To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κωτσόβολος: Με χρυσή διάκριση στα Effie Awards 2024

Κωτσόβολος: Με χρυσή διάκριση στα Effie Awards 2024

Η Κωτσόβολος απέσπασε χρυσή διάκριση για την πολύ ευφάνταστη και άκρως αποτελεσματική καμπάνια της «Τουμπανέιρο Black Friday» στα φετινά Effie Awards, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους θεσμούς που βραβεύει την αποτελεσματικότητα των επικοινωνιακών καμπανιών. Η βράβευση αυτή, στην κατηγορία Seasonal/Event αποτελεί αναγνώριση της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής στρατηγικής της Κωτσόβολος σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές περιόδους του έτους για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Η καμπάνια «Τουμπανέιρο Black Friday» της Κωτσόβολος που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, είχε ως στόχο να αναδείξει την εταιρεία ως τον κορυφαίο προορισμό για τις αγορές της Black Friday, σε μια περίοδο οικονομικής αβεβαιότητας και αμφισβήτησης του θεσμού από τους καταναλωτές. Με κεντρικό μήνυμα το «τουμπανέιρο», η καμπάνια κατάφερε να ξεχωρίσει μέσα από τον καταιγισμό μηνυμάτων και προσφορών, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού.

Μέσα από μια 360ο επικοινωνιακή προσέγγιση, η καμπάνια  χρησιμοποίησε διάφορα μέσα, όπως τηλεοπτική και ραδιοφωνική παρουσία,  έντυπα και digital media, newsletters, οργανικό περιεχόμενο στα social media, real-time community management και προωθητικά μηνύματα στο kotsovolos.gr. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, και συνέβαλαν ουσιαστικά στην επίτευξη στρατηγικών στόχων της εταιρείας.

Η βράβευση στα Effie Awards ενισχύει τη δέσμευση της ομάδας της Κωτσόβολος να συνεχίσει να καινοτομεί και να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες της, με στόχο την παροχή μοναδικών αγοραστικών εμπειριών που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.