To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Πάσχα ήρθε, αγαπήσαμε αλλήλους και έτσι την διαμάχη για τις διαφημίσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας διαδέχτηκε η Εαρινή Συμφωνία για τις διαφημίσεις των κομμάτων.

• Ο @christoskioupis πρώτος μας ξεναγεί στα τηλεοπτικά σποτ των κομμάτων- μέχρι στιγμής. Δέστε τα τρία πρώτα εδώ 
• Όμως, αυτό που πρέπει να δούμε όλοι εσείς κι εμείς δεν είναι τα σποτ αλλά, τώρα που υπάρχουν τα social media κι οι διαφημιζόμενοι υποχρεούνται από τον άγραφο νόμο του διαδικτύου να έχουν τον τοίχο τους ανοικτό, το τι γράφεται για τα σποτ στους τοίχους και τις σελίδες των κοινωνικών δικτύων.
• Εμείς κακές λέξεις δεν λέμε και κυρίως δεν γράφουμε, links όμως παραθέτουμε. Οπότε ας κάνουμε λίγο link hopping, ε?

ΕΛΑΒΟΝ:
1.ΠΑΣΟΚ
2. NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Πάντως, η πλέον ενδιαφέρουσα, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, προσέγγιση είναι μια ambient διαφήμιση. Κοιτάξτε εδώ
• Όμως υπάρχει κι άλλη επικαιρότητα. Και αγαπάει και προχωράει. Αυτή η ενέργεια σχολιάστηκε περισσότερο από καμιά άλλη την εβδομάδα που πέρασε και μάλιστα θετικά. Πόσοι από εσάς δακρύσατε? Εξαιρετική ιδέα, με μεγάλο insight και φοβερό δίδαγμα για όλους όσους από εσάς είπατε κάποτε ΄Τα απορρυπαντικά είναι η καταδίκη του Δημιουργικού. ‘’ Όμως, κι άλλο ΟΜΩΣ: Σας πετάμε το γάντι: Μπορεί κανείς να δει μια ελαφριά, υποσυνείδητη, σαν το πάτημα της γάτας διάθεση σεξισμού? Μας διαβάζει κανένας σούπερ- μπαμπάς? Αγαπάμε μπαμπάδες και ,πιο πολύ, αγαπάμε να ονειρευόμαστε εκείνο τον καιρό που θα βγαίνουν σποτ κι ενέργειες που θα μιλάνε για γονείς κι ανθρώπους ανεξάρτητα από φύλο κι από στερεότυπα.
• Το ζόρι που τραβάμε με το αν μιλάνε οι μάρκες ή όχι το ξέρετε. Κάποιες μιλάνε. Πως το ξέρουμε? Τους μιλάμε πρώτα εμείς  ‘κοινοποιώντας’  τους ότι γράφουμε γι αυτές εδώ. Και κάποιες απαντάνε. Κάποιες πάλι όχι. Ας πούμε μιλάνε τα καινούρια Applebee’s και το ‘Μπισκοτάκι’. Ευχαριστούμε και τις δύο μάρκες και μπράβο στις ομάδες που τα χειρίζονται.BTW  τις χειρίζονται και τις δύο ομάδες από εταιρείες PR.
• Αγαπάτε Ελλάδα? Κι άλλοι την αγαπάνε. Επί τρία:
Greece Greece Greece. Απολαύστε και ...παίξτε μπάλα (μας διαβάζει κανείς που ΔΕΝ είναι ακόμα στο Pinterest? Σας έφαγε το Path αλλά εκεί δεν έχει λεφτά..Το Path τα πήρε όλα κι έφυγε ακολουθώντας το δικό του μονοπάτι:p

• Εντάξει, αυτό που ακολουθεί δεν είναι για μάρκες αλλά  έχει insight για το πώς μας βλέπουν εμάς που δουλεύουμε για μάρκες: @gflessas RT @adounas: Δάκρυσα RT @goranitis "συστήθηκε ένας ως \'επαγγελματίας της επικοινωνίας\' κι η άλλη κατάλαβε ότι φτιάχνει τα καλώδια του ΟΤΕ".
• Υπάρχει κανείς που δεν έκανε like τη σελίδα του fresco yogurt bar ?
• ΟΚ, δεν μας  μιλάει αλλά τουλάχιστον μας φτιάχνει :p
O λόγος πάλι στο Jumping Fish του COSMOTE: Εξερευνήστε εδώ  τον Μελλοντικό Χάρτη της Ελλάδας
• Facebook + Pinterest μαζί?  Ναι και μάλιστα από το Habitat. Ιδού η πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα ενέργεια που μας εντυπωσίασε
• Θα κλείσουμε με κάτι που έχει μικρό εικαστικό ενδιαφέρον αλλά σίγουρα θα σας τσιγκλήσει να κάνετε παπάδες. Μια ελληνική μάρκα κατακτά σεμνά τον κόσμο και φυσικά το pinterest. Διαβάστε τα σχόλια, μοιραστείτε τα και να είμαστε καλά, που θα πάει, θα γυρίσει!

Σημείωση: Όλα τα posts αναδημοσιεύονται αυτούσια με μοναδική παρέμβαση την προσθήκη τόνων.