To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads και #RBBJ

#Timeliners_ads και #RBBJ
#Timeliners_ads και #RBBJ

H φετινή καλοκαιρινή συναυλιακή σεζόν επιφυλάσσει μεγάλα μουσικά ονόματα από το εξωτερικό σε ζωντανές εμφανίσεις στην Αθήνα, έχοντας κινητοποιήσει τις μάρκες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της μουσικής με αυτές να επιδίδονται σε ενέργειες που συζητιούνται στα κοινωνικά δίκτυα ή… μένουν στα ασυζήτητα.

Προσέξαμε δύο που μάλιστα μοιάζουν μεταξύ τους σαν ενέργειες με την πρώτη να το κάνει πιο ολοκληρωμένα και –επιτρέψτε μας- έξυπνα τουλάχιστον από άποψη χρήσης των  κοινωνικών δικτύων.

•    To Red Bull Bedroom Jam είναι μουσικός διαγωνισμός ανάμεσα σε νεανικά συγκροτήματα με υπέρτατο έπαθλο την εμφάνισή τους ως support στο Ejekt Festival το καλοκαίρι στην Αθήνα.

\"\"
 
Το ωραίο με αυτόν τον διαγωνισμό δεν είναι μόνο το φρέσκο στήσιμο όλης της διοργάνωσης αλλά δύο σημεία –κλειδιά της: Πρώτον 5 μπάντες που θα προχωρήσουν στα τελικά θα βιντεοσκοπηθούν μέσα στις κρεββατοκάμαρές τους – το λέει και τ’ όνομα της διοργάνωσης εξάλλου. Δεύτερον και ποιο σημαντικό ποιοι είναι αυτοί που θα βιντεοσκοπηθούν στα δωμάτιά τους; Αυτοί που θα έρθουν πρώτοι σε buzz- social media buzz.

Αντιγράφουμε από το site

\"Μόλις ανεβάσεις το βίντεό σου, θα καταχωρηθεί και θα βαθμολογηθεί από το Buzz Chart. Αυτό το έξυπνο chart μετρά με αλγόριθμο το πόσο «buzz» κάνουν τα άτομα/συγκροτήματα σε κάθε διαδικτυακή πλατφόρμα (twitter, facebook, youtube κ.ά.). Όσα περισσότερα δηλαδή τα share από τους fans και τους φίλους σου, τόσο θα ανεβαίνεις στο chart!\"

Άρα τα παιδιά πρέπει να σπρώξουν τα ίδια τον εαυτό τους με όποιον τρόπο μπορούν καλύτερα μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και πιστέψτε μας το κάνουν, κάπως έτσι πέσαμε κι εμείς πάνω στην ενέργεια στο twitter.

Πολλά είπαμε, δείτε μόνοι σας:
To site
To hashtag #RBBJ
Και πραγματικά αξίζει να επενδύσετε μερικά λεπτά να διαβάσετε τα σχόλια των παιδιών στο site- περισσότερα insights πεθαίνεις- μέχρι κι ότι έβγαλε κύμα για surf μάθαμε.

•    Εννοείται ότι ο επόμενος παίκτης είναι το Jumping Fish από τον Cosmote. Εδώ έχουμε μπάντες που διαγωνίζονται για να παίξουν support στους Depeche Mode.

\"\"
 
Hysterica Party, το Σάββατο που έρχεται και όπως πληροφορηθήκαμε μέσω Facebook χάρη στον φίλο μας @Harry Pischos \"Depeche Mode Hysterika party, θα έχει μουσικές και VJ από τα καλύτερα των DM, θα έχει σπάνια των DM σε μουσικές και video, ο κόσμος θα επιλέξει το support group που θα παίξει με τους DM και για κερασάκι θα έχει και MIKRO live με διασκευές DM. Κι όλα αυτά το βράδυ της άλλης Παρασκευής 29/3 στο Gazi Hall[Athens]. Best DM Hysterika party EVER!!!!!! See you there! - Ελεύθερη είσοδος!\"
 
Αν είστε φίλος των DM ορίστε, σπεύσατε.

•    Κόλλημα με μουσική σήμερα και να ένα καινούριο party app για τo Bacardi από την Ogilvy

\"\"
 
Μάθετε περισσότερα εδώ ή απλά κατεβάστε το και δοκιμάστε το

•    Έχουμε τρελαθεί στα insights. Εσείς ξέρετε ποια ήταν τα 5 κορυφαία \"socially devoted brands\" στο Facebook τον Φεβρουάριο σύμφωνα με το Social Bakers; Στην κορυφή Cosmote, μακράν

\"\"

•    Άνω- κάτω τα έχει κάνει το Pinterest με τις αλλαγές του. Διαβάστε όλα τα σχετικά εδώ κι αν τρέχετε ή σχεδιάζετε business pages πορευθείτε ανάλογα

•    Εντάξει, έχουμε obsession με τις μάρκες που μιλάνε αλλά κοιτάξτε αυτό τον φανταστικό διάλογο- μάχη ανάμεσα σε Oreo και ΚΙΤ-ΚΑΤ που προέκυψε σε συνέχεια tweet χρήστριας στο twitter. Αν υπήρχαν Oscar για tweets μαρκών θα το έπαιρναν αδιαμφισβήτητα οι ομάδες  των δύο σελίδων (@plaisioofficial #beatthat)

•    Προλάβατε ανάμεσα στα 3ήμερα να ενημερωθείτε για το #SXSW ? Αν όχι, η Havas έκανε ένα πολύ δημιουργικό και σύντομο απολογισμό μέσω Tweet Novella! Κλικ?

•    Τι είναι innovation? Δείτε τι λένε μέσω vine οι αναγνώστες του Fast Company στον σχετικό μεγάλο διαγωνισμό του στα πλαίσια του Innovation Uncensored 2013

•    Να μη δίνουμε μόνο εμείς tips. Ας ακούσουμε τους κορυφαίους του είδους. OOPS! Μια μάρκα μπαίνει στα χωράφια των στρατιών των social media gurus, experts και megatrons και δίνει αυτή τις κατάλληλες συμβουλές για επιτυχημένη πορεία στα κοινωνικά δίκτυα. Αγαπάμε Virgin και ακόμα περισσότερο αγαπάμε Richard Branson.

•    Αρχίσαμε και θα τελειώσουμε μουσικά. Spotify να καπελώνει την περιοχή της μουσικής με megabrand προσέγγιση και τρείς ανατριχιαστικές διαφημίσεις του για πρώτη φορά στην τηλεόραση! Φρέσκο από το φούρνο και δείτε εδώ

Να είστε καλά, καλή εργάσιμη εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές, γιατί  όπως λέει και το spotify \"music makes us sing Koo Koo Ka-Choo and mean it\".