To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Ήταν μία εβδομάδα που όλοι, κι όταν λέμε όλοι, σχεδόν όλοι μίλαγαν για πολιτική και οικονομία. Έτσι θα ξεκινήσουμε λίγο ανάποδα.

•    Το ακούσαμε στην τηλεόραση, το ανεβάσαμε εμείς στα κοινωνικά δίκτυα και θα μπορούσε να είναι το motto ενός κόμματος που απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να πάμε μπροστά με τη δουλειά τους και τις ιδέες τους: "Από την ντροπή στην ανατροπή και από την κρίση στη διάκριση". Τάδε έφη ο επιχειρηματίας κύριος Κουτσιανάς της APIVITA. Κρατήστε το. Ή, ακόμα καλύτερα, .."just do it".
•    Έντονος ο σχολιασμός του νέου τηλεοπτικού σποτ κόμματος που βασίζεται στον συμβολισμό της υποστολής της Σημαίας. Διαβάστε τα σχόλια που γράφτηκαν στο Twitter, την Κυριακή το βράδυ μετά την προβολή του στη ΝΕΤ, εδώ.
•    Θα ‘παίξουμε’ πολλή μουσική σήμερα. Έχετε αναρωτηθεί αν και πόσο ρόλο παίζει η μουσική στις πολιτικές καμπάνιες? Αρκεί να γράψουμε τη λέξη ΠΑΣΟΚ και να κλείσετε τα μάτια σας. Είναι σίγουρο ότι θα ακούσετε αυτό. Τώρα, ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψουμε τα γούστα των Σαρκοζί και Ολάντ. Κλασσική η playlist του πρώτου περιλαμβάνει από Presley ως, ε ναι, Carla Bruni. Ο δεύτερος και νικητής των Γαλλικών εκλογών, αφού μας εξέπληξε με την τόλμη, δική του και της ομάδας του, να χρησιμοποιήσει το Niggas in Paris σε τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας του, μας αποκαλύπτει ένα πιο μοντέρνο γούστο που το χαρακτηρίζουν Zaz και Adele. Ακούστε και μοιραστείτε τα αγαπημένα κομμάτια χαμένων και νικητών εδώ.
•    Εδώ τα επιτελεία των κομμάτων δεν μας λένε τίποτα για τα μουσικά γούστα των αρχηγών τους. Εντοπίσαμε όμως ένα ευφάνταστο άρθρο με το τι ακούνε οι ψηφοφόροι των κομμάτων στο Jumping Fish.Διαβάστε το κι ακούστε τα κομμάτια εδώ. Τώρα αν καίγεστε να ακούσετε και Sepultura, πάρτε μια μυρωδιά στη σελίδα τους στο myspace
•    Καλά νέα και βραβεία: Ελληνικός θρίαμβος στα European Design Awards μάθαμε από τον πολύ καλό @brexians και το blog του: χρυσά στις κατηγορίες τους κέρδισαν: η G (για το λογότυπο της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών), η Bob Studio (για τη συσκευασία Eleia Olive Oil), η Mouse Graphics (για τη σειρά συσκευασιών Brüken), η Nomint (για το animation του Tonight) και η Dolphins (για το λογότυπο Balkan Tales). Εύγε και να τα εκατοστίσουμε!
•    Ένα διαφημιστικό σποτ που καλεί τους Ιρλανδούς να ψηφίσουν ΟΧΙ σε περισσότερη λιτότητα στις εκλογές της 31ης Μαΐου, ανέβασε ο @erg_deltio. Απλό και to the point.
•    Όλοι σκέφτονται καλοκαίρι και διακοπές κι όλοι συζητάνε θετικά το διαφημιστικό της ΕΒΓΑ που τους ταξιδεύει. Ο @menacius που είναι νέος και μεγάλο ψαχτήρι βρήκε μια παλιά διαφήμιση ΕΒΓΑ κι εύλογα εξέφρασε την απορία του αν είχε ή δεν είχε λογοκριθεί. Εσείς τι λέτε?


•    Εννοείται ότι δύο είναι οι διαφημίσεις η μουσική των οποίων συζητιέται αυτή τη στιγμή στα κοινωνικά δίκτυα: ΕΒΓΑ και ΟΤΕ. Με αφορμή αυτή την κουβέντα και τα δύο συγκεκριμένα μουσικά κομμάτια αφιερώσαμε μία ολόκληρη εκπομπή στη μουσική για διαφημίσεις όπου και ακούσαμε τα δικά μας all time classics.

Ακούστε τα 13 καλύτερα για εμάς κομμάτια που έχουν παίξει ποτέ σε διαφημίσεις στην Ελλάδα και προσθέστε με σχόλια τις δικές σας επιλογές με ένα τόσο δα κλικ εδώ

Σας αγαπάμε, να μας αγαπάτε και να θυμάστε:

Love, Peace, Imagination
The Three Keys to Inspiration