To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kαμία αντίδραση στα Media για το πρόγραμμα επιδότησης

Kαμία αντίδραση στα Media για το πρόγραμμα επιδότησης

Κατάργηση ή μείωση...

Στο πολυ-νομοσχέδιο «σκούπα» που προτίθεται να καταθέσει εντός του Νοεμβρίου στη Βουλή το
Υπουργείο Οικονομικών θα περάσει τροπολογία ή νομοθετική ρύθμιση για κατάργηση ή μείωση (έως και κατά 50%) του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης 20%. «Η συζήτηση με τους φορείς (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος, Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας, Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας) βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και κάθε δήλωση για τη μια ή την άλλη εκδοχή, την κατάργησή του ή τη μείωση, είναι παρακινδυνευμένη», μας ανέφερε υψηλά ιστάμενο στέλεχος του υπουργείου.

Αλλαγή σκηνικού…

Σε νέο χώρο όλα δείχνουν πως θα πραγματοποιηθούν φέτος τα Ermis Awards… Οι πληροφορίες θέλουν τη γιορτή της επικοινωνίας, μετά τα τελευταία δυο χρόνια στο Μέγαρο Μουσικής, να μετακομίζει λίγο πιο πάνω στο θέατρο Badminton.

Κινητικότητα

Κινητικότητα στη αγορά του PR, καθώς τουλάχιστον δύο είναι τα spec που τρέχουν αυτό το διάστημα… Το ένα μάλιστα πραγματοποιήθηκε την αργία της 28ης Οκτωβρίου στο Λονδίνο.

Κλειστό...

Επίσης, το διάστημα αυτό, όπως και πέρσι, τρέχει κλειστό spec από μεγάλη πολυεθνική για πολύ συγκεκριμένο project.

Παγκόσμιο χωριό…

Δημοσιεύματα στο εξωτερικό κάνουν λόγο για μετακίνηση του λογαριασμού media γνωστού brand τροφίμων, που ακουμπάει και την ελληνική αγορά… Εν αναμονή των υπογραφών…




Πάει και ο Paul…

O Paul το χταπόδι ήταν μία από τις χαρακτηριστικές φιγούρες του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου στη Νότιο Αφρική, αλλά και πρωταγωνιστής των διαφημιστικών ταινιών που δημιούργησε για τον ΟΠΑΠ η Fortune… Ο δυστυχής Paul κατέληξε την προηγούμενη εβδομάδα, από φυσικά αίτια.

Προσφυγή…

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε η κοινοπραξία The PR Team/ Euro RSCG, διαμαρτυρόμενη για τον αποκλεισμό της από το spec της Περιφέρειας Αττικής. Υπενθυμίζεται πως είχε αποκλειστεί μετά την εξέταση των δικαιολογητικών και υπέβαλε ένσταση στην Επιτροπή του διαγωνισμού της Περιφέρειας, η οποία δεν έγινε δεκτή.

Αρχίζει το ματς…

Κορυφώνεται η ένταση μεταξύ διαδικτυακών και φυσικών καζίνο… Η πρόσφατη δικαστική απόφαση δικαιώνει το Ελληνικό Καζίνο Πάρνηθας, καθώς το Δικαστήριο έκρινε ότι, σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο, η διεξαγωγή και διαφήμιση διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών απαγορεύονται στην Ελλάδα… Έχει κερδηθεί όμως ο πόλεμος;

Μυστήριο…

Επτασφράγιστο μυστικό κρατά το ΠΑΣΟΚ το όνομα της διαφημιστικής που επιμελήθηκε σποτάκι «Μπεν Χουρ» που προβάλλεται προεκλογικά, αρχής γενομένης από τη βραδιά της διακαναλικής συνέντευξης. Το κυβερνητικό επιτελείο και οι συνεργάτες του πρωθυπουργού, Γ. Ραγκούσης και Γ. Παπακωνσταντίνου, σε ερώτηση για τον συνεργάτη/δημιουργό δεν θέλησαν να απαντήσουν.

Όλα στον αέρα

Αμήχανο το ΕΣΡ σχετικά με το θέμα της έγκρισης της αλλαγής φυσιογνωμίας του Kontra Channel του Γ. Κουρή από μη ενημερωτικό (Τηλεφώς) σε ενημερωτικό. Αν και έχουν πέσει τα «μεγάλα μέσα», επικαλούμενα ότι το κανάλι απασχολεί δημοσιογράφους ενώ το «αδελφό»  Alter είναι σε διακανονισμό με τις ΔΟΥ, το ΕΣΡ δεν μπορεί να βρει νομικό διέξοδο, καθώς ο νόμος απαγορεύει διά ροπάλου την αλλαγή στίγματος. Επίσης καθυστερεί, Κύριος οίδε για ποιους λόγους, η έγκριση της από 7/7 μεταβίβασης από τον Κ. Παπανικόλα (που διατηρεί το 25%) στη Maudie MME Ltd του Γ. Κουρή (75%).

Exit… Poll;

Στον «αέρα» η συμφωνία μεταξύ καναλιών και εταιρειών δημοσκοπήσεων για τη διενέργεια του κοινού exit poll της 7ης Νοεμβρίου. Ο λόγος οικονομικός, καθώς οι εταιρείες ζητούν εξωφρενικά ποσά, με αποτέλεσμα να είναι αβέβαιο αν θα μεταδοθεί exit poll την Κυριακή το βράδυ όταν κλείσουν οι κάλπες.

Αισιόδοξος…

Να εκδώσει εφημερίδα σκέφτεται πολύ σοβαρά ο Δημήτρης Κοντομηνάς, λίγο καιρό μετά την αλλαγή του ονόματος του Θέμα 989 σε Radio 9 και την ανανέωση του προγράμματος, καθώς και την αλλαγή του προφίλ και την ενδυνάμωση του Channel 9.




Σύμβουλος

Σύμβαση για παροχή υπηρεσιών στο σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών υπέγραψε η γραμματεία ΔΕΚΟ του Υπουργείου Οικονομικών με την εταιρεία συμβούλων Grant Thornton.

Τι μου λες τώρα…

«Αγανακτισμένος» και ελαφρώς είρων εμφανίστηκε ο υπουργός αρμόδιος για τα ΜΜΕ, Τηλέμαχος
Χυτήρης, σχολιάζοντας τις παρατηρήσεις του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος (η οποία λογοδοτεί και υπάγεται στον έλεγχο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας), για την κατάσταση στα δημόσια ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ, δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι η «κυβέρνηση έχει σχέδιο για την ΕΡΤ και αυτή την περίοδο νοικοκυρεύει τα οικονομικά της»… Μεταξύ πολλών άλλων ειρωνεύτηκε τον διοικητή καλώντας τον να συμμετάσχει στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ… Μόνο που το «ειδικό βάρος» Χυτήρη στα της εφαρμογής του Μνημονίου, εν συγκρίσει με το «ειδικό βάρος» Προβόπουλου, είναι αντίστοιχο αυτού ενός μυρμηγκιού με έναν ελέφαντα… Όσο για το… σόλο, περί «συνταγματικής εκτροπής» και υπέρβασης των αρμοδιοτήτων του, καλύτερα ας τα συζητήσει με τον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου… Πάντως, για τα δημοτικά ΜΜΕ, το μέλλον είναι απολύτως σκοτεινό και μονόδρομος…

Πάνω από τις συμβάσεις

Οι περικοπές ύψους 10% στις αποδοχές των εργαζομένων στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση
του ΣΚΑΪ, τις οποίες εξήγγειλε ο Γιάννης Αλαφούζος, ως μόνο μέτρο για να αποφευχθούν οι απολύσεις, αφορούν αμοιβές πάνω από τα προβλεπόμενα στις ΣΣΕ της ΕΣΗΕΑ, γι’ αυτό και οι αντιδράσεις είναι σχετικά περιορισμένες… Ματς θα υπάρξει όταν αρχίσουν να «πλήττονται» και επισήμως (γιατί «ανεπισήμως» γίνεται ο κακός χαμός), οι «κατοχυρωμένες» ΣΣΕ…

Στροφή στα εβδομαδιαία

Το ένα -λένε- θα είναι πιο φθηνό (από κάθε άποψη) στα πρότυπα του Ciao και θα κυκλοφορεί κάθε Τρίτη. Το άλλο -επίσης λένε- θα είναι λίγο πιο «κυριλέ» και «ακριβό», στα πρότυπα του ΟΚ και του Hello, και θα βγαίνει κάθε Πέμπτη, ενώ αν πάνε καλά και τα δύο, ίσως -λένε ίσως…- βγει και κάτι σαν το μηνιαίο Life Style. Όλα αυτά αφορούν τις νέες εκδοτικές προσπάθειες του ΔΟΛ. Πέρα από τις προφανείς «συνέργειες» σε κόστος παραγωγής, για τα εβδομαδιαία ρόλο έπαιξε και η «ταχύτητα κυκλοφορίας του χρήματος»… Αποδίδουν καλύτερα σε ρευστό (προσοχή, μιλάμε για ρευστό, όχι για «λογιστικό» χρήμα και εννεάμηνες επιταγές), ακόμη κι αν έχουν τη «στοιχειώδη» διαφήμιση… Τη σφραγίδα της σε όλα θα βάζει ανυπερθέτως η δημοφιλέστατη Σιβύλλα…