To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μarketing Excellence Awards: Η μεγάλη γιορτή του Marketing

Μarketing Excellence Awards: Η μεγάλη γιορτή του Marketing

Οι άνθρωποι της φετινής OE του κορυφαίου θεσμού για το ελληνικό marketing μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για τη φετινή διοργάνωση, λίγο πριν από την ολοκλήρωση της περιόδου υποβολής συμμετοχών.

O Πρόεδρος της Οργανωτικής επιτροπής των Marketing Excellence Awards 2019, Διονύσης Τσίτος, Commercial Director της Volton, και τα υπόλοιπα μέλη της ΟΕ: ο Πάνος Αλεξόπουλος - CMO στο Φυσικό Αέριο Αττικής, ο Βαγγέλης Παπαλιός - Εκδότης της Direction Business Network, ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος - Μanaging Director της Reason to believe, η Κατερίνα Νικολάου - Founder & Senior Consultant της Blueseize, ο Νέστος Σαράφογλου - Marketing Director της Vitex μαζί με τη Βασιλική Χαντζή - Υπεύθυνη για το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing της ΕΕΔΕ, μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για τη φετινή διοργάνωση του κορυφαίου θεσμού για το Marketing στην Ελλάδα.

adb: Τι οδήγησε στην τελική παράταση για τα Marketing Excellence Awards;

Kατερίνα Νικολάου: Έπειτα από αίτημα φορέων, επιχειρήσεων, εταιρειών και συμβούλων επικοινωνίας, η Οργανωτική Επιτροπή αποφάσισε να δώσει μια εκτεταμένη παράταση υποβολής υποψηφιοτήτων για τις 10 Μαΐου, αφενός για να διευκολύνουμε τους συμμετέχοντες και αφετέρου για να μη συμπέσουμε χρονικά με την περίοδο του Πάσχα.








adb: Ποια προγράμματα μπορούν να υποβληθούν στα Marketing Excellence Awards και μέχρι πότε;

Βασιλική Χαντζή:
Κάθε εταιρεία ή οργανισμός του ιδιωτικού ή του δημοσίου τομέα, κερδοσκοπικού ή μη χαρακτήρα, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, αρκεί τα προγράμματα ή οι ενέργειες marketing να υλοποιήθηκαν κατά τη χρονική περίοδο 01/08/2017 έως και 31/12/2018. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό μέχρι την Παρασκευή 10 Μαΐου 2019 και κάθε εταιρεία μπορεί να υποβάλει περισσότερες από 1 υποψηφιότητες!






adb: Γιατί κάποιος να υποβάλει συμμετοχή στο θεσμό; Ποια είναι τα οφέλη τόσο της συμμετοχής όσο και της διάκρισης στα Marketing Excellence Awards;

Πάνος Αλεξόπουλος:
Ο χώρος του Marketing είναι εξ ορισμού εξωστρεφής. Είναι ένα πεδίο που αναπτύσσεται και εξελίσσεται μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και βέλτιστων πρακτικών, που βοηθούν όλους να εξελιχθούν προς όφελος τελικά της ίδιας της αγοράς. Τα Marketing Excellence Awards είναι η μεγαλύτερη γιορτή του marketing και έρχονται να απαντήσουν ακριβώς σε αυτή την ανάγκη.  Άνθρωποι του marketing από διαφορετικούς κλάδους, με διαφορετικό «προϊόν» και διαφορετικά δεδομένα, συναντιόμαστε για να εμπνευστούμε και να δούμε τα πράγματα με άλλη οπτική. Η διαδικασία της συμμετοχής σε έναν τέτοιο θεσμό είναι πρακτικά αυτή που μας επιτρέπει να μοιραστούμε τη στρατηγική και τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε για να διαχειριστούμε προβλήματα ή προκλήσεις που μας έδωσαν τη δυνατότητα να φέρουμε τελικά ένα θετικό αποτέλεσμα για τον ίδιο τον καταναλωτή. Η όποια διάκριση είναι πρακτικά η ύψιστη αναγνώριση πως μια ομάδα δούλεψε δημιουργικά, με καινοτομίες και με πλάνο. Γιατί τα βραβεία ανήκουν στις ομάδες.

adb: Ποιος θα λέγατε πως είναι ο ρόλος του θεσμού στη σημερινή ελληνική αγορά; Πώς βοηθά το ελληνικό marketing να κάνει βήματα προόδου;

Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος:
Τυπικά, ο σκοπός των Marketing Excellence Awards ήταν και είναι μέχρι σήμερα η ανάδειξη και η επιβράβευση των εταιρειών ή των οργανισμών που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις σε καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις Marketing. Αν εξετάσουμε όμως το συνολικότερο «πλαίσιο», θα δούμε ότι ο θεσμός κατέχει έναν πιο ουσιαστικό ρόλο, εξυπηρετεί ένα μεγαλύτερο όραμα, που δεν είναι άλλο από την αναβάθμιση του ρόλου του Marketing στη διοίκηση της επιχείρησης και την προώθηση, προβολή και διάδοση των αρχών του για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.

Η πιο απτή απόδειξη λοιπόν της αξίας του Marketing έρχεται μέσα από τη βράβευση των επιχειρήσεων (και των ανθρώπων τους), που επιχειρούν σε πραγματικές συνθήκες και παρ’ όλες τις αντιξοότητες της ελληνικής αγοράς συνεχίζουν να προσδίδουν αξία στους stakeholders, με όπλο τους την καινοτομία και την εξωστρέφεια.

Τα Marketing Excellence Awards, μέσα από μια αδιάβλητη και αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, αναδεικνύουν τους  Άριστους που με το παράδειγμά τους αποτελούν το πρότυπο που χρειάζεται το Ελληνικό Marketing για να προοδεύσει και να διακριθεί.

adb: Μέσα από ποια διαδικασία προκύπτουν οι βραβεύσεις στα Marketing Excellence Awards; Όσοι διακριθούν τι θα έχουν κατορθώσει ακριβώς;

Νέστος Σαράφογλου:
Οι βραβεύσεις αξιολογούνται μέσα από μια αξιοκρατική και αδιάβλητη διαδικασία πολλών επιπέδων εσωτερικού ελέγχου, στην οποία συμμετέχουν Αξιολογητές της Επιτροπής Αξιολόγησης και Βαθμολόγησης όσο και Ελεγκτές της Επιτροπής Νομιμοποίησης & Ελέγχου. Οι περισσότεροι από 30 συμμετέχοντες είναι αναγνωρισμένα στελέχη του χώρου, εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του ΕΙΜ - Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing της ΕΕΔΕ, της ΕΛΑΜ - Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ του ΣΕΒ - Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, της ΕΔΕΕ - Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας, του ΣΕΔΕΑ - Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης &  Έρευνας Αγοράς και του ΤΗΓΕ - Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ. Οι εταιρείες/οργανισμοί που θα διακριθούν, θα κερδίσουν την επιβεβαίωση και επιβράβευση για τη Στρατηγική Marketing που σχεδίασαν και την αποτελεσματικότητα της, βάσει συγκεκριμένων στόχων - KPI’s results vs Objectives, στον μεγαλύτερο και πιο καταξιωμένο θεσμό του Marketing στην Ελλάδα.

adb: Ποια στοιχεία θα λέγατε πως έχουν οδηγήσει στην καθιέρωση και καταξίωση των Marketing Excellence Awards στην αγορά;

Βαγγέλης Παπαλιός: Τα Marketing Excellence Awards αποτελούν τον κορυφαίο θεσμό για το Marketing στην Ελλάδα για αρκετούς λόγους. Κατ’ αρχήν, συμπεριλαμβάνονται στην κατηγορία των διακρίσεων που κερδίζονται και δεν χαρίζονται. Οι βραβεύσεις προκύπτουν από αξιοκρατικά κριτήρια και διαφανείς διαδικασίες και μετά από αξιολόγηση, στην οποία συμμετέχουν κορυφαία στελέχη του χώρου. Παράλληλα, σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του θεσμού και στην καταξίωσή του στην ελληνική αγορά διαδραμάτισαν οι ίδιοι οι λόγοι για τους οποίους δημιουργήθηκαν τα Marketing Excellence Awards. Η μεγάλη γιορτή του marketing δημιουργήθηκε με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση επιχειρήσεων αλλά και στελεχών του χώρου, που εξετάζουν και προσεγγίζουν το marketing με τρόπο σφαιρικό και ολιστικό. Στα Marketing Excellence Awards αξιολογείται και επιβραβεύεται η συνολική διάσταση, το πλήρες πρόγραμμα marketing που ξεχώρισε και έφερε αποτελέσματα. Ο θεσμός δημιουργήθηκε με τη φιλοσοφία να αποτελεί την ανώτατη διάκριση καινοτομίας, δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας που μπορεί να λάβει μια εταιρεία ή ένας marketer στη χώρα μας, και όλα αυτά τα χρόνια, πορεύεται με αυτήν τη φιλοσοφία σαν μοναδική επιδίωξη, κατορθώνοντας παράλληλα να εξελίσσεται διαρκώς και να ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα και τις απαιτήσεις της εποχής και του χώρου. Ο θεσμός αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς και γι’ αυτό η αγορά έχει αγκαλιάσει τα Marketing Excellence Awards.

adb: Πώς έχει υποδεχθεί, μέχρι στιγμής, η αγορά τα νέα στοιχεία που έχουν εισαχθεί φέτος στο θεσμό;

Διονύσης Τσίτος:
Η υποστήριξη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), η διεύρυνση των βραβείων, καθώς στις κατηγορίες που συγκεντρώνουν από 5 υποψηφιότητες και άνω θα δοθούν 3 βραβεία -Gold, Silver, Bronze- καθώς και το γεγονός ότι για πρώτη φορά φέτος οι βραβευθέντες θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα case studies τους σε πανεπιστημιακά ιδρύματα και να συζητήσουν με τους φοιτητές για την αριστεία στο Marketing, είναι τα νέα στοιχεία που έχουν ενταχθεί φέτος στο θεσμό. Η αγορά τα έχει υποδεχθεί με ιδιαίτερη θέρμη, καθώς ενισχύουν ακόμα περισσότερο την αξιοπιστία και το υψηλό επίπεδο του θεσμού.