Golden Drum: Ανακοινώθηκαν οι Πρόεδροι και τα Μέλη των Κριτικών Επιτροπών για το 2025

Το Φεστιβάλ Golden Drum είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τις Κριτικές Επιτροπές για το 2025. ''Είμαστε υπερήφανοι να παρουσιάσουμε τους 6 προέδρους που θα ηγηθούν των κριτικών επιτροπών του Golden Drum, μαζί με πάνω από 50 μέλη των επιτροπών που εκπροσωπούν 27 χώρες παγκοσμίως'', όπως ανακοίνωσε.
Αναλυτικά:
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής One-Channel είναι ο Calvin Innes, Γενικός Διευθυντής και Creative Director της JvM NERD, με πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας στο σχεδιασμό concept, το creative direction και το brand storytelling. Είναι ένας απόλυτος δυναμίτης στον δημιουργικό κόσμο, ειδικά όταν πρόκειται για τη σύνδεση brands με τον συναρπαστικό κόσμο των video games, των anime και οτιδήποτε "nerdy". Η εμπειρία του εκτείνεται σε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου, από τον Super Mario έως το Fortnite. Έχει συνεργαστεί επίσης με παγκοσμίως γνωστές μάρκες, όπως οι Bandai Namco, Kellogg’s, Sony, National Trust, Cadbury’s, Universal Studios και Nestlé.
«Η σπουδαία δημιουργικότητα δεν έχει να κάνει με το πόσα εργαλεία έχεις. Έχει να κάνει με το πώς χρησιμοποιείς τα εργαλεία που έχεις στη διάθεσή σου. Η κατηγορία One-Channel στο Golden Drum είναι μια απόδειξη της δύναμης της συγκροτημένης αφήγησης και της ακρίβειας. Πρόκειται για τη δημιουργία πραγματικά εντυπωσιακών, συγκινητικών έργων που αιχμαλωτίζουν τη φαντασία. Έχει να κάνει με το να κάνουμε μια πλατφόρμα να 'τραγουδά', διασφαλίζοντας ότι κάθε καρέ, κάθε λέξη και κάθε αλληλεπίδραση είναι σχεδιασμένη και διαμορφωμένη για μέγιστη επίδραση. Ως Πρόεδρος της Επιτροπής, είμαι ανυπόμονος να ανακαλύψω έργα που επαναπροσδιορίζουν τις δυνατότητες του κάθε καναλιού. Είμαι ενθουσιασμένος με την προοπτική να ανακαλύψω έργα που αποδεικνύουν ότι, όταν εκτελούνται με αριστεία, ένα μόνο μέσο μπορεί να ξεχωρίσει από τον θόρυβο και να αφήσει ένα διαρκές σημάδι.»
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Omni-Channel είναι ο John Mescall, Global Creative Chair στον οργανισμό The Network, ΗΠΑ, ο οποίος αναγνωρίστηκε από το AdWeek ως ένα από τα 50 κορυφαία ταλέντα δημιουργικότητας και κατατάχθηκε 8ος από το Business Insider ανάμεσα στα κορυφαία δημιουργικά ταλέντα παγκοσμίως στη διαφήμιση. Υπό την οραματική του καθοδήγηση, η McCann Worldgroup απέκτησε τη διακεκριμένη διάκριση να ονομαστεί Δίκτυο της Χρονιάς τόσο στις Κάννες όσο και στα Effies. Το χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνει εμβληματικές καμπάνιες όπως "Fearless Girl", "Dumb Ways to Die" και "ThisAbles". Η αξιοσημείωτη καριέρα του επιβεβαιώνεται περαιτέρω από το εντυπωσιακό επίτευγμά του, κερδίζοντας πάνω από 100 Cannes Lions.
«Όσο πιο περίπλοκα γίνονται τα πράγματα, τόσο πιο σημαντικό είναι να τα απλοποιούμε ακόμη περισσότερο. Πρέπει να απελευθερώσουμε το μυαλό μας για να δούμε ένα πρόβλημα και απλά να ακολουθήσουμε αυτό το πρόβλημα όπου και αν αποφασίσει να μας μεταφέρει. Χωρίς κανόνες. Χωρίς προκαταλήψεις για το τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί. Κάθε σημείωση είναι η ευκαιρία να ανοίξουμε ένα νέο μονοπάτι. Και επειδή έχουμε στη διάθεσή μας τόσα πολλά εργαλεία, προσεγγίσεις και επιλογές μέσων, είμαστε πραγματικά ελεύθεροι να κάνουμε ό,τι θεωρούμε σωστό. Φυσικά, υπό την προϋπόθεση ότι είναι στην υπηρεσία της επίλυσης του προβλήματος. Γι' αυτό είμαι τόσο ενθουσιασμένος που είμαι Πρόεδρος της επιτροπής Omni-Channel φέτος. Ξέρω ότι μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής, θα δούμε προβλήματα να λύνονται με ιδέες και προσεγγίσεις που δεν περιμέναμε. Και ίσως να μην τις έχουμε ξαναδεί ποτέ. Έχοντας την τύχη να έχω κρίνει στο Golden Drum στο παρελθόν, ξέρω ότι θα δούμε ιδέες που είναι εκθαμβωτικά διαφορετικές από τον κανόνα. Ιδέες που προέρχονται από μοναδικά μέρη, μοναδικές αντιλήψεις και μοναδικούς πολιτισμούς. Ιδέες που εκφράζουν καθαρή, ανεμπόδιστη δημιουργικότητα. Ελπίζω να υποβάλετε τα καλύτερά σας έργα. Γιατί το καλύτερο που έχετε να προσφέρετε θα κάνει το ταξίδι των κριτών μας όμορφο και συναρπαστικό.»
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Craft Drum είναι η Julia Neumann, Chief Creative Officer και Partner στη Le Truc, ΗΠΑ μια πρωτοπόρος στη διαφήμιση που διαμορφώνει το μέλλον για παγκόσμιες επωνυμίες. Πριν τη Le Truc, η Julia κατείχε καίριες θέσεις σε εταιρείες όπως οι Johannes Leonardo, TBWA/Chiat Day, Saatchi & Saatchi, Wieden+Kennedy, BBH, MullenLowe, και Y&R. Έχει συνεργαστεί με κορυφαίους πελάτες, όπως οι Kraft Heinz, Instagram, Uber και Volkswagen, δημιουργώντας καινοτόμες καμπάνιες όπως Unfrosted (Kellanova Pop-Tarts), Billie Jean King Your Shoes (Adidas), FlyBabies (JetBlue), και Major Melon (MTN Dew). Η καριέρα της Julia χαρακτηρίζεται από βραβευμένες δουλειές και επιδραστικές καμπάνιες που διαμορφώνουν την κουλτούρα της βιομηχανίας.
«Η δεξιοτεχνία είναι η διαφορά ανάμεσα σε κάτι που ξεχνάς σε πέντε δευτερόλεπτα και σε κάτι που μπαίνει στο πετσί σου και μένει εκεί. Σε έναν κόσμο που πνίγεται στο περιεχόμενο και τις συντομεύσεις, η δεξιοτεχνία είναι ο τελευταίος έντιμος διαχωριστής. Είναι αυτό που δείχνει τον άνθρωπο πίσω από τη δουλειά, την κρίση, την εμμονή, την αυτοσυγκράτηση και το ρίσκο. Με την AI πλέον στο προσκήνιο, ξέρουμε ότι μπορεί να αναπαράγει πρότυπα, αλλά δεν μπορεί να αναπαράγει το ένστικτο. Ή τη γεύση. Ή τις ανατριχίλες που νιώθεις όταν κάτι είναι απλά σωστό. Είμαι ενθουσιασμένη να ηγηθώ φέτος της Κριτικής Επιτροπής Craft στο Golden Drum. Και να γιορτάσουμε έργα που είναι ριζοσπαστικά, που δεν θα μπορούσαν να έχουν γίνει με τηλέφωνο, από πρότυπα, ή με κανέναν άλλο τρόπο. Έργα που δίνουν προσοχή στη λεπτομέρεια. Έργα που μας κάνουν να ζηλεύουμε. Έργα που μας θυμίζουν γιατί μπήκαμε σε αυτή τη δουλειά εξ αρχής.»
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Creative Media Excellence είναι η Jo-ann Robertson, Chief Executive Officer, Global Markets, στην εταιρεία Ketchum με πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας σε συμβουλευτική επικοινωνίας, έπειτα από την πρώιμη καριέρα της ως πολιτική σύμβουλος και δημοσιογράφος ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας, η Jo-ann έχει συνεργαστεί με πολλούς διακεκριμένους πελάτες, όπως οι Mastercard, The LEGO Foundation, P&G, Samsung, Philips, Nissan, BNFL και Nestlé. Η εξαιρετική της ηγεσία αναγνωρίστηκε το 2022 με πολλές διακεκριμένες διακρίσεις: "PR Communicator of the Year" από το Women in Marketing, "DE&I Champion" από το Management Today και "PR Leader of the Year 2022" από τη Διεθνή Οργάνωση Συμβούλων Επικοινωνίας.
«Οι άνθρωποι επιθυμούν τη σύνδεση όπως ποτέ άλλοτε. Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία, τα δεδομένα και η AI γίνονται όλο και πιο κυρίαρχα, το δημιουργικό άγγιγμα που υποστηρίζεται από αυτά τα νέα εργαλεία έχει τη δύναμη να πραγματικά συγκινήσει τους ανθρώπους και να δημιουργήσει στιγμές με διαρκή αντίκτυπο. Ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Creative Media Excellence, είμαι ενθουσιασμένη από τη δημιουργικότητα, την ποικιλομορφία και τον αντίκτυπο των έργων. Είναι μεγάλη τιμή να γιορτάζουμε τη δεξιοτεχνία και τους ανθρώπους που είναι πίσω από τα επιτεύγματα αυτά.»
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Creative Business Excellence είναι ο Anthony Chelvanathan, Global Creative Partner και Chief Creative Officer στην Edelman Canada ένας οραματιστής που προωθεί τη δημιουργική καινοτομία και την στρατηγική καθοδήγηση σε όλη την παγκόσμια δημιουργική ομάδα της Edelman. Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Anthony έχει συσσωρεύσει έναν εντυπωσιακό αριθμό, άνω των 500 διεθνών, βραβείων. Από τότε που εντάχθηκε στην Edelman Canada, ο Anthony βοήθησε την εταιρεία να γράψει ιστορία ως η πρώτη εταιρεία PR στη χώρα που κέρδισε Χρυσό Λιοντάρι στις Κάννες με την IKEA SHT. Επίσης, βοήθησε να εξασφαλιστεί ένα Ασημένιο Λιοντάρι για την Allegra με την καμπάνια Allegra Airways.
«Η πραγματική δύναμη της δουλειάς μας μετράται από τον αντίκτυπο που δημιουργεί στον κόσμο. Ανθίζει όταν οι ανθρώπινες προκλήσεις συναντούν τολμηρές λύσεις, όπου οι ιδέες -και όχι οι προϋπολογισμοί ή οι βιομηχανίες- προωθούν την δημιουργική αριστεία. Ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Creative Business Excellence στο Golden Drum 2025, είναι τιμή μου να ενωθώ με οραματιστές ηγέτες για να αναγνωρίσουμε τις ιδέες που ξεπερνούν τα όρια, συγχωνεύουν τη στρατηγική με την καινοτομία, και θέτουν νέα κριτήρια επιτυχίας. Ανυπομονώ για τις συζητήσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της βιομηχανίας μας.»
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής Διαγωνισμού Νέων Drummers είναι η Alexis Champa, Freelance Executive Creative Director, η οποία ανέπτυξε την δημιουργική της καριέρα στη Νέα Υόρκη, εργαζόμενη σε εταιρείες όπως R/GA, Mother, KBS, Havas και Virtue Worldwide με εμβληματικές επωνυμίες όπως Airbnb, Sour Patch Kids, Ritz, Trident, Samsung, Target και Google Chrome. Αυτή τη στιγμή, η Alexis έχει έδρα το Βερολίνο, όπου τα τελευταία χρόνια της καριέρας της εργάστηκε στην Granny Berlin και Media.Monks ως εκτελεστική δημιουργική διευθύντρια της εταιρείας με ψηφιακή προτεραιότητα. Σήμερα εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας σε όλη την Ευρώπη.
«Είναι μεγάλη τιμή μου, αλλά και με κάνει να νιώσω ταπεινοφροσύνη ο διορισμός μου ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής για τον Διαγωνισμό Νέων Drummers. Είναι πραγματικά τιμή να είμαι μέρος αυτού του γεγονότος, όπου θα εμβαθύνουμε στο εκπληκτικό έργο της επόμενης γενιάς ταλέντων της βιομηχανίας μας. Ανυπομονώ να δω τις καινοτόμες ιδέες και τις καλλιτεχνικές εκφράσεις που θα φέρουν αυτοί οι νεαροί δημιουργοί στο τραπέζι. Οι μοναδικές τους προοπτικές είναι κρίσιμες για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της τέχνης μας, και πιστεύω ότι η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει όρια. Ανυπομονώ να αξιολογήσω το έργο τους, εστιάζοντας στην πρωτοτυπία, τον αντίκτυπο και έργα που μας ενθουσιάζουν για το μέλλον της βιομηχανίας μας. Μαζί, θα γιορτάσουμε και θα εμπνεύσουμε ένα νέο κύμα ταλέντων που θέλουν να αφήσουν το στίγμα τους. Είμαι ενθουσιασμένη που θα συνεργαστώ με τους συναδέλφους κριτές μου και θα εμπλακώ με όλους τους συμμετέχοντες.»
ΜΕΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
Συμμετέχοντας με τους προέδρους των επιτροπών, διακεκριμένες ομάδες επαγγελματιών θα αξιολογήσει τις πιο προοδευτικές δημιουργικές δουλειές.
Αναλυτικά:
Μέλη της Κριτικής Επιτροπής One-Channel Drum: Robert Bohinec, Creative Director, AV Studio, Σλοβενία, Kaspars Eglītis, Executive Creative Director, TBWA\Latvia, Λετονία, Christian Hellinger, Συνεταίρος και Chief Creative Officer, Wien Nord Serviceplan, Αυστρία, Bartosz Jeglejewski, Creative Director, McCann, Πολωνία, Nina Modebadze, Creative Director, Redberry, Γεωργία, Jörg Riommi, Ιδρυτής, Διευθύνων Σύμβουλος και Chief Creative Officer, AIN’T, Ιταλία, Hanna Stenwall, Executive Creative Director, INGO Στοκχόλμη, Σουηδία, Annu Terho, Creative Director, SEK/Part of Grey, Φινλανδία, Dorottya Tóth, Creative Director, DDB Βουδαπέστη, Ουγγαρία και Rona Yakobi, Ιδιοκτήτρια και Αντιπρόεδρος Δημιουργικού, RONA&IDO Advertising agency, Ισραήλ.
Μέλη της Κριτικής Επιτροπής Omni-Channel Drum: Fredric Antonsson, Creative Director, Havas, Σουηδία, Jessica Buch, Επικεφαλής Στρατηγικής, Grey, Γερμανία, Andrea Horváth, Creative Director, Café Communications, Ουγγαρία, Αλέκα Παπαδία, Executive Creative Director, McCann Worldgroup, Ελλάδα, Karpat Polat, Ιδρυτής και Πρόεδρος Δημιουργικού, KARPAT, Τουρκία, Annukka Puttonen Creative Director και Brand Strategist, Think Again, Φινλανδία, Ana-Maria Țarălungă, Creative Director, Digitas Romania / Publicis Groupe, Ρουμανία, Kristi Veskus, Επικεφαλής του Work in Estonia, Εσθονία, Jens Petter Wærnes, Chief Creative Officer, VML Κοπεγχάγη, Δανία και Stefano Zanoni, Creative Director, LePub, Ιταλία.
Μέλη της Κριτικής Επιτροπής Creative Media Excellence Drum: Patrícia Čertek, Επικεφαλής Στρατηγικής, Zaraguza, Σλοβακική Δημοκρατία, Mariann Forgács, Συνιδρύτρια και Συνπρόεδρος, Be Social, Ουγγαρία, Γιάννα Κατοπόδη, Creative Director, Ogilvy, Ελλάδα, Στέλλα Λιτού, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Pro Plus Σλοβενία και RTL Κροατία, Arthur O’Neill, Παγκόσμιος Επικεφαλής Καινοτομίας, Mindshare, Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Tolga Üner, Διευθύνων Σύμβουλος, GroupM, Τουρκία και Małgorzata Węgierek, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Havas Media Network, Πολωνία.
Μέλη της Κριτικής Επιτροπής Creative Business Excellence Drum: Aleš Brichta, Executive Creative Director, Triad Advertising, Τσεχία, Nicola Gotti, Chief Creative Officer και Partner Bitmama Reply & Reply Ai Studios, Ιταλία, Jenny Elisabeth Kaiser, Ανεξάρτητη – πρώην CEO της Åkestam Holst NoA, Σουηδία, Hloni Mohope, Chief Marketing Officer, KFC, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Gosia Nierodzińska, Partner Marketing Creative, Netflix, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, André Pedroso, Chief Creative Officer, MullenLowe Delta, Εκουαδόρ, Lucia Petrášová, Chief Brand and Communications Officer, O2 Σλοβακία, Elena Plakhova, Chief Reputation and Marketing Officer, Nova Post Group, Ουκρανία, Jan Sederlöf, Executive Creative Director, N2 Creative, Φινλανδία και Marcin Sosiński, Chief Creative Officer Πολωνίας και Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Dentsu Creative.
Μέλη της Κριτικής Επιτροπής για όλα τα Drum: Calvin Innes, Γενικός Διευθυντής και Creative Director, JvM NERD, Ηνωμένο Βασίλειο, John Mescall, Global Creative Chair, by The Network, Julia Neumann, Chief Creative Officer και Συνεταίρος, Le Truc, ΗΠΑ, Jo-ann Robertson, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Παγκόσμιες Αγορές, Ketchum, Anthony Chelvanathan, Global Creative Partner και Chief Creative Officer, Edelman, Καναδάς, Christian Hellinger, Partner και Chief Creative Officer, Wien Nord Serviceplan, Αυστρία, Jens Petter Wærnes, Chief Creative Officer, VML Κοπεγχάγη, Δανία, Zeynep Tonguç, Ιδρύτρια και Creative Director, PEP Brand Agency, Τουρκία, Arthur O’Neill, Worldwide Head of Invention, Mindshare και Aleš Brichta, Executive Creative Director, Triad Advertising, Τσεχική Δημοκρατία.
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ:
Ο διαγωνισμός του φεστιβάλ έχει καθιερωθεί ως ένας διακεκριμένος θεσμός, καθώς αναγνωρίζεται και παρουσιάζεται στις κατατάξεις του WARC Creative Rankings, The Drum World Creative Rankings και AdForum Rankings, ενισχύοντας την παγκόσμια επιρροή και την εκλεκτή φήμη του.
Το Golden Drum συνεχίζει να κατέχει τη σημαντική της θέση στις κατατάξεις WARC του 2025, και βρίσκεται περήφανα δίπλα σε άλλα γνωστά φεστιβάλ βραβείων όπως τα Cannes Lions, D&AD, The One Show, Clio Awards, LIA, Spikes Asia, Adfest, Eurobest, Dubai Lynx, Loeries και El Ojo de Iberoamérica. Αυτή η αναγνώριση επιβεβαιώνει την επιρροή του και την αφοσίωση στη γιορτή της αριστείας στη δημιουργική βιομηχανία.
Η φετινή κατάταξη στο World Creative Ranking έχει διευρυνθεί για να περιλάβει μια ακόμη μεγαλύτερη γκάμα παγκόσμιων δημιουργικών βραβείων, αναλύοντας 22 διεθνή και περιφερειακά φεστιβάλ. Εκτός από τα Golden Drum Awards, οι κατατάξεις περιλαμβάνουν τα Dubai Lynx, Spikes Asia, Adfest, Clio Awards, Guldagget Sweden Awards, The Drum Awards, D&AD, ADC US, The One Show, Cannes Lions, Danish Creative Circle και άλλα.
Το Golden Drum περιλαμβάνεται επίσης στην αναφορά AdForum Business Creative Report, μια μοναδική κατάταξη των πιο βραβευμένων καμπανιών παγκοσμίως ανά τομέα βιομηχανίας.
Το Golden Drum θα πραγματοποιηθεί από τις 13 έως τις 14 Οκτωβρίου 2025 στο Πόρτοροζ της Σλοβενίας. Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για συμμετοχές. Το Super Early Bird ισχύει έως τις 25 Απριλίου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Προθεσμία Υποβολής Συμμετοχών: 22 Αυγούστου 2025, στις 23:59 (Κεντρική Ευρωπαϊκή Ώρα)
Προθεσμία για το Super Early Bird: 25 Απριλίου 2025
Προθεσμία για το Early Bird: 27 Ιουνίου 2025
Ανακοίνωση των shortlist του Golden Drum: 30 Σεπτεμβρίου 2025, στις 8:00 (Κεντρική Ευρωπαϊκή Ώρα)
Τελετή Βραβείων Golden Drum: 14 Οκτωβρίου 2025
Ομάδες και κατηγορίες: https://goldendrum.com/competition/groups-and-categories
Κριτές Golden Drum: https://goldendrum.com/competition/juries
Σύστημα Κατάθεσης Προτάσεων: https://engine.goldendrum.com/
Κόστη Συμμετοχής: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices