To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads - Κροκόδειλος: Μοντέλο για διαφημίσεις

#Timeliners_ads - Κροκόδειλος: Μοντέλο για διαφημίσεις
#Timeliners_ads - Κροκόδειλος: Μοντέλο για διαφημίσεις

Ότι κι από τα δυο ισχύει, σίγουρα είναι μια καλή αφορμή για να θυμηθούμε διαφημίσεις με κροκόδειλους.

\"\"

\"\"

\"\"

 
- Τα Sainsbury’s  έχουν έναν καταπληκτικό λογαριασμό στο twitter που ανάλογα τι συμβαίνει εκεί έξω ή την μέρα και την ώρα προτείνουν και διαφορετικά, γαργαλιστικά φαγητά  για να συνοδέψουν τη στιγμή. Να τι πρότεινε για τον τελικό του Wimbledon (κλικ στη φωτό)

\"\"
 
- Έχουμε ξαναγράψει ότι οι μάρκες είναι οι νέοι publishers. Μία από τις μάρκες που πρώτες έσυραν τον χορό και το κάνουν πολύ καλά είναι η Virgin. Στο συγκεκριμένο tweet μας προσκαλεί να μάθουμε πως το Tumblr έκτισε το όνομα ενός μουσικού, που εν προκειμένω είναι το case study του Frank Ocean και της απίστευτης επιτυχίας του στα κοινωνικά δίκτυα – διαβάστε το προσεκτικά – αξίζει  (κλικ στη φωτό)

\"\"
 
- Στο #Windowstips θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές για τα Windows σας

\"\" 

- Στο Cosmopolitan λένε πως ξέρουν πως θα ήταν οι διαφημίσεις ανδρικών εσωρούχων με κανονικούς άνδρες. Κλικ και πείτε αν συμφωνείτε πως ‘τόχουν’

\"\"

Καλή εβδομάδα νάχουμε κι αγάπη μόνο και μουσικές