Κερδισμένη στο Intercontinental Advertising Cup η Clemenger BBDO
Κερδισμένη στο Intercontinental Advertising Cup η Clemenger BBDOΗ εταιρεία με έδρα την Αυστραλία, κέρδισε το Grand CUP για την καμπάνια με τίτλο Break Up, που δημιούργησε για λογαριασμό της National Australia Bank (NAB). Η ισχυρή θέση της τράπεζας και η απόφασή της να διαχωριστεί από τέσσερις άλλες τράπεζες της Αυστραλίας, ενέπνευσε την Clemenger BBDO, στην προσπάθεια να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο διαφοροποιήθηκε η NAB την τελευταία διετία.
Συνολικά, απονεμήθηκαν 35 τρόπαια CUP, με τα 13 να πηγαίνουν σε συμμετοχές από τα βραβεία ADC*E, 12 πήγαν σε αυτές από τα ADFEST, 5 σε συμμετοχές από τα FIAP και 5 σε συμμετοχές από τα Golden Drum. Ο πρόεδρος της επιτροπής, Amir Kassaei, σημείωσε μεταξύ άλλων: «Είμαι υπερήφανος για τη θέση που είχα τη φετινή χρονιά. Είδαμε αρκετές δημιουργικές και εμπνευσμένες δουλειές και θεωρούμε πως επιλέξαμε τις καλύτερες εξ αυτών».
Παράλληλα, οι οργανισμοί Intercontinental Advertising CUP και Berlin School of Creative Leadership απένειμαν το δεύτερο Creative Leadership Award στον Creative Chairman της Droga5, David Droga, με αφορμή τα νέα παγκόσμια στάνταρ που έθεσε στη διαφήμιση και την επικοινωνία.