To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οgilvy: Agency of the Year ξανά, στα Effie Awards Hellas

Οgilvy: Agency of the Year ξανά, στα Effie Awards Hellas

Σαρωτική ήταν η επίδοση της Ogilvy στα Effie Awards Hellas 2020, καθώς κατάφερε να κερδίσει συνολικά 9 βραβεία Effie, αλλά και το Grand Effie για την καμπάνια της Lacta "Act for Love", όπως και τον τίτλο του Agency of the Year, για δεύτερη συνεχόμενη φορά.



Επίσης, η Lacta ανακηρύχθηκε Brand of the Year, ενώ η COSMOTE και η Mondelēz, κέρδισαν από κοινού τη διάκριση Marketer of the Year. Η επικράτηση αυτή, έρχεται λίγους μήνες αφότου  η Ogilvy ανακηρύχθηκε Ad, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards 2019.

ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

LACTA

Act for Love


Η καμπάνια "Act for Love" για τη Lacta, που προκάλεσε τόσο μεγάλο θόρυβο πριν δύο χρόνια και άλλαξε τα δεδομένα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης στην ελληνική διαφήμιση, κατέκτησε το Grand Effie, κέρδισε 2 Gold Effie στις κατηγορίες Social Good και Γλυκίσματα / Σνακς καθώς και 1 Silver Effie στην κατηγορία Seasonal Marketing. Ως αποτέλεσμα, η Lacta ανακηρύχθηκε Brand of the Year στα Effie Awards Hellas 2020.  Αντιλαμβανόμενη τις κοινωνικές αλλαγές που συντελούνταν διεθνώς, τον Φεβρουάριο του 2019 η Lacta τόλμησε, πρώτη στην ελληνική αγορά, να κάνει μια καμπάνια για το diversity, υπερασπίζοντας το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει την αγάπη του, ασχέτως από φύλο, χρώμα και άλλα στερεότυπα. Η κίνηση χαιρετίστηκε από την πλειοψηφία των νέων, αναδημοσιεύτηκε αυθόρμητα από τον τύπο και έφερε σε όλους ένα διαφορετικό μήνυμα αγάπης, την περίοδο του Αγ. Βαλεντίνου. Έτσι, παρά τις απειλές για μποϋκοτάζ, οι πωλήσεις της Lacta ανέβηκαν κατά +7,8%.

COSMOTE

Robogirl


Το "ROBOGIRL" της COSMOTE, η branded ταινία διάρκειας 50 λεπτών, που αγαπήθηκε από το νεανικό κοινό όσο καμία άλλη, και έγινε το Νο1 video στο YouTube Leaderboard για το 2019, κέρδισε 1 Silver Effie στην κατηγορία Branded Content και 2 Bronze Effie στις κατηγορίες Youth και Social Good

Με το ROBOGIRL, η COSMOTE κατάφερε να δημιουργήσει μια ταινία που όχι απλά κέρδισε την προσοχή, αλλά αγαπήθηκε ουσιαστικά από το κοινό που στόχευε, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 4,5 εκατομμύρια views, και φτάνοντας στην κορυφή των YouTube trending videos, για 3 συνεχόμενες εβδομάδες. Η ταινία, εκτός από το Internet, προβλήθηκε και από την τηλεόραση του ALPHA, σημειώνοντας 19% τηλεθέαση, ενώ προβλήθηκε αυθόρμητα και από εκπαιδευτικούς σε δεκάδες σχολεία σε όλη τη χώρα, ενέπνευσε τα παιδιά και τα έκανε να πιστέψουν στις δυνάμεις τους. Επιπλέον, οδήγησε σε αλματώδη αύξηση 63% των συμμετοχών στον επόμενο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.


COSMOTE TV

Mικρός Ηλίας


Η καμπάνια της COSMOTE TV με τον "Μικρό Ηλία" κέρδισε  1 Silver Effie στην κατηγορία Μέσα Ενημέρωσης. Ο μικρός Ηλίας κέρδισε τις καρδιές του κοινού και η καμπάνια πέτυχε τον επαναπροσδιορισμό της COSMOTE TV, από έναν παραδοσιακό πάροχο μαζικής εμπειρίας θέασης, σε έναν πάροχο προσωποποιημένης εμπειρίας τηλεοπτικού περιεχομένου. Η αλλαγή αυτή συνδυάστηκε με σημαντικά αποτελέσματα πωλήσεων στην προσέλκυση νέων πελάτων όσο και στην υφιστάμενη βάση, επηρεάζοντας θετικά όλους τους δείκτες της μάρκας και συνολικά το brand equity.

COSMOTE - What’s up

Tο αύριο κρύβεται στο δικό σου τώρα


Η καμπάνια "Tο αύριο κρύβεται στο δικό σου τώρα" για το What's Up της COSMOTE, κέρδισε 1 Silver Effie στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες. Η καμπάνια επικαιροποίησε τη συνολική τοποθέτηση του brand, προκειμένου να υπερασπιστεί την ηγετική του θέση στην κατηγορία προβάλλοντας τον συσχετισμό του «τώρα» και του «αύριο», τόσο σε εμπνευστικό όσο και σε προϊοντικό επίπεδο, δίνοντας προβάδισμα συσχέτισης με το κοινό έναντι του ανταγωνισμού, για πρώτη φορά μετά από 2 χρόνια, και σημειώνοντας 11,8% αύξηση τζίρου.



Hellmann's 

Φιλόλογος


Και η αγαπημένη "Φιλόλογος" για την Hellmann's κέρδισε 1 Silver Effie στην κατηγορία Τρόφιμα / Γαλακτοκομικά.  Η καμπάνια, που είχε την πρόκληση να λανσάρει τη νέα σειρά τοπικών προϊόντων με ελληνικές γεύσεις από μια παγκόσμια μάρκα όπως η HELLMANN’s, όχι μόνο κατάφερε να ξεπεράσει τους αρχικούς στόχους μεριδίου αγοράς, αλλά και να δημιουργήσει "halo effect" στη μάρκα συνολικά, τόσο σε επίπεδο μεριδίων όσο και σε επίπεδο talkability.



Μιχάλης Κροκίδης

Head of Planning, Ogilvy

«Η πεποίθησή μας ότι η δημιουργικότητα είναι ο πιο σύντομος δρόμος για την αποτελεσματικότητα, επιβεβαιώθηκε και στα φετινά Effie Awards. Μέσα από πετυχημένες καμπάνιες που ξεχώρισαν γρήγορα, με εμφατικό τρόπο στη συνείδηση των ανθρώπων, ήρθαν τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, που εκτός των επικοινωνιακών metrics που συνήθως μετράμε, επηρέασαν καθοριστικά behavioral και business στόχους που αλλάζουν την πορεία των μαρκών στην πράξη. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε μαζί με τους πελάτες μας.»

Πάνος Σαμπράκος

Chief Creative Officer, Ogilvy

«Για να καταφέρουν τα brands να μεγαλώσουν και να  κατακτήσουν νέες ανεξερεύνητες περιοχές, θα πρέπει να τολμήσουν. Και αυτό επιτυγχάνεται όταν θαρραλέοι πελάτες με όραμα, εμπιστεύονται ικανούς ιχνηλάτες στην εξερεύνηση αυτή, όπως τις ταλαντούχες ομάδες των planners, account managers και creatives της Ogilvy. Ευχαριστούμε όλους τους πελάτες μας για τη συνεργασία που έφερε αυτά τα λαμπρά αποτελέσματα. Και μπράβο σε όλες τις ομάδες μας που δημιούργησαν επικοινωνία, που όχι μόνο έφερε τις πολυπόθητες πωλήσεις, αλλά έκανε τον κόσμο να αγαπήσει τα brands, ή ακόμα και βοήθησε να αλλάξουν αντιλήψεις στην κοινωνία μας.»