Προτιμούν τις online αγορές οι Έλληνες καταναλωτές
Προτιμούν τις online αγορές οι Έλληνες καταναλωτέςΟι καλύτερες τιμές, καθώς και η εξοικονόμηση χρόνου θεωρούνται, από το 66% και 20% αντίστοιχα των Ελλήνων καταναλωτών, τα κυριότερα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών, με βάση την έρευνα που πραγματοποιήθηκε το διάστημα Ιουνίου - Σεπτεμβρίου 2011. Ακολουθεί η ανεξάντλητη ποικιλία σε προϊόντα (9%), η οποία αποτελεί για το καταναλωτικό κοινό ακόμη ένα σημείο υπεροχής των ηλεκτρονικών αγορών έναντι αυτών σε καταστημάτα.
Παρά το γεγονός ότι δεν παρατηρήθηκαν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, η έρευνα έδειξε ότι οι άντρες φαίνεται να εκτιμούν λίγο περισσότερο τα online πλεονεκτήματα, πιστεύ- οντας σε μεγαλύτερο ποσοστό από τις γυναίκες ότι το Internet προσφέρει καλύτερες τιμές (54%) και προσφορές (24%), καθώς και πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων (11%) έναντι των μεμονωμένων φυσικών καταστημάτων. Όσον αφορά στα μειονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, το 46% των Ελλήνων πιστεύουν ότι όταν αγοράζεις προϊόντα μέσω Internet, δεν μπορείς να τα ελέγξεις τόσο καλά όσο όταν τα αγοράζεις από φυσικό κατάστημα.
Ακολουθεί ο φόβος για υποκλοπή στοιχείων κάρτας (27%), ενώ μια σημαντική μερίδα των καταναλωτών θεωρούν ως μειονέκτημα το φόβο που νιώθουν για πιθανή διαρροή προσωπικών τους στοιχείων (12%).