To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Απονεμήθηκαν τα Βραβεία Famous Brands 2014

Απονεμήθηκαν τα Βραβεία Famous Brands 2014
Απονεμήθηκαν τα Βραβεία Famous Brands 2014

Η απονομή των βραβείων Famous Brands πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Μαρτίου  στο αμφιθέατρο του Κέντρου ΓΑΙΑ στο Μουσείο Γουλανδρή, παρουσία εκπροσώπων και στελεχών marketing ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων της αγοράς. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, επιβραβεύτηκαν οι μάρκες με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία τους, όπως καταγράφηκαν στην έρευνα Famous Brands 2014.

Την εκδήλωση απονομής των βραβείων διοργάνωσε η Hill + Knowlton Strategies σε συνεργασία με την εφημερίδα Real News. Κεντρικοί «οικοδεσπότες» της εκδήλωσης ήταν ο κ. Πέτρος Κωνσταντινίδης, Partner & CEO της Hill + Knowlton Strategies και ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου, εκδότης της Realnews. 

Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Famous Brands 2014, ο κ. Πέτρος Κωνσταντινίδης, CEO & Partner της Hill + Knowlton Strategies, δήλωσε: «Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αμφισβήτησης θεσμών και δομών, όπως διαμορφώνεται από την τρέχουσα κοινωνική και οικονομική συγκυρία, αλλά και λόγω της αυξανόμενης σπουδαιότητας που αποκτά για τις μάρκες το word of mouth, σε ένα περιβάλλον κυριαρχίας των social media, η φήμη των μαρκών είναι ζωτικής σημασίας. Στο πλαίσιο αυτό στην H+K Strategies έχουμε αναπτύξει εξειδικευμένα προγράμματα μέτρησης, διαχείρισης και προστασίας της φήμης των μαρκών και των εταιριών».

Στην ζωτική σημασία της φήμης αναφέρθηκε και ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου, εκδότης της Realnews, σημειώνοντας: «Στην περίοδο της κρίσης το μόνο στο οποίο μπορεί να στηριχθεί κάποιος είναι η καλή φήμη… Η καλή εταιρική φήμη, οι παραδοσιακές αξίες που συνδέονται με αυτή και που ο καθένας μας στο δικό του χώρο επιδιώκει να αποκτήσει.»

Η έρευνα Famous Brands 2014 αποτελεί τον βασικό θεσμό αξιολόγησης της φήμης στο χώρο του marketing & επικοινωνίας στην Ελλάδα. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει τις μάρκες που κατέχουν την καλύτερη φήμη και εμπιστοσύνη σε 41 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το βασικό επιστημονικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι στο επίκεντρό της βρίσκονται οι ίδιοι οι καταναλωτές, οι οποίοι αυθόρμητα και χωρίς την χρήση λίστας ‘’ψηφίζουν’’ ποιές είναι οι μάρκες με την καλύτερη φήμη σε κάθε μία από τις 41 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Όπως παρουσίασε η κα Χρύσα Πολίτου, η έρευνα Famous Brands 2014, που πραγματοποιήθηκε από την L.M.G - The Insights Company, αναδεικνύει ακριβώς τις μάρκες που έχουν επιτύχει το σημαντικό αυτό ζητούμενο: Να είναι συνδεδεμένα στο μυαλό και στην συνείδηση του καταναλωτή ως οι μάρκες με την καλύτερη φήμη. Η έρευνα διεξήχθη με την μέθοδο C.A.W.I. (Computer Assisted Web Interviewing)  μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας στην ψηφιακή πλατφόρμα Digipoll της εταιρίας L.M.G.

•    Συνολικά αξιολογήθηκε η φήμη 41 κατηγοριών και 20 κλάδων.
•    Στην έρευνα συμμετείχαν 855 ερωτώμενοι από το ευρύ κοινό, ηλικίας 18-64 ετών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
•    Κάθε ερωτώμενος απαντούσε σε 7 προϊοντικές κατηγορίες – οι απαντήσεις ήταν αυθόρμητες- δεν υπήρχε η βοήθεια λίστας.

Οι μάρκες που διακρίθηκαν, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στα βραβεία Famous Brands 2014, ανά κατηγορία είναι οι εξής:

-    Γάλα: ΟΛΥΜΠΟΣ
-    Γιαούρτι: ΦΑΓΕ
-    Ζυμαρικά: MISKO
-    Λάδι: Άλτις
-    Δημητριακά: Kellogg’s
-    Παιδικές Τροφές: ΝΟΥΝΟΥ και Nestle
-    Αλμυρά Σνακ: Lay’s
-    Μπισκότα και κρουασάν: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
-    Σοκολάτα: ΙΟΝ
-    Παγωτό: ΕΒΓΑ
-    Ουίσκι: JOHNNIE WALKER
-    Μπίρα: Amstel
-    Ούζο: Ούζο Πλωμάρι
-    Λευκά Ποτά: ABSOLUT VODKA
-    Αναψυκτικά: Coca - Cola
-    Χυμοί: Amita
-    Στιγμιαίος Καφές: Nescafé
-    Καφές φίλτρου: Jacobs
-    Εσπρέσο/ Καπουτσίνο: Illy
-    Ελληνικός καφές: Λουμίδης παπαγάλος
-    Καλλυντικά: L’OREAL
-    Σαμπουάν: PANTENE PRO-V
-    Οδοντόκρεμες: Colgate
-    Παιδικές Πάνες: Pampers
-    Σερβιέτες: Always
-    Απορρυπαντικά & προϊόντα καθαρισμού: Skip
-    Αθλητικά είδη: Nike
-    Αυτοκίνητα: BMW
-    Τράπεζες: Εθνική Τράπεζα
-    Ασφαλιστικές Εταιρίες: Interamerican
-    Super Market: ΑΒ Βασιλόπουλος
-    Γρήγορη Εστίαση: Goody’s
-    Καταστήματα Ηλεκτρονικών & Ηλεκτρικών: Κωτσόβολος
-    Καταστήματα κινητής τηλεφωνίας: Vodafone
-    Ηλεκτρονικές συσκευές: Samsung
-    Πάροχοι κινητής τηλεφωνίας: Cosmote
-    Συσκευές κινητής τηλεφωνίας: Samsung
-    Συσκευές Tablet: Samsung
-    Πρατήρια Βενζίνης:Shell
-    Φαρμακευτικές Εταιρίες: Bayer
-    Μη κυβερνητικοί οργανισμοί: Το Χαμόγελο του Παιδιού


Τέλος, το υπερ-βραβείο για την μάρκα που ξεχώρισε, διαθέτοντας την καλύτερη φήμη ανάμεσα σε όλες τις μάρκες – ανεξαρτήτου κατηγορίας, απονεμήθηκε στον εκπρόσωπο της μάρκας «Λουμίδης – Παπαγάλος» από τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, κ. Ευάγγελο Καλούση.

TAGS: Latest news