To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Epica Awards: Η Dagmara Szulce Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής

Epica Awards: Η Dagmara Szulce Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής

Τα Epica Awards ανακοίνωσαν ότι η Dagmara Szulce, Global Executive Director της IAA (International Advertising Association) , θα είναι Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής φέτος.

Η Dagmara βρίσκεται στον τρέχοντα ρόλο της από το 2017, μετά από αρκετές σημαντικές θέσεις στη βιομηχανία της διαφήμισης – συμπεριλαμβανομένων 15 ετών στο δίκτυο της J. Walter Thompson. Πριν ενταχθεί στο IAA, είχε τη δική της συμβουλευτική εταιρεία με επίκεντρο τη δημιουργία παγκόσμιων brands με purpose στους τομείς της πολυτέλειας και της ομορφιάς.

Σχολιάζοντας τα βραβεία Epica, είπε: «Είναι τιμή να είμαι μέλος μιας διάσημης κριτικής επιτροπής δημοσιογράφων που παρακολουθούν και γράφουν για τον κλάδο μας. Είναι αντικειμενικοί, γιορτάζουν τη δημιουργικότητα και φέρνουν μια εκλεπτυσμένη γεύση και φινέτσα στην κρίση τους που έρχονται με τις γνώσεις τους. Η δουλειά τους απαιτεί να έχουν άποψη, καθώς και υψηλά πρότυπα».

Υπογραμμίζοντας τη συμβολή της IAA, πρόσθεσε: «Όπως και με τα Epica, η αντικειμενικότητα βρίσκεται στο επίκεντρο της IAA. Δεν υποστηρίζουμε έναν συγκεκριμένο τομέα ή μια συγκεκριμένη χώρα, αλλά τον κλάδο στο σύνολό του. Όπως οι δημοσιογράφοι της κριτικής επιτροπής, υποστηρίζουμε και πιστεύουμε στη δύναμη της δημιουργικότητας».

Η ΙΑΑ αποτελεί μια ένωση που εκπροσωπεί επαγγελματίες του μάρκετινγκ, επαγγελματίες διαφημιστικών agancies, ειδικούς τεχνολογίας, εκπαιδευτικούς και μέσα ενημέρωσης και προσφέρει προσφέρει ηγεσία σκέψης, εκπαίδευση, επαγγελματική ανάπτυξη, εκδηλώσεις και δικτύωση.


Γεννημένη στην Πολωνία, η Dagmara ήταν μια από τους πέντε πρώτους υπαλλήλους της J. Walter Thompson στην χώρα, λίγο μετά το τέλος της κομμουνιστικής εποχής. «Αρχικά ήθελα να δουλέψω ως φωτογράφος, που ήταν το πάθος μου, αλλά η θεία μου – που ήταν καθηγήτρια οικονομικών – μου είπε ότι το μάρκετινγκ ήταν το next big thing. Το 1991, τρία χρόνια μετά την πτώση του κομμουνισμού, αποφοίτησα με πτυχίο στο μάρκετινγκ, κάτι που αποτελούσε μια εντελώς σουρεαλιστική ιδέα στην Πολωνία εκείνη την εποχή».


Αργότερα μετακινήθηκε στη Νέα Υόρκη, όπου εργάστηκε στον λογαριασμό De Beers, κυρίως στην πρωτοποριακή καμπάνια, «Γυναίκες του κόσμου, σηκώστε το δεξί σας χέρι» – η οποία τόνισε ότι οι γυναίκες δεν χρειάζεται να αρραβωνιαστούν ή να παντρευτούν για να φορέσουν ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι. Σε έναν μεταγενέστερο ρόλο στη McCann Erickson, βοήθησε στο λανσάρισμα της Nespresso στις ΗΠΑ.

Το πάθος της για τη φωτογραφία παρέμεινε αμείωτο και ενώ «έτρεχε»  τη δική της εταιρεία συμβούλων, μπόρεσε να συνεργαστεί με μια από τις ηρωίδες της – την Annie Leibovitz – στην πρωτοποριακή καμπάνια «Live Who You Are» για τον Όμιλο Corcoran.

Ta Epica αποτελούν τα μόνα διεθνή βραβεία δημιουργικότητας στην διαφήμιση, που προκύπτουν από αξιολόγηση εξειδικευμένων δημοσιογράφων, που καλύπτουν τον χώρο της επικοινωνίας. Συμμετοχές υποβάλλονται φέτος μέχρι τις 6 Οκτωβρίου και η διαδικασία αξιολόγησης θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 28 Οκτωβρίου και 20 Νοεμβρίου. H shortlist θα ανακοινωθεί στην 22 Νοεμβρίου και η Online απονομή θα λάβει χώρα στις 7 Δεκεμβρίου.

Σημειώνεται πως το adbusiness, το Business Today και το advertising.gr εκπροσωπούνται στην Κριτική Επιτροπή των Epica Awards από το 2019 από τον αρχισυντάκτη των μέσων της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά.