To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Effie Awards 2022: Οι δηλώσεις των νικητών

Effie Awards 2022: Οι δηλώσεις των νικητών

Εκπρόσωποι εταιρειών που βραβεύθηκαν στα Εffie Awards, τόσο από την πλευρά των agencies όσο και των διαφηµιζοµένων, µίλησαν για τη διάκρισή τους αλλά και τη φετινή διοργάνωση


Θωμάς Αλεξόπουλος, Senior Brand Manager Chocolate, Mondelēz International: 
Το να ξεχωρίζεις ανάµεσα σε τόσες µάρκες και εταιρείες, καθώς και σε τόσο σπουδαίες καµπάνιες, είναι ιδιαίτερα τιµητικό.

ΕΑ: Τι σηµαίνουν για εσάς οι σηµαντικές διακρίσεις (Brand & Marketer of the Year, Grand Effie) στα φετινά Effie Hellas Awards 2022; Ποια στοιχεία οδήγησαν σε αυτές;

Είµαστε εξαιρετικά χαρούµενοι για όλες αυτές τις σηµαντικές διακρίσεις και ευχαριστούµε πολύ την κριτική επιτροπή των φετινών Effie Hellas Awards γι’ αυτό. Το να ξεχωρίζεις ανάµεσα σε τόσες µάρκες και εταιρείες, καθώς και σε τόσο σπουδαίες καµπάνιες, είναι ιδιαίτερα τιµητικό. Είναι αποτέλεσµα διαφορετικών αλλά πολύ δεµένων οµάδων, υπέροχων, εξαιρετικά δηµιουργικών, κοινωνικά ευαισθητοποιηµένων και συνειδητοποιηµένων ανθρώπων, καθώς και µιας µεγάλης, δυναµικής µάρκας, που αποτελεί το απόλυτο σύµβολο της αγάπης στην Ελλάδα, µε ισχυρό brand purpose.  Όλοι αυτοί οι παράγοντες, σε συνδυασµό µε την αύξηση του φαινοµένου της έµφυλης βίας και των γυναικοκτονιών στην Ελλάδα, οδήγησαν στη δηµιουργία της καµπάνιας «Μη µε αφήσεις ποτέ», η οποία κατάφερε να αγγίξει και να ευαισθητοποιήσει σε σηµαντικό βαθµό την ελληνική κοινωνία και -το σηµαντικότερο- να ενδυναµώσει τις γυναίκες στην Ελλάδα βάσει συγκεκριµένων δεικτών. Μια καµπάνια που δηµιούργησε για λογαριασµό της Lacta η Ogilvy Greece, µε την παραγωγή της Foss Productions, σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδηµητρόπουλο, πρωταγωνιστές τη Χριστίνα Χειλά-Φαµέλη και τον  Έκτορα Λιάτσο, και συνυπογραφή του Κέντρου «∆ιοτίµα».

EA: Η καµπάνια «Μη µε αφήσεις ποτέ» έχει συζητηθεί πολύ στην Ελλάδα και έχει λάβει σηµαντικά βραβεία και εκτός συνόρων σε µεγάλα διεθνή φεστιβάλ. Πώς επιλέξατε να καταπιαστείτε µε ένα θέµα όπως η ενδοοικογενειακή βία και γιατί πιστεύετε πως έχει αυτή την απήχηση σε κοινό και αγορά;

Η Lacta εδώ και 30 χρόνια προάγει την αγάπη και τον έρωτα µέσα από τις επικοινωνίες της, και έτσι έχει καταφέρει να αποτελεί στο µυαλό των καταναλωτών το απόλυτο σύµβολο της αγάπης, τη σοκολάτα που µας εµπνέει και µας ωθεί να ερωτευτούµε.  Όταν µια µάρκα, όµως, υποστηρίζει τόσα χρόνια την αξία της αγάπης, έχει και το χρέος, εφόσον χρειαστεί, να υπερασπιστεί αυτήν την αξία. Είναι κάτι που έχουµε κάνει µε θάρρος και στο παρελθόν, µιλώντας για την ανάγκη της συµπερίληψης στα ζευγάρια. Το 2021, δυστυχώς, υπήρξε ραγδαία αύξηση περιστατικών ενδοοικογενιακής και έµφυλης βίας, αριθµώντας µέχρι εκείνη την περίοδο 13 γυναικοκτονίες.  Ένα φαινόµενο που συγκλόνισε την ελληνική κοινωνία, αλλά και ένα φαινόµενο απόλυτα συνυφασµένο µε την έννοια της αγάπης, το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις αποδιδόταν στην υπερβολική αγάπη και στο πάθος. Σε µια τέτοια συνθήκη νιώσαµε την ανάγκη να µη διαφηµίσουµε τη γλυκιά και εξιδανικευµένη πλευρά των σχέσεων, όπως κάναµε, αλλά να υπερασπιστούµε το σκοπό µας, µιλώντας ουσιαστικά για όλα όσα δεν είναι αγάπη. Ένας υπεύθυνος τρόπος να πάρουµε θέση, να φωνάξουµε ότι η έµφυλη βία δεν είναι αγάπη, να κινητοποιήσουµε και να ευαισθητοποιήσουµε την ελληνική κοινωνία αλλά -το σηµαντικότερο- να κάνουµε τις γυναίκες να νιώσουν ενδυναµωµένες.

ΕΑ: Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση των Effie Hellas και για την τελετή απονοµής, που έγινε ξανά µε φυσική παρουσία;

Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές γι’ αυτήν την εξαιρετική και υψηλού επιπέδου διοργάνωση.  Ήταν µεγάλη µας χαρά που µετά από καιρό καταφέραµε και πάλι να γιορτάσουµε και να χειροκροτήσουµε όλοι µαζί από κοντά τη δηµιουργικότητα και την αποτελεσµατικότητα στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας.


Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy Greece:
Αποτέλεσµα συλλογικής προσπάθειας και στενής συνεργασίας

Είµαστε περήφανοι που για ακόµη µία φορά καταφέραµε να πάρουµε τα περισσότερα και τα σηµαντικότερα βραβεία στα Effie Awards. Η επίδοση αυτή δεν είναι αυτονόητη. Είναι αποτέλεσµα της συλλογικής προσπάθειας όλων των τµηµάτων της εταιρείας µας και της στενής συνεργασίας µε τους πελάτες µας, τους οποίους συγχαίρουµε και ευχαριστούµε για την εµπιστοσύνη.  Ένα µεγάλο µπράβο σε όλες τις ταλαντούχες οµάδες µας, για τη στρατηγική, τις ιδέες και τις εκτελέσεις, που έφεραν τόσο σπουδαία αποτελέσµατα.


Ντορίνα Χαλατσοπούλου, Business Unit Director, Soho Square Athens:
Ιδιαίτερα χαρούµενοι και περήφανοι

Είµαστε ιδιαίτερα χαρούµενοι και περήφανοι για τη διάκριση της µπίρας Μάµος, µιας µάρκας η οποία µέσα σε λίγα µόλις χρόνια και εν καιρώ πανδηµίας κατάφερε να ξεχωρίσει. Τα Effie Awards είναι ίσως ο σηµαντικότερος θεσµός επιβράβευσης και ανάδειξης του αποτελεσµατικού marketing, συνεπώς το βραβείο που µας απονεµήθηκε, µας υπενθυµίζει και ταυτόχρονα επιβεβαιώνει το ρόλο µας: να δηµιουργούµε πραγµατική αξία για τις µάρκες που εκπροσωπούµε, µε γνώµονα την αποτελεσµατική δηµιουργικότητα. Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσµα της συλλογικής προσπάθειας όλων των τµηµάτων της εταιρείας µας και της στενής συνεργασίας µας µε τους συναδέλφους µας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τους οποίους ευχαριστούµε θερµά για την εµπιστοσύνη.

Τα φετινά Effie Awards και η άψογη διοργάνωσή τους µας έφεραν και πάλι «κοντά» και αποτέλεσαν µια µεγάλη ευκαιρία να ξαναβρεθούµε µε φίλους και συνεργάτες, επιτρέποντας στον κλάδο µας να γιορτάσει τις επιτυχίες του.


Έρση Τσουκάκη, Marketing Manager Greek Brands, Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Μεγάλη τιµή

Τα Effie Awards είναι η πιο σπουδαία διάκριση marketing, καθώς αναγνωρίζουν τόσο τη δηµιουργικότητα όσο και την αποτελεσµατικότητα των καµπανιών. Μετά τις σηµαντικές βραβεύσεις των τελευταίων χρόνων µε την µπίρα  Άλφα, είναι µεγάλη µας τιµή να λαµβάνουµε ένα ακόµη βραβείο µε την µπίρα Μάµος. Η βαθιά της ιστορία, η εµβληµατική προσωπικότητα του ιδρυτή της, η υψηλή της ποιότητα αλλά και η ξεχωριστή της ταυτότητα είναι η βάση µιας επικοινωνίας που ξεχώρισε στην κατηγορία και κατάφερε σε πολύ σύντοµο χρονικό διάστηµα να επιταχύνει την ήδη δυναµική πορεία της µάρκας. Η χαρά µας να συνευρεθούµε µετά από τόσο καιρό στην τελετή των Effie Awards και να µοιραστούµε την επιτυχία ανάµεσα σε πολύ σηµαντικά cases marketing από κάθε κλάδο, ήταν µεγάλη. Γνωρίζουµε πολύ καλά πόση ζύµωση, πάθος και µεράκι απαιτείται για να φτάσουµε όλοι ως εκεί!

Vodafone - Wunderman Thompson Athnens 

Αποτέλεσµα εξαιρετικής συνεργασίας οι διακρίσεις

EΑ: Τι σηµαίνει για εσάς η διάκριση στα φετινά Effies και ποια στοιχεία οδήγησαν σε αυτήν;


Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media and Insights, Vodafone:
 

Είναι µεγάλη τιµή και χαρά για εµάς η διάκρισή µας στα Εffie Awards 2022, τον πλέον καταξιωµένο διεθνή θεσµό της αγοράς, που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τις αποτελεσµατικότερες επικοινωνίες.

Ειδικότερα φέτος, είµαστε περήφανοι που τα βραβεία απέσπασαν 2 purpose-driven καµπάνιες:

  • το λανσάρισµα του Vodafone Network 5G, που ανέδειξε στην πράξη πώς το υπερσύγχρονο δίκτυο 5G της Vodafone µπορεί να υποστηρίξει τον Χρήστο Σανδαλάκη -παγκόσµιο πρωταθλητή tandem- µε απώλεια όρασης 99%, να κάνει ποδήλατο για πρώτη φορά µόνοs του στο βουνό
  • το λανσάρισµα Vodafone CU I Open to All World, που απελευθέρωσε για πρώτη φορά την οµιλία προς όλα τα δίκτυα, αναγνωρίζοντας στην πράξη την ανάγκη για ελεύθερη επικοινωνία, χωρίς περιορισµούς.

Οι διακρίσεις αυτές είναι το αποτέλεσµα της εξαιρετικής συνεργασίας Vodafone και Wunderman Thompson, αλλά και της δέσµευσής µας να κάνουµε πράξη τον εταιρικό µας σκοπό, συµβάλλοντας ενεργά µε το δίκτυο και την τεχνολογία µας σε µια βιώσιµη ψηφιακή κοινωνία, µε νέες δυνατότητες και ίσες ευκαιρίες για όλους.


Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer,Wunderman Thompson Athens: 
Τα Effies είναι ο πιο σηµαντικός θεσµός σχετικά µε την αποτελεσµατικότητα της επικοινωνίας, µε παγκόσµια αναγνώριση. Οι δύο βραβεύσεις µε Gold και Bronze για το Vodafone 5G και CU, αντίστοιχα, µας γεµίζουν ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, µιας και οι καµπάνιες αυτές βγήκαν αφενός σε µια περίοδο µε τις γνωστές δυσκολίες για όλους και για την αγορά κατ’ επέκταση και αφετέρου αγαπήθηκαν πολύ από το κοινό τους, ενισχύοντας την εικόνα του Brand Vodafone συνολικά.

Να αναφέρω επίσης ότι οι βραβεύσεις αυτές συνετέλεσαν σηµαντικά στο να αναδειχθεί η Wunderman Thompson Greece στη 2η θέση των πιο βραβευµένων εταιρειών για φέτος.

ΕΑ: Ποιο το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση και την Τελετή Απονοµής;

Χάιδω Ηλιοπούλου: Εξαιρετική οργάνωση, ατµόσφαιρα και φιλοξενία. Μια ωραία ευκαιρία να βρεθούµε ξανά µε συναδέλφους και συνεργάτες µας από κοντά, για να γιορτάσουµε τις επιτυχίες του marketing και της επικοινωνίας.


Ηλίας Γκάρλας, Creative Director:
Αξίζει ένα βραβείο και στη διοργανώτρια αρχή, καθώς και σε όσους συµµετείχαν στη δηµιουργία ενός τόσο ωραίου αποτελέσµατος. Εκτός από τη µεγάλη χαρά για τα βραβεία τα οποία κερδίσαµε, χαρήκαµε εξίσου και όλη την εκδήλωση σε ένα από τα πιο όµορφα φυσικά τοπόσηµα της πόλης. Και το καλύτερο είναι πως µοιραστήκαµε αυτή την εµπειρία διά ζώσης -µετά από καιρό- µε αγαπηµένους φίλους και συναδέλφους. Συγχαρητήρια σε όλους.


Nίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD Hellas:
Η διάκριση στη συγκεκριµένη χρονική συγκυρία έχει ιδιαίτερη αξία

ΕΑ: Τι σηµαίνει για εσάς η διάκριση στα φετινά Effies και ποια στοιχεία οδήγησαν σε αυτήν;

Στο σηµερινό εξαιρετικά πολύπλοκο και ευµετάβλητο περιβάλλον, τα Effies, περισσότερο ίσως από ποτέ, αποτελούν ευκαιρία να αναδειχθεί ο ρόλος του marketing και της επικοινωνίας ως βασικού µοχλού ανάπτυξης για την οικονοµία και τις επιχειρήσεις. Ο ρόλος της στρατηγικής, των ιδεών και της βέλτιστης υλοποίησης, που οδηγούν σε µετρήσιµα business results. Με αυτήν την έννοια, η φετινή διάκριση, στη συγκεκριµένη χρονική συγκυρία, έχει για εµάς ιδιαίτερη αξία.

Σχετικά τώρα µε τα στοιχεία που οδήγησαν στη διάκριση αυτή, θα έλεγα πως όλα ξεκινούν από τη δέσµευση της οµάδας µας απέναντι στα brands που υπηρετεί και τη στενή συνεργασία µε τον πελάτη. Στη συνέχεια, η δηµιουργικότητα, η σκληρή δουλειά πάνω σε ορθές στρατηγικές κατευθύνσεις και, φυσικά, η αποτελεσµατική συνεργασία µε τα Μέσα, οδηγούν στο βέλτιστο αποτέλεσµα.

ΕΑ: Ποιο το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση και την τελετή απονοµής;

∆υστυχώς, λόγω Covid δεν µπόρεσα να παραβρεθώ, αλλά απ’ όσα είδα και µοιράστηκα µε συναδέλφους, καταλαβαίνω πως ήταν µια «µαγική» βραδιά σε ένα από τα οµορφότερα σηµεία της Αττικής! Θέλω στο σηµείο αυτό να συγχαρώ όλους τους διαγωνιζόµενους και τους βραβευθέντες, γιατί σε συνθήκες εξαιρετικά δύσκολες, βρήκαν την ενέργεια και το κίνητρο να κάνουν το «κάτι παραπάνω», παρουσιάζοντας εξαιρετικές δουλειές, στρατηγικά στοχευµένες και καινοτόµες! Θερµά συγχαρητήρια επίσης στην Οργανωτική Επιτροπή και στον πρόεδρο των φετινών Effies, τον Χρήστο Λάτο, στις κριτικές επιτροπές και, φυσικά, στην ακούραστη οµάδα της Ε∆ΕΕ.


Κρίτων Ρούντος Founder, Cambo Agency:
To πρώτο μας Effie

ΕΑ: Τι σηµαίνει για εσάς η διάκριση στα φετινά Effies και ποια στοιχεία οδήγησαν σε αυτήν;

H διάκριση στα φετινά Effies είναι πολύ σηµαντική για εµάς. Είναι το πρώτο Εffie Award για την Cambo. Και µάλιστα χρυσό! Είναι η πρώτη φορά που συµµετέχουµε και διακρινόµαστε στον πιο σηµαντικό θεσµό που επιβραβεύει την αποτελεσµατικότητα στη διαφήµιση. Σταθήκαµε απέναντι σε µεγάλες εταιρείες και κερδίσαµε 1 από τα 7 µόλις χρυσά βραβεία που δόθηκαν στο σύνολο, για µία από τις πιο αποτελεσµατικές καµπάνιες των τελευταίων δύο ετών. Είµαστε πολύ χαρούµενοι και υπερήφανοι γι’ αυτήν τη διάκριση, γιατί δείχνει ότι εκτός από πολύ δηµιουργικοί, είµαστε και πολύ αποτελεσµατικοί. Το βασικό συστατικό της επιτυχίας για οποιοδήποτε βραβείο είναι η εµπιστοσύνη που δείχνει το brand στη διαφηµιστική. Από κει και πέρα… σκληρή δουλειά!

ΕΑ: Ποιο το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση και την τελετή απονοµής;

Ήταν η πρώτη φορά που συµµετείχαµε ως εταιρεία και φύγαµε µε τις καλύτερες εντυπώσεις.  Ένα λιγότερο µαζικό event -σε σχέση µε άλλες διοργανώσεις- µε γρήγορο ρυθµό και ροή.


Eυάγγελος Δρίτσας, Group Brand Manager, Nescafé:
Mια πραγματική γιορτή της διαφήμισης

ΕΑ: Τι σηµαίνει για εσάς η διάκριση στα φετινά Effies και ποια στοιχεία οδήγησαν σε αυτήν;

Είναι µεγάλη η χαρά και η τιµή που νιώθουµε γι’ αυτήν τη διάκριση, αφού ο αγαπηµένος µας καφές Nescafé Frappé κέρδισε Χρυσό βραβείο Effie στην κατηγορία Μη Αλκοολούχων Ποτών, για την καµπάνια «Κάνε το καλοκαίρι σου να µετράει».

Η δηµιουργική ιδέα της Ogilvy «ακούµπησε» ένα κοινό αίσθηµα. «Το comfort zone µπαίνει συχνά εµπόδιο στην ανάγκη µας να ζούµε στο έπακρο τις στιγµές µας, µια ανάγκη που τώρα είναι πιο ισχυρή από ποτέ», λόγω των συνθηκών που έχει δηµιουργήσει η πανδηµία.

Ο Nescafé Frappé, ως απόλυτο συνώνυµο του ελληνικού καλοκαιριού και ως µια µάρκα που πιστεύει στη δύναµη των στιγµών, διαθέτει τα στοιχεία που µπορούν να µας εµπνεύσουν να ζήσουµε στο έπακρο όλα όσα προσφέρει το ελληνικό καλοκαίρι και να µας παρακινήσει να το γεµίσουµε µε στιγµές που ξεπερνούν την καθηµερινότητα.

Πρωταγωνιστές της καµπάνιας, µαζί µε τον Γιώργο Λιανό, είναι ένα γνωστό τραγούδι από τη Eurovision 2020, αγαπηµένα ελληνικά τοπία και χαρακτηριστικές στιγµές του ελληνικού καλοκαιριού που όλοι έχουµε ζήσει. Ο Γιώργος Λιανός τις παρουσιάζει µε τρόπο άµεσο και ευχάριστο και µας προσκαλεί να ζήσουµε όσες περισσότερες µπορούµε, µέχρι να χάσουµε τελικά το µέτρηµα! Την καµπάνια πλαισίωσε ένα ολιστικό πλάνο επικοινωνίας και η άρτια υλοποίηση από όλους τους συνεργάτες. Τα εξαιρετικά αποτελέσµατά της επιβεβαιώνουν το στόχο που είχαµε θέσει: να κάνουµε το καλοκαίρι να µετρήσει.

ΕΑ: Ποιο το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση και την τελετή απονοµής;

Ήταν µια πραγµατική γιορτή της διαφήµισης, σε µια εξαιρετική τοποθεσία, µε πρωταγωνιστές τη δηµιουργικότητα, τις φρέσκες ιδέες και, πάνω από όλα, τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτές και τις υλοποιούν µε επιτυχία.


Μαρία Αργυροπούλου, Business Unit Director, DDB Athens:
Πολλά παραπάνω από µια σηµαντική και συνάµα τιµητική διάκριση

EA: Τι σηµαίνει για εσάς η διάκριση στα φετινά Effies και ποια στοιχεία οδήγησαν σε αυτήν;

Το βραβείο που κερδίσαµε στην κατηγορία Business Achievement, Corporate για την καµπάνια «∆ες πίσω από τις ταµπέλες», για τον πελάτη µας Lidl Ελλάς, σηµαίνει πολλά παραπάνω από µια σηµαντική και συνάµα τιµητική διάκριση. Είναι η επιβράβευση µιας καλά ενορχηστρωµένης προσπάθειας, τόσο σε επίπεδο στρατηγικής σκέψης όσο και δηµιουργικής έκφρασης, για το Employer Brand της Lidl Ελλάς, που είχε ως στόχο την προβολή της Lidl Ελλάς ως ελκυστικού εργοδότη επιλογής και την προσέλκυση των καλύτερων ταλέντων.

Είναι η απόδειξη πως όταν διαφηµιστική και πελάτης λειτουργούν µαζί ως µια οµάδα, µε κοινό όραµα και απόλυτη σύµπνοια, το αποτέλεσµα δικαιώνει. Νιώθουµε πολύ περήφανοι γι’ αυτό το βραβείο, γιατί είναι τρανταχτή απόδειξη ότι καταφέραµε να ανατρέψουµε τις προκαταλήψεις. Πετύχαµε να αναδείξουµε το ανθρώπινο πρόσωπο, την αυθεντική Lidl Ελλάς και τις πραγµατικές αξίες της, µέσα από µια καµπάνια µε πρωταγωνιστές πραγµατικούς εργαζόµενους. Τα αποτελέσµατα δείχνουν πως οι «ταµπέλες» έπεσαν, αφού ενισχύσαµε σηµαντικά την εικόνα του Employer Brand της Lidl Ελλάς.

Πάνω απ’ όλα, αυτό το βραβείο µάς προκαλεί µεγάλη συγκίνηση, γιατί δηµιουργός της ιδέας ήταν ο Γιάννης Μπαρµπούτης, συνάδελφος, συνοδοιπόρος και φίλος αγαπηµένος. ∆υστυχώς, έφυγε νωρίς, αλλά είµαι σίγουρη πως µας βλέπει από κει ψηλά κι αισθάνεται περήφανος.

EA: Ποιο το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση και την τελετή απονοµής;

Άψογη διοργάνωση µε πολύ υψηλά standards!

Το ίδιο ισχύει και για την τελετή απονοµής.  Ήταν µια µαγική βραδιά µε ολόγιοµο φεγγάρι, στην οποία έλαµψαν οι ιδέες που γεννούν αποτελέσµατα!


Σίλβια Καφφέ, Head of Creative, Admine:
Ακόµα και υπό περιορισµούς η αποτελεσµατικότητα είναι εφικτή και η δηµιουργικότητα έχει θέση

Μια καµπάνια για ένα προϊόν ειδικού ιατρικού σκοπού, όπως το fortimel, αλλά και ειδικού κοινού -τους φροντιστές ανθρώπων τρίτης ηλικίας- σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πόσω µάλλον όταν το ίδιο δεν µπορεί να έχει καν παρουσία ή να υπογράφει την επικοινωνία. Γι’ αυτό και η διάκριση για την καµπάνια µας «∆ώσε βάρος στα σηµάδια» έχει για εµάς ακόµα µεγαλύτερη σηµασία. Γιατί αποδεικνύει ότι ακόµα και υπό περιορισµούς -κονδυλίου, στόχευσης και νοµικούς- η αποτελεσµατικότητα είναι εφικτή και η δηµιουργικότητα έχει θέση. Και όχι µόνο αυτό: η διάκριση µας επιβεβαιώνει ότι µια συναισθηµατική προσέγγιση που δεν σχετίζεται µε προϊοντικά ή, όπως αλλιώς τα λέµε, “hard sell” µηνύµατα, µπορεί να πετύχει τους στόχους της και να περάσει στο κοινό ξεκάθαρα το µήνυµα. Αν πρέπει να διακρίνουµε ένα στοιχείο στο οποίο οφείλεται η βράβευση, λοιπόν, θα ξεχωρίζαµε το γεγονός ότι η καµπάνια «∆ώσε βάρος στα σηµάδια» δεν έµεινε σε έναν προφανή στόχο -να οδηγήσει traffic στο site και στα φυσικά σηµεία- αλλά είχε τη φιλοδοξία να χτίσει awareness πάνω σε µια άγνωστη πάθηση, τη δυσθρεψία στην τρίτη ηλικία, αποκτώντας έτσι την κοινωνική διάσταση µιας «εκστρατείας ενηµέρωσης». ∆εν θεωρούµε, άλλωστε, τυχαίο το γεγονός ότι στη φετινή διοργάνωση πολλά έργα που διακρίθηκαν, είχαν έκδηλο κοινωνικό χαρακτήρα, πράγµα που εδώ και χρόνια φαίνεται να είναι η τάση παγκοσµίως στη διαφήµιση.


Καρολίνα Μιζάν, Digital Marketing Executive, IKEA:
Mεγάλη χαρά και τιµή

To look του Bernie Sanders στην ορκωµοσία του Joe Biden έγινε το απόλυτο internet trend και µας ενέπνευσε για να δηµιουργήσουµε ένα Social Media post, γεγονός το οποίο φωτίζει το δρόµο της δηµιουργικότητας και της αµεσότητας κάθε στρατηγικής Marketing, ανεξάρτητα από το budget που η κάθε εταιρεία επενδύει. Η απήχησή του ήταν άµεση, αφού σχολιάστηκε και αναδηµοσιεύθηκε από πληθώρα χρηστών στα Social Media, καταφέρνοντας να συµβάλει κατά 30% στην επίτευξη του στόχου µας για αύξηση των engagements των momentum posts το 2021, ενώ προβλήθηκε επίσης σε σηµαντικά websites, εγχώρια και διεθνή, φέρνοντας 800.000 δολάρια Earned Media Value. Είναι µεγάλη µας χαρά και τιµή λοιπόν που ένα post αποτέλεσε αφορµή ώστε να διακριθούµε στα φετινά Effie Awards, στην κατηγορία Business Achieving/Low Budget.

Μάρθα Παπαπολύζου, Chief Executive Officer, DDB: Το βραβείο αποδεικνύει ότι το στοίχηµα κερδήθηκε 

Τον Σεπτέµβριο του 2020, λίγους µήνες µετά την ανάληψη καθηκόντων της νέας διοικητικής οµάδας και τη συγκρότηση ενός στιβαρού επιχειρηµατικού πλάνου, η πρόκληση για τη ∆ΕΗ ήταν… η ίδια η ∆ΕΗ. 
Η ∆ΕΗ, ο µεγαλύτερος παραγωγός και προµηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, χρειαζόταν µια ισχυρή αλλαγή εικόνας, ακόµα και του ιστορικού λογοτύπου της, προκειµένου να πείσει όλα τα κοινά της -το προσωπικό της, τη θεσµική κοινότητα, την κοινή γνώµη και τους πελάτες της- ότι το παρελθόν είναι η πολύτιµη ιστορία της, αλλά το µέλλον είναι η επιλογή της. 
Η πρόκληση για την επικοινωνία ήταν να εκφράσει την αλλαγή µε πιστευτό τρόπο και να κάνει δυνατή την ολική επανατοποθέτηση της µάρκας. Τα κριτήρια επιτυχίας ήταν η µεταστροφή της πεποίθησης για τη ∆ΕΗ, σε µια νέα σύγχρονη ευρωπαϊκή εταιρεία, που µπορεί να οδηγήσει τη χώρα στη νέα εποχή της ενέργειας - που είναι βιώσιµη, πράσινη, για όλους.
Το Silver Effie στην κατηγορία Business Achievement |Corporate που κερδίσαµε, αποδεικνύει µε τον πιο εύγλωττο τρόπο ότι το στοίχηµα κερδήθηκε.  Άλλωστε ποιος θα φανταζόταν µερικά χρόνια πριν ότι η ∆ΕΗ, που δηµιούργησε το πρώτο της προϊόν το 2020, θα λάµβανε µέρος στα Effie Awards, πόσω µάλλον ότι θα κέρδιζε την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία… 
Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στις οµάδες της ∆ΕΗ για την υλοποίηση της ισχυρής αλλαγής εκ των έσω. Το ίδιο και σε όλους τους ανθρώπους της DDB που εργάστηκαν µε την καρδιά τους για το έργο αυτό, των συνεργατών µας Beetroot και Tempo OMD αλλά και των πολυάριθµων συνεργατών µας σε θέµατα παραγωγής. 


Σοφία Δήμτσα, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας, ΔΕΗ:
Μεγάλη προσπάθεια, πολλή συλλογική δουλειά και όραμα

Η προσπάθεια που έχει γίνει σε όλα τα µέτωπα για να φτάσουµε σε αυτό το βραβείο είναι µεγάλη, µε πολλή συλλογική δουλειά και όραµα. Τα αποτελέσµατα φαίνονται ήδη στο πώς έχει αλλάξει η αντίληψη των επενδυτών και των θεσµών για τη ∆ΕΗ αλλά και στην αγορά µεταξύ ανταγωνιστών εταιρειών και κυρίως των πελατών και καταναλωτών.  Άλλωστε αυτά τα απτά αποτελέσµατα διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν.

Η ολική επανατοποθέτηση µιας µάρκας-σύµβολο µε τρόπο ικανό να σηµατοδοτήσει τη νέα της εποχή, στην οποία οι πελάτες επιλέγουν ∆ΕΗ συνειδητά και την εµπιστεύονται, δεν είναι σίγουρα µια εύκολη υπόθεση.

Με σεβασµό στο παρελθόν ως πολύτιµη παρακαταθήκη και µε το µέλλον µπροστά ως τη µόνη επιλογή για όλους, η οµάδα της ∆ΕΗ κατάφερε να αλλάξει το αφήγηµα ώστε η δηµοσιότητα να αναφέρεται στο success stοry και οι πελάτες να βλέπουν την παραµονή ή µετακίνησή τους σε µια πελατοκεντρική, σύγχρονη µάρκα που οδηγεί τις εξελίξεις στην ενέργεια.

Το πιο µεγάλο µου ευχαριστώ σε όλες τις οµάδες στην ∆ΕΗ που δεν σταµατούν να προσπαθούν για την κάθε επόµενη µέρα. Και ένα επίσης µεγάλο ευχαριστώ στη διαφηµιστική µας, την DDB, που στηρίζει αποτελεσµατικά κάθε µας τόλµηµα.

Θερµά συγχαρητήρια και για τη διοργάνωση. Τα πιο λαµπρά αποτελέσµατα βραβεύτηκαν σε µια αντάξια βραδιά.


Δήμητρα Καλπακτσή, Marketing Manager, Delta Foods SA:
Τιμή και ευθύνη για τη συνέχεια

Το LIFE Tsai, µετά το επαναλανσάρισµά του, αγαπήθηκε αµέσως από το καταναλωτικό κοινό, γεγονός που µας χαροποίησε ιδιαίτερα, καθώς πρόκειται για ένα project που πιστέψαµε και αγαπήσαµε πολύ, εργαστήκαµε µε αφοσίωση και επενδύσαµε σηµαντικά ως εταιρεία.

Για όλους εµάς στη ∆έλτα, η απονοµή του βραβείου Effie, µιας από τις σηµαντικότερες διακρίσεις στο χώρο της επικοινωνίας, µας γεµίζει χαρά και περηφάνια, καθώς αποτελεί το επιστέγασµα της συνεχούς µας προσπάθειας για καινοτόµα προϊόντα διαφοροποιηµένα σε σχέση µε τον ανταγωνισµό.

Η αποτελεσµατικότητα της επικοινωνίας, ιδιαίτερα την περίοδο που διανύουµε, γίνεται ακόµα πιο επιτακτική, ενώ η βράβευση αυτή µας κάνει να αισθανόµαστε τιµή και ευθύνη να συνεχίσουµε να δηµιουργούµε επικοινωνίες και concepts µε µεγάλη απήχηση.