To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μελέτη της Ericsson για τους Millennials

Μελέτη της Ericsson για τους Millennials
Μελέτη της Ericsson για τους Millennials

Το ενδιαφέρον της στους εργαζόμενους ηλικίας 22-29 στις Η.Π.Α., που έχουν ανώτατη μόρφωση και οι οποίοι είναι φιλόδοξοι, διορατικοί και φαντάζονται τους εαυτούς τους σε ηγετικές θέσεις στο μέλλον, εστιάζει η νέα έρευνα του ConsumerLab της Ericsson με τίτλο «Νέοι επαγγελματίες στη δουλειά».

Μεταξύ των σημαντικών ευρημάτων αυτής της αναφοράς είναι ότι οι Millennials χειρίζονται καλά την προσωπική τους ζωή εν ώρα εργασίας. Παρόλα αυτά, δεν αφήνουν απαραιτήτως τη δουλειά να εισέλθει στην προσωπική τους ζωή. Αν και είναι πρόθυμοι να έχουν καλές αποδόσεις, είναι σχεδόν αδύνατο γι’ αυτούς να αφήσουν την προσωπική τους ζωή πίσω, αφού ελέγχουν τακτικά το Facebook, συμμετέχουν σε ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και στέλνουν και λαμβάνουν κείμενα στις συσκευές τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό μάλιστα εκλαμβάνεται ως δικαίωμα και όχι ως παροχή.

Η Ann-Charlotte Kornblad, Senior Advisor στο ConsumerLab της Ericsson, σχολίασε σχετικά: «Θέλουν στενές σχέσεις με τους ανωτέρους τους και αναμένουν συχνή ανατροφοδότηση. Δε τους αρέσει η ασάφεια και αναμένουν διαφάνεια και αμεροληψία σε όλες τις συναλλαγές τους. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για πολλούς νέους είναι η διατήρηση ισορροπίας μεταξύ εργασίας και ελεύθερου χρόνου και προσδοκούν πως οι εργοδότες  θα βρουν λύσεις προκειμένου να τους βοηθήσουν να το επιτύχουν».

Το 45% των Millennials χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους τηλέφωνα, που πληρώνουν μόνοι τους, στη δουλειά. Αυτό σημαίνει πως πληρώνουν το τηλέφωνο και για χρήση που σχετίζεται με θέματα της δουλειάς τους. Σήμερα, 23% των Millennials έχουν κινητά τηλέφωνα (κυρίως έξυπνα τηλέφωνα) που είναι πλήρως ή εν μέρει πληρωμένα από τους εργοδότες τους.

Τέλος, οι νέοι επαγγελματίες είναι ανυπόμονοι. Όντας μέρος της γενιάς του Facebook, επιζητούν άμεση ικανοποίηση, ενώ η ιδανική εταιρεία προσφέρει τα εξής: ικανοποιητική εργασία, δυνατότητα multitasking, προσήλωση στο στόχο – να έχουν την ευθύνη του πότε και από πού δουλεύεις, ευκαιρία να δουλεύουν σε ομάδες και με άτομα τις ηλικίας τους, επίπεδη οργάνωση, αφοσιωμένο και προδραστικό διευθυντή, ξεκάθαρες κατευθύνσεις και προοπτικές- συνεχή ανατροφοδότηση, διαφάνεια, σεβασμό στην ισορροπία εργασίας/ ζωής, στενή σχέση με το διευθυντή και σύγχρονη τεχνολογία, ειδικά στον τομέα της επικοινωνίας.

Για τους σκοπούς αυτής της αναφοράς, το ConsumerLab  της Ericsson εξήγαγε ποιοτικές συνεντεύξεις με 64 άτομα ηλικίας 22-29 στο Σαν Φρανσίσκο και στη Silicon Valley. Οι συνεντεύξεις διεξήχθησαν με οχτώ ανθρώπους σε διοικητικές θέσεις που είναι υπεύθυνοι για νεότερους εργαζομένους, και τέσσερις συνεντεύξεις με εξειδίκευση στο συγκεκριμένο ηλικιακό γκρουπ.

Επιπλέον, το ConsumerLab πραγματοποίησε μια διαδικτυακή μελέτη 1.945 απαντώμενων μεταξύ των ηλικιών 22 και 65. Αυτό το δείγμα αντιπροσωπεύει τους online Αμερικάνους εργαζόμενους.