To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ελληνικές εταιρείες, διεθνείς διακρίσεις

Ελληνικές εταιρείες, διεθνείς διακρίσεις
Ελληνικές εταιρείες, διεθνείς διακρίσεις

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΝΝΑ ΑΝΔΡΕΩΛΑ

Σημαντικές διεθνείς βραβεύσεις και διακρίσεις έλαβε η αγορά επικοινωνίας το 2015. Οι παγκοσμίου επιπέδου διακρίσεις είναι πολύ σημαντικές για κάθε εταιρεία, καθώς επιβραβεύουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και τη διαρκή αναζήτηση του αποτελεσματικού και πρωτοποριακού.

FAB Award για τη Red Design
Την Πέμπτη 28 Μαΐου, στο Hurlingham Club του Λονδίνου, απονεμήθηκε στη Red design consultants το βραβείο FAB Creative Excellence, που κέρδισε για τη δημιουργία της ταυτότητας του Tatoi Club, στην κατηγορία Retail Interiors / Environment identity στα FAB Awards 2015, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε 5.000 συμμετοχές, από πάνω από 60 χώρες.

Συνεχίζουν Lacta και Ogilvy One
Οι επιτυχίες συνεχίζονται για τη Lacta και την OgilvyOne σε διεθνές επίπεδο. Η online σειρά με τίτλο «Κάνε το βήμα», που δημιούργησε η OgilvyOne Athens για την προώθηση της mobile εφαρμογής \"Lacta Messages\", κέρδισε τελικά το ασημένιο βραβείο της κατηγορίας Branded Entertainment / Online Series στα LIA 2015. Η σειρά, σε σενάριο της Μυρτώς Κοντοβά, σκηνοθεσία του Χρήστου Νικολέρη και παραγωγή της Foss Productions, αγαπήθηκε από το online κοινό όσο καμία άλλη, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 7 εκατομμύρια views και σημειώνοντας εντυπωσιακό engagement με περισσότερα από 350.000 likes, comments και shares. Τα London International Awards συγκαταλέγονται στα 5 σπουδαιότερα φεστιβάλ διαφήμισης στον κόσμο, με την OgilvyOne και τη Lacta να έχουν κατακτήσει ξανά βραβείο σε αυτά, όπως και στα Cannes Lions, τα Clio Awards και το One Show.

Χρυσή διάκριση της H+K Strategies
Μια «χρυσή» διάκριση απέσπασε η H+K Strategies στα European Excellence Awards, έναν από τους μεγαλύτερους θεσμούς βράβευσης έργων στρατηγικής επικοινωνίας και συγκεκριμένα δημιουργικών καμπανιών PR, με την ενημερωτική εκστρατεία «Αναπνέω» της Novartis Hellas, η οποία ολο- κλήρωσε τον δεύτερο χρόνο της επιτυχημένης πορείας της. Πιο συγκεκριμένα, το ελληνικό γραφείο της H+K Strategies, μέλος του γνωστού διεθνούς δικτύου, ξεχώρισε στην κατηγορία Greece & Cyprus, με το «Αναπνέω», τη Ηolistic Μulti-channel εκστρατεία Ευαισθητοποίησης Κοινού για τη ΧΑΠ (Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια), η οποία περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών ενεργειών στα παραδοσιακά αλλά και ηλεκτρονικά μέσα, καθώς και Κοινωνικό Πρόγραμμα δωρεάν σπιρομετρήσεων σε όλη την Ελλάδα, πάντα με την επιστημονική υποστήριξη της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ).

Ασημένια διάκριση στα Epica Awards για την JWT Athens

Η J. Walter Thompson Athens απέσπασε Silver Award στα Epica Awards 2015, αποτελώντας τη μόνη ελληνική συμμετοχή που βραβεύτηκε στη φετινή διοργάνωση. Το βραβείο απονεμήθηκε στην J. Walter Thompson Athens στην κατηγορία «Film», για το έργο της “Hang Gliding” για το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι της Χήτος ΑΒΕΕ. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχόμενη διεθνή διάκριση της εταιρείας για το συγκεκριμένο έργο, το οποίο είχε γίνει shortlist και στα βραβεία Golden Drum.

Βράβευση της Isobar στα Red Dot Awards
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Isobar διακρίθηκε στον κορυφαίο διεθνή θεσμό design Red Dot Communication Design Awards, αποσπώντας βραβείο για το toposophy.com. Τo Red Dot Design Award αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες διακρίσεις στο χώρο του design διεθνώς και απονέμεται σε έργα που βρίσκονται στη δημιουργική πρωτοπορία σε κατηγορίες όπως: Product Design, Design
Concept και Communication Design. To toposophy.com, που κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε 7.451 συμμετοχές απ’ όλο τον κόσμο, δημιουργήθηκε με στόχο να αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες αλλά και το χαρακτήρα του “Toposophy”, του μεγαλύτερου destination marketing agency στην Ελλάδα. Ο εικαστικός σχεδιασμός του, με ιδιαίτερη έμφαση στη μοντέρνα τυπογραφία, αλλά και η αξιοποίηση μοντέρνων τεχνολογιών, δημιουργούν μια μοναδική διαδραστική εμπειρία για το χρήστη.

Mindworks: Διάκριση στο Effie Effectiveness Index 2015
H Mindworks (πλέον Isobar / iProspect) βρέθηκε στη 13η θέση διεθνώς στην κατηγορία των Independent Agencies του Effie Effectiveness Index 2015, που ανακοινώθηκε πρόσφατα και αποτελεί τον μεγαλύτερο δείκτη marketing effectiveness. H κατάταξη γίνεται βάσει των αποτελεσμάτων αλλά και των συνολικών shortlist των κατά τόπους Effie Awards. Στα Effie Awards Hellas 2014 η Mindworks είχε κερδίσει δύο Gold Effie στις κατηγορίες “Low Budget” και «Προϊόντα Υγιεινής» για την καμπάνια “Zewa Big Roll Debate” και Silver Effie στην κατηγορία “Low Budget” για την καμπάνια «Philadelphia... πάει με όλα», ενώ παράλληλα είχε γίνει shortlist συνολικά σε 5 κατηγορίες. Οι βραβεύσεις αυτές συντελούν ώστε η Mindworks να κατέχει παράλληλα και την 6η θέση στην πανευρωπαϊκή κατάταξη του Effie Effectiveness Index 2015 στην ίδια κατηγορία.

“Honorable Mention” για το «Επί Γης»
Διεθνή διάκριση στα Platinum PR Awards 2015 απέσπασε η περιοδική έκδοση «Επί Γης» της Τράπεζας Πειραιώς, που δημιούργησε η The Newtons Laboratory και ενημερώνει για την αγροτική οικονομία και επιχειρηματικότητα. Στα εν λόγω βραβεία, που έγιναν τον περασμένο Οκτώβριο στη Νέα Υόρκη, τιμώνται κάθε χρόνο οι πιο αξιόλογες επικοινωνίες, καινοτόμοι οργανισμοί και πρωτοβουλίες σε παγκόσμιο επίπεδο στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων. Το «Επί Γης» απέσπασε το “Honorable Mention” στην κατηγορία “External Publication (print or online)”.

Βραβεία για τη Linakis digital
Τέσσερα Red Dot βραβεία απέσπασε η Linakis digital στα Red Dot Awards 2015, που πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 7 Νοεμβρίου στο Βερολίνο. Τα βραβευμένα έργα αφορούν infographics για τον ΣΕΤΕ, website design για το Homo Travellus και για την ανατρεπτική έντυπη δουλειά της για το Roboparty με τη μορφή προσκλήσεων και μπροσούρων. Σημαντική θέση ανάμεσα στις 4 βραβευμένες δουλειές της εταιρείας έχει η interactive παρουσίαση που δημιουργήθηκε για τον ΣΕΤΕ (Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων). Επίσης, η εταιρεία διακρίθηκε με χρυσό European Design Award για το έργο Skytone, που αποτελεί project για το
HomoTravellus.com.

Η Lighthouse στα Google Partners Power Up
Η Lighthouse εγκαινίασε το πρώτο βραβείο ως η καλύτερη εταιρεία για το Mobile Advertising, στη νέα διοργάνωση για τους Google Partners Power Up, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Δουβλίνο και φιλοδοξεί να αναδεικνύει τους πρωτοπόρους στα social media. Η εταιρεία αναφέρει στην ανακοίνωσή της: «Η μεγάλη διεθνής διάκριση της Lighthouse αποκτά ιδιαίτερη σημασία επειδή πραγματοποιήθηκε στο τέλος του Ιουνίου του 2015 και επιβράβευσε τη συγκομιδή του τελευταίου χρόνου, μέσα σε μια περίοδο δηλαδή πολύ δύσκολη για τις νέες επιχειρήσεις στη χώρα μας. Ευχαριστούμε όλους όσοι μας εμπιστεύτηκαν και συνέργησαν με τη Lighthouse, ώστε να αναδειχθούν το όραμα και η σκληρή δουλειά μας».

Hubspot Gold Partner η Wedia
Μια σημαντική διάκριση απέσπασε η Wedia, η οποία μέσα σε ένα μόλις χρόνο κατόρθωσε να γίνει ο πρώτος συνεργάτης της HubSpot στην Ελλάδα, να ξεκινήσει πετυχημένες υλοποιήσεις και να κατακτήσει τον τίτλο του HubSpot Gold Partner. Χαρακτηριστικό είναι το post που υπογράφει σχετικά με τη βράβευση ο CEO & Co-Founder της WEDIA, Πάνος Κοντόπουλος, στο επίσημο blog της εταιρείας: «Πρέπει να ήταν μέσα του 2012 όταν ανάμεσα στα χιλιάδες blogs, άρθρα και eBooks σχετικά με το Digital Marketing, έπεσα πάνω στο site της HubSpot και άρχισα να δια- βάζω όλο αυτό το απίστευτο υλικό που παρήγαν και συνεχίζουν να παράγουν κάθε εβδομάδα. Βλέπετε, είναι δύσκολο αν τους γνωρίσεις, να καταφέρεις να μην πέσεις... θύμα του Inbound Marketing που οι ίδιοι πρώτοι από όλους εφαρμόζουν στον εαυτό τους».

Το blog των Public ανάμεσα στα top 5 blogs της Ευρώπης
Τα Public επιλέχτηκαν για το τελικό στάδιο των Digital Communication Awards 2015 ανάμεσα σε περισσότερες από 750 συμμετοχές από όλη την Ευρώπη, ως η μόνη ελληνική εταιρεία στην κατηγορία Blog. Τα βραβεία Digital Communication Awards επιβραβεύουν και αναδεικνύουν πρωτοπόρες εταιρείες, εξαιρετικά επιτεύγματα και δημιουργικές ενέργειες, εταιρικές καμπάνιες και στρατηγική σκέψη στην online επικοινωνία, αποτελώντας έναν από τους πιο σημαντικούς θεσμούς στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, τα Public ξεχώρισαν στα φετινά Digital Communication Awards για το μοντέρνο design, την εύκολη πλοήγηση και το πλούσιο περιεχόμενο του blog τους, http://blog.public.gr/. Το Public Blog διαγωνίστηκε στον τελικό της διοργάνωσης, που έλαβε χώρα στο Βερολίνο στις 25 Σεπτεμβρίου 2015, μαζί με άλλα 4 αξιόλογα projects από την Τουρκία, την Ελβετία, την Ολλανδία και τη Γερμανία.

TAGS: Marketing