McCann Athens: Στην shortlist των Cannes Lions

Μια σημαντική επιτυχία επιφύλασσε η φετινή διοργάνωση Cannes Lions για την McCann Athens καθώς η δουλειά της The Wedding Rice βρίσκεται στην shortlist του Direct (consumer services/business to business).
Στην Ελλάδα, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 53.896 γάμοι, συνοδευόμενοι από το παραδοσιακό «πέταμα» του ρυζιού, ένα έθιμο που στόχο έχει να «ριζώσει» ο γάμος ή, αλλιώς, μια ευχή για ευγονία και σταθερότητα. Ωστόσο, σε αυτήν τη διαδικασία εκατοντάδες τόνοι βρώσιμου ρυζιού καταλήγουν στα σκουπίδια, ενώ την ίδια στιγμή, η εγχώρια παραγωγή αγωνίζεται να καλύψει τη ζήτηση των Ελλήνων καταναλωτών.
«Η διαφήμιση έχει αλλάξει. Έχουμε αφήσει πίσω τον παραδοσιακό τρόπο σκέψης. Δεν είναι πλέον απλώς ένα τηλεοπτικό σποτ ή μια καμπάνια στα social media. Διαφήμιση σήμερα σημαίνει να αναγνωρίζεις προβλήματα και να βρίσκεις λύσεις μέσα από τους ίδιους τους πελάτες σου. Κι αν χρειαστεί να δημιουργήσεις ένα προϊόν από το μηδέν για να λύσεις ένα ζήτημα, τότε αυτό είναι που πρέπει να κάνεις. Ο στόχος είναι να πεις κάτι αληθινό στον καταναλωτή, να αγγίξεις ένα υπαρκτό πρόβλημα και να έχεις πραγματικό impact, να συμβάλεις στην αλλαγή προς το καλύτερο. Κι αυτό μπορεί να ξεκινήσει ακόμα κι από έναν κόκκο ρυζιού», είχε δηλώσει σχετικά τον Απρίλιο στο Business Today ο Creative Director της McCann Athens, Πάνος Παγώνης.