To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ermis Awards 2023: Oι μεγάλοι νικητές

Ermis Awards 2023: Oι μεγάλοι νικητές

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

Με μεγάλο νικητή την Ogilvy που αναδείχθηκε AD Agency of the Year, Digital AD Agency of the Year, Direct Agency of the Year και PR Agency of the Year και την Aegean να βραβεύεται ως Client of the Year και Creative Brand of the Year - Services ολοκληρώθηκε φέτος η μεγάλη γιορτή της δημιουργικότητας στην αγορά επικοινωνίας, η Τελετή Απονομής των Ermis Awards 2023, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου στο Ωδείο Αθηνών

Επίσης η Beetroot αναδείχθηκε Branding & Design Agency of the Year, η Tempo OMD Hellas κατέκτησε την διάκριση Media Agency of the Year και η Topcut Modiano τιμήθηκε με το βραβείο του Film Production Company of the Year.

To Dove ήταν το Creative Brand of the Year – Product ενώ το βραβείο Creative Bravery απονεμήθηκε στις Εκδόσεις Ψυχογιός για το έργο  Ένα βιβλίο χωρίς εξώφυλλο

Αναλυτικά τα μεγάλα βραβεία των Ermis Awards έχουν ως εξής:

AD Agency of the Year: Ogilvy
Branding & Design Agency of the Year: Beetroot
Digital AD Agency of the Year: Ogilvy
Direct Agency of the Year: Ogilvy
Media Agency of the Year: Tempo OMD Hellas
PR Agency of the Year: Ogilvy
Film Production Company of the Year: Topcut Modiano
Client of the Year: Aegean Airlines
Creative Brand of the Year - Product: Dove
Creative Brand of the Year - Services: Aegean


Η Ogilvy αναδείχθηκε AD, Digital, Direct και PR Agency of the Year


5 Grand για την Ogilvy

H Ogilvy πρωταγωνίστησε και όσον αφορά τα βραβεία Grand καθώς απέσπασε τα 5 (τα 3 για την Aegean) από τα 11 που απονεμήθηκαν συνολικά. Συγκεκριμένα κατάκτησε βραβεία Ermis Grand στις εξής κατηγορίες:
Ermis Ad | Ραδιοφωνικά Μηνύματα- για την καμπάνια «Έχω πάει – Βελιγράδι» για την Aegean `
Ermis Ad | Διαφημιστικές Ταινίες επίσης για την καμπάνια «Έχω πάει» της Aegean
• Ermis Ad | Υπαίθριες Διαφημίσεις για την καμπάνια «Καλή καρδιά» για το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο (Ίδρυμα Ωνάση)
Ermis Campaigns για την καμπάνια «Έχω πάει» της Aegean και
Ermis PR για την καμπάνια Dear Influencers του Dove και της Ελαϊς-Unilever Hellas


Grand Ermis Branding & Design κατέκτησε το G Design Studio για την δουλειά για το “Athens Epidaurus Festival” ενώ το Grand Ermis Entertainment & Brand Experience απονεμήθηκε στην δουλειά Ένα Βιβλίο "Χωρίς Εξώφυλλο" της Meteorites Creative Space για τις Εκδόσεις Ψυχογιός. Το Grand Ermis Media απέσπασαν οι DDB Athens, Tempo OMD για την καμπάνια «Αλλάζουμε μυαλά, όχι ρούχα» για την ΔΕΗ. Με Grand Ermis Production | Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών τιμήθηκε η Boo Productions για την καμπάνια «Το Τέρας» για τον ΕΔΣΝΑ (Ανακύκλωση Σκουπιδιών) ενώ το Grand Ermis Production | Παραγωγή Εκδηλώσεων πήγε στις YARD & LMI για την εκδήλωση High Jewelry Collection "Deep Time" για την Louis Vuitton. Τέλος με το Grand Ermis Production | Παραγωγή Μουσικής βραβεύθηκε η Musou Music Group για το «SNF Nostos 2023 Mental Health» του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος




Client of the Year η Aegean


Πάνος Σαμπράκος, Οgivly: Eπανήλθαμε!

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε: "Επανήλθαμε! Η Ogilvy, αυτή η μοναδική παρέα ταλαντούχων παιδιών που συνεχίζει να παράγει ιδέες που παρασύρουν τον κόσμο και κάνει τα brands αγαπητά, κατάφερε να πρωταγωνιστήσει και πάλι σε όλα τα μέσα, νέα και παλιά και να κατακτήσει όλους τους τίτλους που δίνονται σε διαφημιστικές εταιρίες στα Ermis! Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year, καθώς και τα Grand Ermis σε Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Outdoor, PR και Campaigns. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους πελάτες μας, πολλά συγχαρητήρια για τις διακρίσεις τους ως Brand of the Year για το Dove και την Aegean και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Client of the Year, Aegean! Ευχαριστούμε επίσης όλους τους καταπληκτικούς συνεργάτες μας και πολλά μπράβο σε όλους στην Ogilvy για κάθε λαμπρή τους ιδέα!"


Βραβείο Κοινού και καλύτερο filler
Το Βραβείο Κοινού απέσπασε το spot «Παντού υπάρχει ένα "Είμαι δίπλα σου". Παντού υπάρχει ένας Μύθος» της BBDO για την μπίρα Μύθος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ενώ ως Καλύτερο Filler 2022 αναδείχθηκε το video της Frank & Fame (Εταιρία Παραγωγής: Topcut Modiano / Rabbeats) για την ενότητα Ermis Production


Ermis White στο TikTok του Κυριάκου Μητσοτάκη….

Φέτος για πρώτη φορά απονεμήθηκαν και οι ειδικές τιμητικές διακρίσεις Ermis White επιβραβεύοντας την δημιουργικότητα . Η πρώτη εξ αυτών απονεμήθηκε στο Γραφείο Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την Tik Tok Καμπάνια, που έχει «τρέξει».

Το βραβείο παρέλαβε η στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη η οποία στάθηκε στο γεγονός ότι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες. «Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής ο οποίος ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο», ανέφερε η κυρία Κάπη χαρακτηριστικά.

Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος ο οποίος κατά την βράβευση σημείωσε: «Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok. Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023. Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views! Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».

…και στον Ευθύμη Φιλίππου

Επίσης με την διάκριση Ermis White τιμήθηκε και ο σεναριογράφος και συγγραφέας Ευθύμης Φιλίππου, ο οποίος έχει σημαντική διαδρομή και στην διαφήμιση ως κειμενογράφος. Έχει συνυπογράψει τα σενάρια των ταινιών «Κυνόδοντας», «Άλπεις», “The Lobster” και «Ο θάνατος του ιερού ελαφιού" του Γιώργου Λάνθιμου καθώς επίσης και των “Chevalier”, “L”, “Pity” και "And". Έχει γράψει τα βιβλία «Κάποιος μιλάει μόνος του κρατώντας ένα ποτήρι γάλα», «Σκηνές», «Δημήτρη» και «Όταν, όταν» καθώς και τα θεατρικά έργα «Αίματα», «Τα ωραία μας χέρια», «Απολογίες 4 & 5», «Διάφορες επιλογές Πέτρος», «Ρομπ» και «Το νερό της Κολωνίας». 

Την απονομή πραγματοποίησε η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής και του Steering,Committee για τα Ermis Awards 2023 Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative της Soho Square (SSQ) σημειώνοντας, μεταξύ άλλων, πως ο Ευθύμης Φιλίππου έχει διεκδικήσει Oscar και BAFTA. Ο ίδιος ευχαρίστησε τους διοργανωτές για την τιμή και αναφέρθηκε ονομαστικά σε ανθρώπους που όπως είπε γνώρισε μέσα από την διαφήμιση και εξαιτίας αυτής και μπορεί μετά από περισσότερα από 20 χρόνια να τους θεωρεί φίλους.

Η αξία της δημιουργικότητας

Νωρίτερα στον εισαγωγικό χαιρετισμό της η Καλλίνα Κυρατσούλη είχε αναφέρει πως «μόνο όταν βάλουμε όλοι μαζί τον στόχο να γίνουμε δημιουργικοί, γεννιούνται ιδέες σαν αυτές που θα δούμε, θα χειροκροτήσουμε και θα βραβεύσουμε απόψε εδώ». Από την μεριά του ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ Μανόλης Παπαπολύζος μίλησε, μεταξύ άλλων, για την καμπάνια προάσπισης της δημιουργικότητας που υλοποιούν ΕΔΕΕ και ΣΔΕ και φέρει τον τίτλο «Creativity for All». Όπως ανέφερε ήδη 70 στελέχη της αγοράς έχουν παρακολουθήσει το σχετικό course με τον μύθο της διαφήμισης Sir John Hegarty ενώ προανήγγειλε και πλάνο δημοσιότητας για την δημιουργικότητα, που δεν ακόμη ξεκινήσει. Επίσης στάθηκε στην έρευνα «Πόσο αρέσει η διαφήμιση που φτιάχνουμε σήμερα;», που διεξήγαγε η QED για λογαριασμό του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ, στο πλαίσιο του «Creativity for All», η οποία δείχνει πως ο κόσμος ζητάει χιούμορ, χιούμορ, περισσότερη διάδραση και λιγότερη φλυαρία από την διαφήμιση. Επίσης αναφέρθηκε στην μεγαλύτερη συμμετοχή πλέον των διαφημιζόμενων στον θεσμό των Ermis Awards αλλά και στην ανάγκη να περιοριστούν τα μεγάλα σε χρονική έκταση breaks στην τηλεόραση, καθώς κάνουν το κοινό να «μισεί» τις διαφημίσεις.

Ermis Woof, Xριστίνα Θωμαΐδου, Γιάννης Ευσταθιάδης
Στις αξιοσημείωτες στιγμές της βραδιάς συμπεριλαμβάνεται η διάκριση Ermis Woof με την οποία τιμήθηκαν δυο γλυκύτατα σκυλάκια για την παρουσία τους σε spots, στο πλαίσιο χορηγίας της Purina. Επίσης θα πρέπει να αναφερθεί η παρουσία της ηθοποιού Xριστίνας Θωμαΐδου, πρωταγωνίστριας της καμπάνιας -που «σάρωσε» φέτος τα βραβεία- «Εχω πάει» της Ogilvy και της Aegean, η οποία είπε την viral ατάκα της και από την σκηνή των Ermis Awards. Tέλος αξίζει να αναφερθεί και η πρόσκληση του Μανόλη Παπαπολύζου στον εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ΦΕΔ (Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης) το 1989 , τον Γιάννη Ευσταθιάδη της Οgilvy να απονείμει το τελευταίο βραβείο της βραδιάς, αυτό του Client of the Year.

Την εκδήλωση παρουσίασε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Γιώργος Καπουτζίδης, ενώ την ευθύνη για την παραγωγή είχε ξανά η Foss Productions.

Tα Ermis Awards, τα οποία αποτελούν το μεγαλύτερο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας της επικοινωνίας στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την ΕΔΕΕ και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας. To adbusiness, το advertising.gr και το Business Today στηρίξαν για ακόμη μια χρονιά τον θεσμό σαν χορηγοί επικοινωνίας

*Αναλυτική ειδική έκδοση του newsletter Βusiness Today για τα Ermis Awards θα κυκλοφορήσει την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου ενώ ειδική έκδοση προγραμματίζει και το περιοδικό adbusiness.