Golden Drum 2025: Θρίαμβος για την McCann Αthens

Σημαντικές διακρίσεις επιφύλασσε για την McCann Αthens η φετινή διοργάνωση του φεστιβάλ Golden Drum, με την -πολυβραβευμένη- καμπάνια Wedding Rice για την Wikifarmer να ξεχωρίζει για ακόμη μια φορά.
Αναλυτικότερα η εταιρεία απέσπασε δύo Grand Prix, τρία Golden drum, ένα Silver drum, τις διακρίσεις Best of genius Loci και Best of social good ενώ ο Πάνος Παγώνης ανακηρύχθηκε Creative director of the year.
Ο πελάτης Wikifarmer ήταν δεύτερος στην κατάταξη Brand of the year ενώ η McCann Athens δεύτερη στην κατάταξη για Agency of the year μετά τη νικήτρια Le Pub.
Creative Director of the Year αναδείχθηκε ο Πάνος Παγώνης για το The Wedding Rice«
Αναλυτικότερα η εταιρεία απέσπασε δύo Grand Prix, τρία Golden drum, ένα Silver drum, τις διακρίσεις Best of genius Loci και Best of social good ενώ ο Πάνος Παγώνης ανακηρύχθηκε Creative director of the year.
Ο πελάτης Wikifarmer ήταν δεύτερος στην κατάταξη Brand of the year ενώ η McCann Athens δεύτερη στην κατάταξη για Agency of the year μετά τη νικήτρια Le Pub.
Oι μεγάλοι νικητές
Στα φετινά Golden Drum απονεμήθηκαν 55 Bronze Drums, 40 Silver Drums, 27 Golden Drums και 15 Grand Prix. Network of the Year αναδείχθηκε η McCann Worldgroup.
Agency of the Year η LePub, Milan.
Independent Agency of the Year η Ain't.
Η Publicis Media αναδείχθηκε Media Agency of the Year.
Production Agency of the Year η Organic Film.
Η Heineken έλαβε το Brand Grand Prix
Best of Genius Loci και Best of Social Good διακρίσεις απονεμήθηκαν στην McCann Athens για τοThe Wedding Rice για λογαριασμό της Wikifarmer.
Η διάκριση The Game Changer πήγε στην LePub, Milan για το project, Fixables, για λογαριασμό της Philips.
Adriatic Agency of the Year ήταν η Via Media, Sarajevo.