To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Epica: Εννέα Ελληνικές συμμετοχές στη shortlist – 7 από την The Newtons Laboratory

Epica: Εννέα Ελληνικές συμμετοχές στη shortlist – 7 από την The Newtons Laboratory

Eννέα συμμετοχές από την ελληνική αγορά περιλαμβάνονται στη shortlist των φετινών Epica Awards.
Αναλυτικότερα η The Newtons Laboratory διεκδικεί βραβείο με επτά συμμετοχές καθώς στην shortlist συμπεριλαμβάνονται οι εξής δουλειές της:
Wrong Beds για την ΙΚΕΑ (Κατηγορία Homes, Furnishings & Appliances)
Choose Sleep για την ΙΚΕΑ (Κατηγορία Homes, Furnishings & Appliances)
• The restaurant dis-order (Κατηγορία Self-promotion)
Silver Love για την Protergia (Κατηγορία Copywriting & Storytelling)
Choose Sleep - Italian Model για την ΙΚΕΑ (Κατηγορία Copywriting & Storytelling)
The Latecomers (I’ll meet you at midnight) για την Protergia-(Kατηγορία Commercial Direction)
Silver Love για την Protergia (Κατηγορία Best Use of Music)

Επίσης στην shortlist περιλαμβάνεται και η A.S. Strategy, Branding & Communication για την συνεργασία της με την Monastik | living in Athina (κατηγορία Brand Identity) καθώς και ο Ιβάν Παπαδόπουλος για την καμπάνια «Uprooting» για λογαριασμό της ΕΠΑΨΥ- Εταιρεία Περιφερειακής Αναπτυξης και Ψυχικής Υγείας (Κατηγορία Βest Use of Sound)

Η επόμενη φάση της αξιολόγησης θα διαρκέσει έως το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου και η διαδικτυακή Τελετή Απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου.

Έχοντας ξεκινήσει την πορεία τους το 1987, τα Epica αποτελούν τα μόνα διεθνή βραβεία δημιουργικότητας στην διαφήμισης, που στην κριτική επιτροπή συμμετέχουν δημοσιογράφοι εξειδικευμένοι σε θέματα επικοινωνίας και marketing
Σημειώνεται πως το adbusiness, το Business Today και το advertising.gr εκπροσωπούνται στην Κριτική Επιτροπή των Epica Awards από το 2019 από τον αρχισυντάκτη των μέσων της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά.