To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads Apple – U2: Songs of Innocence

#Timeliners_ads Apple – U2: Songs of Innocence
#Timeliners_ads Apple – U2: Songs of Innocence

Σαν συνέπεια, κατακλύστηκαν τα timelines όπου υπήρχε κοινωνικό δίκτυο από όλων των ειδών τα σχόλια. Πρόκειται για το λανσάρισμα της Apple, για iPhone6 και Apple Watch πακέτο με το καινούριο άλμπουμ των U2, ‘Songs of Innocence’.

Το λανσάρισμα του καινούριου iPhone το περιμέναμε καιρό και δη οι πολυάριθμοι φανατικοί της μάρκας και των προϊόντων της. Ακόμα κι οι φανατικοί Apple haters περιμέναμε να δούμε τι θα φέρει αυτό το νέο κινητό και κυρίως πως θα το βγάλουν στη δημοσιότητα.

Η εκδήλωση της παρουσίασής του τα είχε όλα, ωραίες παρουσιάσεις, κάποια καινούρια features, livestream, εκατοντάδες χιλιάδες posts στα κοινωνικά δίκτυα, ακόμα και στην Ελλάδα έγινε trending topic (#applelive,  #iPhone6). Είχε όμως και κάτι που δεν το είχαμε ξαναδεί ποτέ.

Τους U2. Είναι γνωστή η τάση τέτοιων μεγάλων μαρκών σαν την Apple να προσπαθούν να μπουν  ή /και να έχουν μπει  πετυχημένα στους  τομείς της ψυχαγωγίας γενικότερα  καθώς και της παροχής πρωτότυπου περιεχομένου. Επανειλημμένα από αυτήν την στήλη έχουμε αναφερθεί στα υποδειγματικά  παραδείγματα των Coca-Cola και Red Bull. Αυτή την φορά όμως η Apple ξεπέρασε τον εαυτό της και παράλληλα και με την αφορμή του δικού της λανσαρίσματος λάνσαρε και το καινούριο και πολυαναμενόμενο νέο άλμπουμ των U2.

\"\"

500.000.000 iTunes χρήστες  σε όλο τον κόσμο βρήκαν (ήθελαν - δεν ήθελαν) το Songs of Innocence στη βιβλιοθήκη τους  ενώ οι φανατικοί που έβλεπαν το livestream της παρουσίασης  είδαν τον Bono και την παρέα του live. Η συζήτηση πήρε φωτιά. Δικαίως.

\"\"
 
Τσάμπα μουσική θέλουμε όλοι να ακούμε κι έχουμε τον τρόπο να το κάνουμε νόμιμα ή λιγότερο νόμιμα. Επίσης ότι παίρνεις τσάμπα καλό είναι – ειδικά οι νεαρότερες ηλικίες το θεωρούν εκ των ουκ άνευ πλέον.

Επίσης φανταστική η ιδέα των marketers της Apple να συνδυάσουν το λανσάρισμα ενός ακόμη κινητού τους κι ενός ρολογιού με την εμβληματική μάρκα του χώρου της ψυχαγωγίας και του θεάματος που ακούει στο όνομα U2, τους κόστισε κάτι παραπάνω- γράφτηκε κάτι για 100.000.000 δολλάρια αλλά κάπως θα τα έδιναν ούτως ή άλλως για διαφήμιση. Με αυτόν τον τρόπο  συνδύασαν μέχρι και την ανανέωση του ενδιαφέροντος για τα iTunes – τα οποία βάλονται όπως φαντάζεστε από διάφορους ανταγωνιστές και είναι σίγουρο ότι η επένδυσή τους θα αποσβεστεί, αν δεν έχει ήδη γίνει αυτό, από την δημοσιότητα τόσο στα ΜΜΕ όσο και στα κοινωνικά δίκτυα.

Και βέβαια μαγκιά των U2 που Day 1 έβγαλαν με το παραπάνω τα λεφτά  τους φτάνοντας σε εκατομμύρια αυτιά με το έτσι θέλω σε μια εποχή που δεν είμαστε ακριβώς σίγουροι πόσο σχετική είναι με τη μουσική τους.

Όμως υπάρχει κι η άλλη πλευρά, αυτή των φιλόμουσων και νοσταλγών  του Rock ‘n Roll όπως θα έλεγε κι ο αγαπητός  μας  Γιάννης Γιοκαρίνης αλλά και η επίδραση  που θα έχει αυτό το λανσάρισμα σε όλη τη μουσική βιομηχανία και δη στους νέους μουσικούς  που ζουν ή θέλουν να ζήσουν από τη μουσική τους.
 
\"This is great news for U2 and bad news for rock’n’roll. For starters, it sets a worrying precedent for the perceived value of the album, especially among a section of the public – middle-aged U2 fans – who are a continuing, valuable bedrock of the industry’s (and therefore artists’) income. How much damage, I wonder, will the perception that albums should be cost-free now unleash on brilliant young artists who, unlike Bono and co, are reliant on sales of their records just to pay the rent? That’s not to mention the depressingly commercial spectacle we saw on Tuesday night. Irony of ironies: U2 paying tribute to Joey Ramone (who, to be fair, was a fan of their music) on track one of an LP that premiered while Bono touched fingers with the figurehead of one of the most powerful and materialistic entities on the planet. Rock’n’roll isn’t now only in bed with corporate interest, it’s willfully demeaning itself between the sheets, merely in the hope of being told it still matters\". Τάδε έφη ο Tim Ingham, editor of Music Week στον Guardian.

Διαβάστε όλο το άρθρο του Guardian εδώ

Δείτε την διαφήμιση της Apple εδώ

Απολαύστε μερικά από όσα γράφτηκαν στο Facebook εδώ  και στο Twitter εδώ

Ποιος είναι ο κερδισμένος και ποιός ο χαμένος?

Σίγουρα η Apple κέρδισε εκατομμύρια σε δημοσιότητα και σχολιασμό στα κοινωνικά δίκτυα δίνοντας 100.000.000 για να πάρει λίγη από την αίγλη των U2 και να συνδυάσει τα προϊόντα της μαζί με το όνομά τους.
 
Σίγουρα οι U2 έβγαλαν σε χρόνο dt  100.000.000 για ένα album που πιθανόν δεν θα πούλαγε όσο θα ήθελαν και συνδύασαν το όνομά τους με την αίγλη μιας μάρκας που είναι συνώνυμη της καινοτομίας.

Σίγουρα εκατομμύρια άνθρωποι κέρδισαν ένα τσάμπα ‘δίσκο’.

Είναι σίγουρο ακόμη πως στο εγγύς μέλλον θα ξαναδούμε πολλά τέτοια λανσαρίσματα ή άλλες ενέργειες marketing κι ευχόμαστε να ανοίξουν μια νέα αγορά για νέους καλλιτέχνες από όλο το φάσμα των τεχνών και της καλλιτεχνικής δημιουργίας που έχουν ανάγκη τόσο την πρόσβαση στο κοινό όσο και τα έσοδα που θα είναι ικανά να τους βοηθήσουν να κρατήσουν τα όνειρα και τη δουλειά τους ζωντανά.

Είναι επίσης σίγουρο ότι κάποιοι από εσάς δεν τόχετε και τόσο με τους U2. Αν σας ‘φορτώθηκε’ λοιπόν  ο δίσκος στα iTunes σας και δεν ξέρετε τι να τον κάνετε να μερικές ιδέες που μπορεί να σας βοηθήσουν.

Αλλά δεν είμαστε ακριβώς σίγουροι και πολύ θα θέλαμε να ξέραμε τι θα λέει ο Άγγελος του Joye Ramone από εκεί ψηλά όταν θα είδε τον εαυτό του κομπάρσο σε διαφήμιση της Apple.

Και φυσικά δεν είμαστε σίγουροι αν ο τίτλος του άλμπουμ είναι απλά ενοχικός, περιπαικτικός, ειρωνικός ή απλά θρασύς. Γιατί σίγουρα δεν έχει σε τίποτα να κάνει με την προ πολλού χαμένη αθωότητα των U2 και της μεριάς της βιομηχανίας που εκφράζουν.