To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

David Griner: Αυτός είναι ο πρόεδρος της επιτροπής των Epica Awards

David Griner: Αυτός είναι ο πρόεδρος της επιτροπής των Epica Awards
Τα  Epica Awards ανακοίνωσαν επίσημα ότι ο David Griner, συνιδρυτής της νέας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Creative Ladder, θα είναι ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής φέτος. Προηγουμένως, ο David εργάστηκε για περισσότερα από 15 χρόνια ως αρθρογράφος και συντάκτης στο Adweek, με την πιο πρόσφατη θέση του να είναι αυτή του International Editor.

Η Creative Ladder προσφέρει εκπαίδευση με σκοπό για να βοηθήσει να γίνουν οι δημιουργικές σταδιοδρομίες πιο προσιτές σε άτομα από κάθε υπόβαθρο. Ο David ίδρυσε την οργάνωση μαζί με τον ηθοποιό Ryan Reynolds και την Dionna Dorsey Calloway, ιδρύτρια του brand District of Clothing και πλέον διευθύνουσα σύμβουλο της Creative Ladder.




Από πολλές απόψεις, ο David είναι ο ιδανικός Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των βραβείων, καθώς έχει μακρά εμπειρία τόσο στη δημοσιογραφία όσο και στη διαφήμιση. Μετά από μια θητεία σε εφημερίδα στην Καλιφόρνια, το 2006 οι συνθήκες τον οδήγησαν να ανακαλύψει τον κόσμο της διαφήμισης, δουλεύοντας για το πρακτορείο Luckie & Company με έδρα την Αλαμπάμα, ενεπλάκη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα σπάργανά τους και ανέβηκε από κειμενογράφος σε διευθυντής ψηφιακού περιεχομένου.

Στις αρχές της νέας του καριέρας, ανακάλυψε το Adweek. Εργάστηκε ως freelancer  για το περιοδικό για επτά χρόνια ενώ εργαζόταν στο πρακτορείο, στη συνέχεια εξελίχθηκε σε Full Time συντάκτη το 2014, ενώ παραιτήθηκε αυτό το καλοκαίρι όταν ξεκίνησε τη νέα του περιπέτεια στη Creative Ladder.

Όπως και στο Χόλιγουντ, ο Ryan Reynolds είχε παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που εργάζονταν στη διαφήμιση του έμοιαζαν – ήταν δηλαδή  λευκοί. Ό ίδιο έχει ήδη αρχίσει να φέρνει υποεκπροσωπούμενες «φωνές» στις παραγωγές του Χόλιγουντ μέσω του Group Effort Initiative. Τι θα γινόταν αν μπορούσε να κάνει το ίδιο πράγμα και στον κλάδο του μάρκετινγκ; Όλα τα κομμάτια του παζλ μπήκα στην θέση τους όταν η επιχειρηματίας Dionna Dorsey Calloway – την οποία ο David γνώριζε επίσης μέσω του Adweek – συμφώνησε να αναλάβει ως Διευθύνων Σύμβουλος.

Το Creative Ladder παρουσιάστηκε επίσημα στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Κανών (Cannes Lions)  τον Ιούνιο. Μέχρι αυτή την στιγμή, περισσότερα από 8.500 άτομα έχουν εγγραφεί για να μάθουν περισσότερα. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός προσλαμβάνει επί του παρόντος προσωπικό και προχωρά στην γενικότερη αναβάθμισή του. Τα κύρια καθήκοντά του θα είναι η ενημέρωση και η κατάρτιση των μαθητών – η έκθεσή τους  στο τεράστιο φάσμα θέσεων εργασίας που διατίθενται στον κλάδο – και η κατάρτιση όσον αφορά την ηγεσία για άτομα στα πρώτα δέκα χρόνια της σταδιοδρομίας τους. «Έχουμε επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της επόμενης γενιάς δημιουργικών ηγετών», τονίζεται.