αρμοδιότητες. Και τα 16 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκαν; Τι θα γίνει με αυτά; αναρωτήθηκαν – παρά τις υποσχέσεις-δεσμεύσεις που έχουν πάρει από ορισμένες πλευρές… Μέγα θέμα αυτό στην Ένωση. Και δεν ενώνει… διχάζει.

Celebrities

Στο μπουκέτο της Nova θα ανέβει το Celebrity Channel, με τη συνδρομή της εταιρείας παραγωγής PLD, όχι όμως με το μηχανισμό των Αττικών Εκδόσεων, που φυσικά έδωσε τις ευλογίες του μέσω του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου.

Καλό!

Sold out έκανε το Nickelodeon του Βίκτορα Ρέστη, που φαίνεται ότι του βγήκε μια χαρά μέσα στην κρίση η μετατροπή του Local TV σε παιδικό κανάλι. Σχολικά είδη, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, ασφαλιστικές εταιρείες δεν προλαβαίνουν να πουλάνε... Καλή συνέχεια!

Επιστημονική φαντασία;

Μπορεί ένα… διαζύγιο να βοηθήσει έναν εκδοτικό όμιλο ν’ απαλλαγεί από τα εκδοτικά βαρίδιά του, χωρίς να πληγεί η «φήμη» και η «πελατεία» του; Μπορεί υποστηρίζουν ορισμένοι κι ας είναι ψιλο-fake το διαζύγιο! Άλλωστε, και η Λιζ Τέιλορ με τον Ρίτσαρντ Μπάρτον είχαν παντρευτεί κάνα-δυο φορές μεταξύ τους… (Άσε που το ζεύγος έχει μεγάλη ροπή στα χούγια των… rich and famous)…

Ο αδύναμος κρίκος

Οι πιο αδύναμοι κρίκοι αποδεικνύονται στα ΜΜΕ τα στελέχη των τμημάτων Μarketing και των
Οικονομικών Διευθύνσεων. Οι λόγοι είναι πολλοί: α) μείωση της διαφημιστικής δαπάνης που αποφασίζεται κεντρικά, ανά όμιλο, για να μην πούμε ανά ιδιοκτήτη Μέσων, β) κατάργηση ενθέτων και περιοδικών, γ) μείωση σελίδων εφημερίδων, δ) ενοποίηση τμημάτων και ε) αδύναμη συνδικαλιστική υποστήριξη. Αυτά ειπώθηκαν σε μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ.

Newsroom και «ξελάφρωμα»

Το σχέδιο εξυγίανσης έτσι όπως το παρουσίασε ο Σταύρος Ψυχάρης στα μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, με τα οποία ζήτησε συνάντηση, περιλαμβάνει την απόλυση 150 διοικητικών υπαλλήλων από τους 382 που εργάζονται στον ΔΟΛ, πλην όμως δεν προβλέπονται απολύσεις σε ό,τι αφορά τους 456 δημοσιογράφους που απασχολεί. Αυτοί οι τελευταίοι, όμως, θα ενοποιηθούν σε ένα ενιαίο newsroom, υπό τη γενική διεύθυνση του Στέλιου Σοφιανού, που θα τροφοδοτεί με θέματα και ειδήσεις αδιακρίτως το σύνολο των έντυπων και ηλεκτρονικών Μέσων. Αν δεν προχωρήσει το σχέδιο εξυγίανσης, τότε ο ΔΟΛ θα αδυνατεί να εκπληρώσει τις στοιχειώδεις οικονομικές υποχρεώσεις του από το Μάρτιο, υποστήριξε ο «ισχυρός άνδρας» του Οργανισμού…

ΑΠΟΡΙΑ

Επειδή πολλά ακούγονται…Υπάρχει περίπτωση να υπαχθεί εν ενεργεία (και πανελλαδικής εμβέλειας) τηλεοπτικός σταθμός στο άρθρο 99 και να προχωρήσει σε «στάση πληρωμών»; Κι αν δεν υπάρχει (καθώς υπάρχει ακόμη ισχυρή τραπεζική στήριξη), γιατί διαρρέεται «εντέχνως» και με ποιο στόχο;