To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Προτιμούν τις online αγορές οι Έλληνες καταναλωτές

Προτιμούν τις online αγορές οι Έλληνες καταναλωτές
Προτιμούν τις online αγορές οι Έλληνες καταναλωτές

Οι καλύτερες τιμές, καθώς και η εξοικονόμηση χρόνου θεωρούνται, από το 66% και 20% αντίστοιχα των Ελλήνων καταναλωτών, τα κυριότερα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών, με βάση την έρευνα που πραγματοποιήθηκε το διάστημα Ιουνίου - Σεπτεμβρίου 2011. Ακολουθεί η ανεξάντλητη ποικιλία σε προϊόντα (9%), η οποία αποτελεί για το καταναλωτικό κοινό ακόμη ένα σημείο υπεροχής των ηλεκτρονικών αγορών έναντι αυτών σε καταστημάτα.

Παρά το γεγονός ότι δεν παρατηρήθηκαν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, η έρευνα έδειξε ότι οι άντρες φαίνεται να εκτιμούν λίγο περισσότερο τα online πλεονεκτήματα, πιστεύ- οντας σε μεγαλύτερο ποσοστό από τις γυναίκες ότι το Internet προσφέρει καλύτερες τιμές (54%) και προσφορές (24%), καθώς και πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων (11%) έναντι των μεμονωμένων φυσικών καταστημάτων. Όσον αφορά στα μειονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, το 46% των Ελλήνων πιστεύουν ότι όταν αγοράζεις προϊόντα μέσω Internet, δεν μπορείς να τα ελέγξεις τόσο καλά όσο όταν τα αγοράζεις από φυσικό κατάστημα.

Ακολουθεί ο φόβος για υποκλοπή στοιχείων κάρτας (27%), ενώ μια σημαντική μερίδα των καταναλωτών θεωρούν ως μειονέκτημα το φόβο που νιώθουν για πιθανή διαρροή προσωπικών τους στοιχείων (12%).