To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Οι καλύτερες προεκλογικές καμπάνιες

#Timeliners_ads: Οι καλύτερες προεκλογικές καμπάνιες
#Timeliners_ads: Οι καλύτερες προεκλογικές καμπάνιες

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που βοήθησε σε αυτό, ήταν η κατά γενική ομολογία εξαιρετικής αποτελεσματικότητας καμπάνια του κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Το κόμμα των ΑΝΕΛ μπήκε στις εκλογές πληγωμένο όπως θα έλεγε κανείς από το #Haikalisgate, το σκάνδαλο με δωροδοκίες βουλευτών για να ψηφίσουν ΠτΔ , που όπως ξεκίνησε έτσι κι έκλεισε με τον Βουλευτή των ΑΝΕΛ, Πέτρο Χαϊκάλη, να μένει έκθετος όπως και το ίδιο του το κόμμα.

Μέσα σε συνθήκες πλήρους πόλωσης με τη Νέα Δημοκρατία να τρέχει πίσω από το κάθε ψηφαλάκι και σκορπίζοντας με την καμπάνια της το φόβο για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, κατάσχεση καταθέσεων, ομαδικούς βιασμούς και άλλα τέτοια, η καμπάνια των ΑΝΕΛ που απευθύνεται κι αυτή σε δεξιά, συντηρητικά κοινά, στην ίδια δηλαδή δεξαμενή ψήφων με την ΝΔ, έπρεπε να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα  εμποδίζοντας τις διαρροές κατά το δυνατόν  και εστιάζοντας σε συγκεκριμένα κοινά.

Κάπως έτσι φτάσαμε στο τηλεοπτικό με το τρενάκι.

Παρά το αναμενόμενο τρολάρισμα της καμπάνιας στα κοινωνικά δίκτυα, ποια νομίζουμε ήταν η επιτυχημένη συνταγή της:

1.    Απευθύνθηκε στο σωστό κοινό – με τον σωστό τρόπο:
Η  σωστή στρατηγική για την ΑΝΕΛ ήταν να εστιάσει σε πολύ συγκεκριμένα κοινά που είχε πραγματικές πιθανότητες να πάρει ψήφους. Αν σκεφτούμε ποιοι ήταν οι πιθανότεροι ψηφοφόροι της σίγουρα ήταν δεξιοί και συντηρητικοί και σίγουρα αντιμνημονιακοί. Άρα πιο πιθανόν να ήταν άνθρωποι που έχουν θιγεί από το μνημόνιο και δεν θα θέλανε με τίποτα να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία (κοψοχέρηδες) για παράδειγμα συνταξιούχοι.

Σε αυτούς τους ανθρώπους μιλάς με το συναίσθημα κι αυτό έκανε η καμπάνια  με το σποτ με το τρενάκι.

2.    Μίλησε πολύ εστιασμένα

Επειδή αυτοί οι άνθρωποι φοβούνται την Αριστερά και λόγω απειρίας και λόγω πολιτικών απόψεων η καμπάνια των ΑΝΕΛ έσπειρε ακριβώς εκεί που έσπειρε και η καμπάνια της ΝΔ αλλά με τη διαφορά ότι μπόρεσε και να καρποφορήσει και να δρέψει τους καρπούς της. Γιατί; Γιατί αντί για φόβο υπόσχεται ηρεμία, σιγουριά, εγγύηση, πείρα, κι ελπίδα , όλα αυτά που ήθελε να ακούσει αυτό το ζορισμένο κι ανασφαλές κοινό.

3.    Είχε ήρωα
Με το καλοδοκιμασμένο και  to the point στυλ της κατάφερε να κάνει ακόμα και στα μάτια των αριστερών τον Πάνο Καμμένο , συμπαθή, προετοιμάζοντας  έτσι τον Σύριζα και τους οπαδούς του να τον δεχτούν χωρίς …ας πούμε κόμπλεξ στην Κυβέρνηση.

4.    Και τέλος,  είχε χιούμορ
Οι μαντινάδες έδωσαν στην καμπάνια mileage, χωρίς να χρειάζονται πολλά λεφτά και βοηθώντας ακόμη πιο πολύ την εικόνα του κόμματος και του Αρχηγού του να γίνουν συμπαθή κι αποδεκτά στην αριστερή πλειοψηφία.

Αποτέλεσμα;

Παρά το ότι η καμπάνια ΔΕΝ έπαιξε στα κοινωνικά δίκτυα και στα τηλεοπτικά δελτία όσο οι υπόλοιπες καμπάνιες των μεγάλων κομμάτων, παρά το ότι οι εταιρείες ερευνών πίεζαν βλέποντας το κόμμα εκτός Βουλής μέχρι την τελευταία στιγμή και παρά την καμπάνια φόβου της ΝΔ το κόμμα συγκράτησε τη διαρροή των ψήφων του  και κατάφερε όχι μόνο να μπει στη Βουλή και μάλιστα μπροστά από το ΠΑΣΟΚ αλλά να είναι σήμερα και στην Κυβέρνηση!

Για την καλύτερη κατά γενική ομολογία  καμπάνια των εκλογών ευθύνεται η Pollen advertising και από εμάς #respect.
 
Η δεύτερη καλύτερη καμπάνια κατ’ εμάς είναι η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ.

\"\"

Εστίασε από την αρχή, σωστά και σταθερά στο νούμερο ένα insight σύμφωνα με όλες τις έρευνες που κυκλοφοράνε, την ΕΛΠΙΔΑ.

Το έκανε έξυπνα, βασιζόμενη και πάνω στο καθαρό, άφθαρτο πρόσωπο του ανθρώπου της διπλανής πόρτας Αλέξη Τσίπρα.

Και θέρισε και αυτή καρπούς από την καμπάνια φόβου της Νέας Δημοκρατίας, απαντώντας με ένα εξαιρετικό, σαρκαστικό σποτ, αυτό με τον αστεροειδή,  κερδίζοντας πολύ μεγάλο κομμάτι του μεγαλύτερου πληθυσμιακά τμήματος του πληθυσμού, τους ανέργους και τους γονείς 40-45 χρονών.

Και οι δύο καμπάνιες κρίθηκαν εκ του αποτελέσματος αποδεικνύοντας ότι όταν ο κόσμος δεν έχει τίποτα πια να χάσει το μόνο που μπορείς να του υποσχεθείς δεν είναι παρά η ελπίδα. Κι ένα χαμόγελο.

Μπράβο λοιπόν στα επικοινωνιακά επιτελεία των δύο κομμάτων , καλή επιτυχία στη νέα Κυβέρνηση κι ας ελπίσουμε να μην απογοητέψει τα περίπου 3.000.000 των ψηφοφόρων της αλλά και κανέναν ακόμη Έλληνα.