Epica: Tέσσερις Ελληνικές συμμετοχές στη shortlist
Tέσσερις συμμετοχές από την ελληνική αγορά περιλαμβάνονται στη shortlist των φετινών Epica Awards.
Αναλυτικότερα η The Newtons Laboratory διεκδικεί βραβείο με δυο συμμετοχές καθώς στην shortlist συμπεριλαμβάνεται τόσο η καμπάνια «The Restaurant» για την Protergia στην κατηγορία Communication & Public Services όσο και η ενέργεια "PAO Under The Stars | AR Experience" για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην κατηγορία Metaverse (inc. AR/VR).
Επίσης στην shortlist περιλαμβάνεται και η καμπάνια της Another Circus με τίτλο «The Players» για την Kaizen Gaming/Stoiximan στην κατηγορία Sports – Related Advertising
Tέλος, στην shortlist περιλαμβάνεται και η δουλειά της Δανάης Ξανθάκη για το έργο “Ηλέκτρα” των Modern Research in Sound and Vibration, που κυκλοφόρησε σε περιορισμένα αριθμημένα αντίτυπα βινυλίου από την Intersonik Recordings. Το έργο αυτό έχει υποβληθεί στην κατηγορία Packaging Design
Η επόμενη φάση της αξιολόγησης θα διαρκέσει έως την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου και η διαδικτυακή Τελετή Απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου.
Σημειώνεται πως το adbusiness, το Business Today και το advertising.gr εκπροσωπούνται στην Κριτική Επιτροπή των Epica Awards από το 2019 από τον αρχισυντάκτη των μέσων της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά.