To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Lions: Πτώση 6% στις συμμετοχές

Cannes Lions: Πτώση 6% στις συμμετοχές
Ποιες κατηγορίες σημείωσαν αύξηση

Πτώση 6% σημειώνουν οι συμμετοχές στα βραβεία Cannes Lions σε σχέση με το 2019, αν και έχει
υπάρχει μια εκτόξευση στις συμμετοχές από τα ανεξάρτητα agencies και τις εταιρείες παραγωγής. Τα
νούμερα συμμετοχής για τα φετινά Cannes Lions έχουν μειωθεί κατά 6% σε σχέση με το 2019, μιας και
το event του 2021 καλύπτει τις δουλειές διαστήματος δύο ετών, μετά την ακύρωση της περσινής διοργάνωσης λόγω της πανδημίας της Covid-19. Συνολικά, 29.074 δείγματα δουλειών από 90 χώρες συμμετέχουν στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας, το οποίο θα διεξαχθεί διαδικτυακά την επόμενη
εβδομάδα (21 - 25 Ιουνίου).

Αυτό σε σύγκριση με τις 30.953 συμμετοχές από 89 χώρες το 2019. Η διοργανώτρια εταιρεία των Cannes Lions, Ascential, δήλωσε πως οι δουλειές προέρχονται από ένα ευρύτερο μίγμα διαγωνιζόμενων σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και σε όλες τις κατηγορίες. Οι συμμετοχές από τα ανεξάρτητα agencies έχουν σημειώσει αύξηση 14% και από τις εταιρείες παραγωγής 19%. Υπάρχουν 15% περισσότερες συμμετοχές στα Titanium Lions σε σχέση με το 2019, ενώ σημείωσαν αύξηση τα Social & Influencer Lions (14%) και τα Creative ecommerce Lions (12%). Ωστόσο, οι συμμετοχές για τα Creative Effectiveness Lions και τα Creative Strategy Lions έπεσαν κατά 38% και 20%, αντίστοιχα.
TAGS: Cannes Lions