To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Θλίψη & οργή…

Θλίψη & οργή…

Στον τοίχο…

Από την άλλη μεριά, τα ξένα μέσα βρήκαν ξανά την ευκαιρία να μας κολλήσουν στον τοίχο και να
παρουσιάσουν τη χώρα μας σαν εμπόλεμη ζώνη… βάλλοντας κατά του τουρισμού, με προφανείς στόχους…

Ταφόπλακα

Ήρθε ξαφνικά από το πουθενά και χωρίς προειδοποίηση, αλλά πλέον είναι πραγματικότητα. Η επαναφορά του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης 20% ψηφίστηκε και θα ισχύει από 1/1/11, ανεβάζοντας
το κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης σε πολύ υψηλά επίπεδα. Οι «καναλάρχες» στέλνουν μήνυμα
στην κυβέρνηση και προειδοποιούν πως τέτοιου είδους αποφάσεις θα έχουν σημαντικές συνέπειες στο
απασχολούμενο προσωπικό τους, ενώ δεν είναι λίγοι οι διαφημιστές που θεωρούν πως τα κανάλια πρέπει
να απορροφήσουν αυτή την αύξηση, ειδάλλως θα υπάρξει συρρίκνωση των budget, αλλά και
σημαντική μετακίνηση κονδυλίων σε άλλα μέσα… Μόνη ελπίδα στο τούνελ, το ενδεχόμενο (που αφήνουν ανοιχτό στην κυβέρνηση) η επαναφορά του φόρου να «συμψηφιστεί» με την κατάργηση του αγγελιοσήμου ή μέρος αυτού, όπως είχαν ήδη ζητήσει οι εκπρόσωποι της αγοράς.

Δ(υ)Ν(α)Τ(όν)

One off από τη Civitas το έργο της συνάντησης με εκδότες, αρθρογράφους, διευθυντές ειδήσεων
καναλιών, εκπροσώπων του ΔΝΤ και των εμπειρογνωμόνων του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης. Οι συναντήσεις έγιναν με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, προκειμένου να εμπεδώσουν κανάλια και ΜΜΕ το πνεύμα των νέων μέτρων και να αντιστραφεί άρδην το κλίμα. Όπερ και εγένετο.

Ανάγκες…

Σύμβουλο επικοινωνίας έχει προσλάβει ήδη στη χώρα μας για τις επικοινωνιακές του ανάγκες σύμβουλος-τραπεζίτης, που φέρεται ως ο ιθύνων νους πίσω από τα οικονομικά μας μαγειρέματα…

ΟΠΑΠ …

Συνεχίζεται η αλληλογραφία μεταξύ ΟΠΑΠ και ΕΔΕΕ, με αφορμή τα θέματα που προέκυψαν στο spec.


Τα πρακτικά

Πιο συγκεκριμένα, με την απάντησή του ο ΟΠΑΠ αρνήθηκε να παράσχει το αντίγραφο της απόφασης
του Δ.Σ. που κατακύρωσε το διαγωνισμό και αντίγραφο της απόφασης της Επιτροπής που
περιλαμβάνεται η βαθμολογία των συμμετεχόντων, λέγοντας πως πρόκειται για συμφωνητικά ιδιωτικού
δικαίου. Η ΕΔΕΕ, λοιπόν, στην επιστολή της σημειώνει πως η θέση του Οργανισμού, ακόμη κι αν επρόκειτο για ιδιωτική εταιρεία, δεν ευσταθεί και επικαλείται και σχετική γνωμοδότηση των νομικών
της συμβούλων. Μάλιστα, πέρα από τους νομικούς λόγους, η Ένωση αναφέρεται και στο διεθνή κώδικα
δεοντολογίας για τους διαγωνισμούς, που επιβάλλει την πλήρη ενημέρωση των υποψήφιων αναδόχων ενός λογαριασμού για το τελικό αποτέλεσμα και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτό.

Ο εκπρόσωπος


Όσον αφορά στο θέμα της συμμετοχής της ΕΔΕΕ σε επιτροπές αξιολόγησης διαγωνισμών του ΟΠΑΠ, η
Ένωση για ακόμη μια φορά τονίζει στον Οργανισμό πόσο σημαντική θα είναι η προσφορά κάποιου
εκπροσώπου της σε αυτές τις διαδικασίες και τονίζει πως μια παρόμοια κίνηση από πλευράς ΟΠΑΠ μόνο οφέλη θα είχε.

Η αμοιβή

Διάσταση φαίνεται να υπάρχει κι όσον αφορά την αμοιβή συμμετοχής σε διαγωνισμούς την οποία ο κ.
Σπανουδάκης χαρακτηρίζει «επιδοματική ή χρηματοδοτική πολιτική προς επίδοξους ή υποψήφιους συνεργάτες». Η ΕΔΕΕ θεωρεί πως αυτός ο χαρακτηρισμός μειώνει τους υποψήφιους αναδόχους και απέχει από την ουσία του όρου αμοιβής συμμετοχής, ο οποίος σημαίνει ελάχιστη αποζημίωση και ένδειξη καλής πίστης από την αναθέτουσα αρχή προς σοβαρές επιχειρήσεις, οι οποίες επενδύουν σε χρόνο, χρήμα και προσπάθεια για να λάβουν μέρος σε κάποιο διαγωνισμό.

Επαφές…

Σε διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς βρίσκεται σημαντική μάρκα αυτοκινήτου. Ήδη έχουν ξεκινήσει
οι πρώτες επαφές με εταιρείες…


Μοίρασμα…

Σε διαδικασία spec βρίσκεται μεγάλος διαφημιζόμενος από την αγορά των τροφίμων. Εικάζεται ότι έξι εταιρείες συμμετέχουν στη διαδικασία, ενώ οι φήμες λένε ότι ο λογαριασμός θα μοιραστεί ξανά…

Στον… αέρα


Τρεις εταιρείες συμμετέχουν στο PR spec της Easy Jet για πρόγραμμα δημοσιότητας και below the line. Μεταξύ τους και η συν-συνεργάτης.

Ποιος θα το πει;

Εισήγηση για cut κατά 40% στα συμβόλαια της ΕΡΤ με Ολυμπιακό και Ξάνθη έχει δεχθεί ο πρόεδρος της
κρατικής τηλεόρασης Γ. Γαμπρίτσος. Του φαίνεται πολύ και δεν θέλει να ασκήσει πίεση, δεδομένου του
συμβολαίου, αλλά τι να κάνει; Πρέπει να διαπραγματευτεί.

Πλοήγηση…

Στην BBDO ανέθεσε την επικοινωνία της η MLS Πληροφορική, της οποίας το όνομα είναι συνυφασμένο με καινοτομικά προϊόντα τεχνολογίας, όπως το MLS Destinator Talk&Drive…

Δίωξη για συγκάλυψη!

Ότι «σκαλίζουν» διάφορα στην ΕΡΤ είναι γεγονός αναμφίβολο! Ωστόσο να ασκηθεί σε κάποιον ποινική
δίωξη, γιατί δεν προχώρησε σε έρευνες και ποινικές διώξεις για τους προκατόχους του, με σχεδόν έξι χρόνια καθυστέρηση, έχει μια κάποια δόση υπερβολής… Φυσικά η καθυστέρηση οφείλεται αποκλειστικά στη συνήθη καθυστέρηση που καταγράφει η Δικαιοσύνη, που τώρα (!) ολοκλήρωσε την εξέταση της υπόθεσης και απήγγειλε κατηγορίες. Ποινική δίωξη ασκήθηκε κατά του Χρήστου Παναγόπουλου, πρώην προέδρου της ΕΡΤ και νυν διευθύνοντος συμβούλου στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Η δίωξη αφορά παράβαση καθήκοντος σχετικά με την υπόθεση «Olympic Trophy», που ήταν ένα project της κρατικής ραδιοτηλεόρασης για την προώθηση των Ολυμπιακών Αγώνων.

Προσοχή! Δεν είναι πλάκα…


Λίγες ημέρες πριν από την ανακοίνωση των επώδυνων μέτρων για την ελληνική οικονομία, η Βουλή των Ελλήνων κατά ομόφωνη απόφαση (ΦΕΚ223 Α) ενέκρινε πρόγραμμα επιδότησης για όλους ανεξαιρέτως, τους βουλευτές και ευρωβουλευτές, προκειμένου να αγοράσουν το δικό τους προσωπικό εξοπλισμό πληροφορικής και να αναπτύξουν τις δημόσιες σχέσεις τους μέσω του διαδικτύου με προϊόντα αξίας 5.500 ευρώ, όπως: Η/Υ, laptops, notebooks, πολυμηχανήματα-εκτυπωτές, τηλεφωνικό κέντρο, fax, λογισμικό αυτοματισμού πολιτικού γραφείου, προγράμματα Η/Υ, δορυφορικό δέκτη και ό,τι άλλο gadget μπορεί να περιλαμβάνει ένα σύγχρονο πολιτικό γραφείο. Αυτοί οι τύποι δεν παίζονται με τίποτα και δυστυχώς δεν κρατάνε πια ούτε τα προσχήματα… Παππού, τ’ ακούς;