Εffie Αwards Europe: Στην shortlist η McCann Athens – Μόνη συμμετοχή από την Ελλάδα
H καμπάνια “Stress-Free Banking” της McCann Athens για την Εθνική Τράπεζα είναι η μοναδική δουλειά από την ελληνική αγορά που συμπεριλήφθηκε στην shortlist των Effie Awards Europe, που ανακοινώθηκε σήμερα. Η καμπάνια θα διεκδικήσει διάκριση στην κατηγορία Positive Change: Social Good – Brands.
Η καμπάνια αφορά το Next by NBG, το πρώτο Stress-Free Banking app για νέους. Το Next by NBG αποτελεί την πρώτη εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για το νεανικό κοινό, που βοηθά τους νέους να διαμορφώνουν καλές οικονομικές συνήθειες, βγαίνοντας κερδισμένοι μέσα από αυτές.
Όπως ανακοίνωσε η EACA και τα Εffie Awards Europe υπάρχουν 102 φιναλίστ στην shortlist. 35 προκρίθηκαν στις κατηγορίες πολλαπλών αγορών (multi-market), 19 στις κατηγορίες Positive Change Effies και 48 στο σκέλος Best of Europe. 
Οι φιναλίστ προέρχονται από μια ευρεία γκάμα διαφημιστικών εταιρειών με έδρα στο Βέλγιο, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Λετονία, Κάτω Χώρες, Πολωνία, Ρουμανία, Σιγκαπούρη, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Τουρκία, Ουκρανία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι νικητές – Grand, Gold, Silver και Bronze – θα ανακοινωθούν στην τελετή απονομής των Effie Awards που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Δεκεμβρίου στις Βρυξέλλες.
Τα Effie Awards Europe διοργανώνονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών (EACA), σε συνεργασία με την Kantar ως Στρατηγικό Εταίρο για τα Insights, καθώς και με τους Google, REBORRN, ACT Responsible και Ad Net Zero Europe.
