To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αύξηση του e-commerce - Οι Έλληνες ψωνίζουν online με Μ.Ο. δαπάνης 909 ευρώ το τελευταίο εξάμηνο

Αύξηση του e-commerce - Οι Έλληνες ψωνίζουν online με Μ.Ο. δαπάνης 909 ευρώ το τελευταίο εξάμηνο

Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά  από το 1995, παρατηρούνται τα εξής:

  • Αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, με σχεδόν όλους τους Έλληνες να συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone. 
  • Η δημιουργία περιεχομένου μέσω κινητού αποτελεί καθημερινή συνήθεια: Τρεις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους καθημερινά για να τραβούν φωτογραφίες, ενώ πάνω από δύο στους πέντε δημιουργούν βίντεο.
  • Οι γυναίκες «κυριαρχούν» στις online αγορές και απογειώνουν τα social media.
  • Οι influencers και οι διασημότητες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, με τη νεότερη γενιά να επηρεάζεται περισσότερο.

Ενδεικτικά:

 

Η ταυτότητα της έρευνας

Μεθοδολογία σε δύο στάδια:

Τηλεφωνικές συνεντεύξεις CATI σε αντιπροσωπευτικό Πανελλαδικό δείγμα 9.000 ατόμων ανά εξάμηνο, καλύπτοντας τον συνολικό πληθυσμό της χώρας από 13 έως 74 ετών

Online συνεντεύξεις CAWI (Computer Assisted Web Interviews) μέσω YouGov panel (35.200 ενεργά μέλη) σε 1.500 ενεργούς χρήστες internet, καλύπτοντας τον πληθυσμό από 16 έως 64 ετών

TAGS: Focus Bari