To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Effie Awards Europe 2022: Οι ελληνικές συμμετοχές στους finalists

Effie Awards Europe 2022: Οι ελληνικές συμμετοχές στους finalists
Τα Effies και η  Ευρωπαϊκή Ένωση Εταιριών Επικοινωνίας (European Association of Communications Agencies- EACA) ανακοίνωσαν τους φιναλίστ για τα Effie Awards Europe 2022. Φέτος, οι κατηγορίες Positive Change («Θετικής Αλλαγής») συγκέντρωσαν τις περισσότερες συμμετοχές στη λίστα, καθώς τα brands αναγνωρίζουν την σημασία της συνεισφορά τους στην κοινωνία προωθώντας κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις μέσω των επικοινωνιών μάρκετινγκ.

Διακρίσεις διεκδικούν και δυο καμπάνιες από την Ελλάδα, οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στους finalists της φετινής διοργάνωσης. Αναλυτικότερα η πολυβραβευμένη καμπάνια «Mην με αφήσεις ποτέ» της Ogilvy Greece  για την Lacta συμπεριλαμβάνεται στους finalists δυο κατηγοριών: «Best of Europe: Μedia Strategy & Idea και Best of Europe: Positive Change».

Επίσης η καμπάνια της Soho Square για την Μπύρα Μάμος συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των finalists στην κατηγορία «Best of Europe: FMCG». Γενικότερα όσον αφορά τους finalists, 43 προκρίθηκαν στον γενικό διαγωνισμό και 37 στο κομμάτι του Best of Europe.

Οι φιναλίστ προέρχονται από μια σειρά εταιρειών επικοινωνία από Βέλγιο, Βουλγαρία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Λίβανος, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία, Τουρκία, Ουκρανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Πρόεδροι της φετινής κριτικής επιτροπής είναι η Carmen Fernández de Alarcón, Διευθύνων Σύμβουλος της Havas Ισπανίας και η Magdalena Kosińska, Διευθύντρια Μάρκετινγκ για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη της Philips Domestic Appliances. Περισσότεροι από 100 επαγγελματίες του κλάδου από περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες συνεισέφεραν με τον χρόνο και τις γνώσεις τους για να προσδιορίσουν τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες της χρονιάς.

Τα βραβεία — Grand, Gold, Silver και Bronze — θα ανακοινωθούν στο διαδικτυακό Gala των Βραβείων στις 30 Νοεμβρίου.

Τα Effie Awards Europe διοργανώνονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση Εταιρειών Επικοινωνίας EACA) σε συνεργασία με την Google, την Ευρωπαϊκή Συμμαχία Διαδραστικής Ψηφιακής Διαφήμισης (European Interactive Digital Advertising Alliance-EDAA), το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εκδοτών (The European Publishers’ Council-EPC), το Adforum.com και τη Viva Xpress Logistics.