Διεθνής διάκριση για τη Lacta!
Το αποτέλεσμα του συνόλου των ενεργειών marketing και επικοινωνίας που σχεδίασαν και υλοποίησαν οι Bold Ogilvy και OgilvyOne για λογαριασμό της Lacta, ήταν η συγκεκριμένη διεθνής διάκριση του brand της Kraft Foods.
Πιο αναλυτικά, η Lacta τιμήθηκε με το βραβείο «Outstanding Cultural Relevancy», στο πλαίσιο του φετινού παγκόσμιου διαγωνισμού των brands της Kraft Foods και έγινε μία από τις 3 καμπάνιες που βραβεύτηκαν, ανάμεσα σε 150 υποψηφιότητες από 65 brands 45 διαφορετικών χωρών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η βράβευση προκύπτει σε μία ιδιαίτερη χρονική στιγμή για το brand, καθώς μόλις πριν από λίγες μέρες η σελίδα της Lacta στο Facebook κατάφερε να περάσει πρώτη το φράγμα των 500.000 fans στην Ελλάδα!