To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Be together – not the same

#Timeliners_ads: Be together – not the same
#Timeliners_ads: Be together – not the same

To μήνυμα το ψαρέψαμε από τον Facebook τοίχο του Λουκά Μέξη, συγγραφέα και κειμενογράφου στην Bold , και είναι από διαφήμιση της Android στο μετρό του Λονδίνου. Μας άρεσε και νομίζουμε ταιριάζει γάντι σαν επικεφαλίδα – τίτλος  του σημερινού άρθρου γιατί αυτήν την εβδομάδα έπεσαν στην αντίληψή μας  καμπάνιες που κάτι μας θύμιζαν από εδώ κι από εκεί κι είδαμε κι αρκετό κόσμο να εμπλέκεται και   να παίρνει θέση πάνω σε αυτό το θέμα σχολιάζοντας τις πρωτότυπες ή μη πρωτότυπες ιδέες θετικά ή καυστικά.

\"\"

Ιδέες πρωτότυπες υπάρχουν και μάλιστα σπουδαίες με πρώτη και καλύτερη το επόμενο μεγάλο βραβείο των Καννών, την καμπάνια της HONDA \"THE OTHER SIDE\" στο Youtube.

Η Wieden & Kennedy ξαναχτυπά με μια καμπάνια για τις δύο version του Honda Civic – ένα για τα σαλόνια  κι ένα για τ’ αλώνια που είναι interactive και εν πάσει περιπτώσει αν δεν την δείτε δεν θα καταλάβετε.

Δείτε την εδώ και στις δύο versions με κλικ στη φωτό και αναζητήστε πάλι στο κανάλι της Honda στο Υoutube και τα 8 teasers της ταινίας

\"\"
 
Η επόμενη ωραία ιδέα έρχεται πάλι από αυτοκίνητο και μάλιστα  από την Mercedes.

Στο instagram/GLA_build_your_own  μπορείτε να σχεδιάσετε βήμα – βήμα το δικό σας μοντέλο. Όταν τελειώσετε σας δίνουν και πόσο κάνει και μπορείτε να πάτε με την φωτό στον dealer της γειτονιάς σας και να το αγοράσετε. Το δικό μας έκανε μόνο 37Κ.

\"\"
 
Διάλειμμα για μια διαπίστωση:

\"\"
 
Συνεχίζουμε με  μια πρωτότυπη κι ωραία Ελληνική ιδέα για τον ΟΠΑΠ. Μία εφαρμογή που με κάθε download και κάθε βήμα μας μαζεύει λεφτά για να ανακαινισθούν τα νοσοκομεία Παίδων της Αθήνας.
Μάθετε περισσότερα και κατεβάστε την με κλικ στη φωτό

\"\"
 
Ακόμα μια εφαρμογή από Έλληνες για την Αθήνα και τους τουρίστες της που καλούνται με ωραία tips να γίνουν Αθηναίοι, να ζήσουν σαν Αθηναίοι, μας άρεσε πολύ η ιδέα με το Ελληνικό αλφάβητο που αντικαθιστά καίρια γράμματα του Αγγλικού.

Μάθετε περισσότερα με την εφαρμογή του Discover Greece  και το I’m an Athenian με κλικ στη φωτό

\"\"
 
Η Kraft αρχίζει και βλέπει διαφορετικά το θέμα των impressions. Ελπίζουμε σύντομα να το κάνουν όλοι. Κάντε κλικ στη φωτό, διαβάστε και σκεφθείτε αυτό που έρχεται. Θα είμαστε εκεί

\"\"
 
Θα κλείσουμε με συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν στα Social Media Awards, κέρδισαν ή όχι. Ακούσαμε τα καλύτερα για τη διοργάνωση κι ευχόμαστε ακόμα καλύτερα