To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μεγάλη νικήτρια η Pollen

Μεγάλη νικήτρια η Pollen
Μεγάλη νικήτρια η Pollen

Η Pollen του Πολύκαρπου Ζαλώνη και η καμπάνια της με τίτλο «Το τηλέφωνο του λαού», για την Ειδησεοφωνική Ελλάδος, τιμήθηκε με τη μεγαλύτερη διάκριση στα Effie Awards 2010. H εκστρατεία του
11880 με τον «σύγχρονο Ξανθόπουλο», που, μεταξύ άλλων, περιελάμβανε και το ιδιαίτερα επιτυχημένο
και πολυσυζητημένο σλόγκαν «Για τη φουκαριάρα τη μάνα μου», ήταν εκείνη που επέλεξε η κριτική επι-
τροπή των Effie Awards 2010 ως την πλέον κατάλληλη για να αποσπάσει το Grand Effie 2010. Παράλληλα, η καμπάνια πήρε και το Gold Effie στην κατηγορία «Τηλεπικοινωνίες».

Οι βραβεύσεις

Τα βραβεία αποτελεσματικότητας στην Επικοινωνία, που διοργανώνει η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό
Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) κάθε δύο χρόνια, απονεμήθηκαν την Τετάρτη 30/6 στο Περιστύλιο του Ζαππείου και στους «κερδισμένους» της βραδιάς συγκαταλέγεται, επίσης, και η Lowe Athens, που τιμήθηκε με τις περισσότερες διακρίσεις (έξι συνολικά). Πολύ καλά τα πήγαν και Bold Ogilvy, Spot JWT και McCann Erickson Athens με τέσσερις διακρίσεις η κάθε μία, αλλά και οι ΒΒDO Athens και Cream, με τρία βραβεία έκαστη. Η DDB τιμήθηκε με δύο διακρίσεις, όπως και η Leon Partners, ενώ, τέλος, από μία διάκριση (2ο ή 3ο βραβείο) απέσπασαν και οι εταιρείες Αdel Saatchi&Saatchi, Frank, Mindworks Interactive και Ogilvy One Worldwide.

Tα βραβεία αναλυτικά

Η Lowe Athens με 6 βραβεύσεις (3 gold, 2 silver κι ένα bronze) ήταν η μεγάλη κερδισμένη των φετινών Effie. Οι καμπάνιες της για την ΗΒΗ Κλασική (Pepsi- Co ΗΒΗ), τις Σαλάτες Hellman’s (ΕΛΑΪΣ Unilever), το KIA Ceed, τη Eurobank EFG και το Αμερικανικό Κολέγιο Deree σε έξι κατηγορίες, ήταν αυτές που την ανέδειξαν στη διαφημιστική με τις περισσότερες διακρίσεις.
Ακολούθησε η Bold Ogilvy με 4 βραβεύσεις (1 gold, 2 silver, 1 bronze) για τις καμπάνιες της Cosmote (Φαντάρος και Σήμα Καμπάνα), της Τράπεζας Πειραιώς και του Γερμανού, ενώ τον ίδιο αριθμό βραβείων παρέλαβε και η Spot JWT (1 gold, 1 silver, 2 bronze) για τις καμπάνιες της Vodafone (Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια και Πληθυσμιακή Κάλυψη), του καφέ Jacobs Flavours και της Amstel. Στο ίδιο επίπεδο, με 4 βραβεύσεις (3 silver, 1 bronze) βρέθηκε και η McCann Erickson Athens. Αιτία στάθηκαν οι καμπάνιες που δημιούργησε για το Αύρα Bloom, την υπηρεσία OTE Talk 24/7, την Amita Motion και τις Λαχανομπουκιές ΜπαρμπαΣτάθη.
Με τρία βραβεία gold (από τα ισάριθμα που κέρδισε συνολικά), η BBDO Athens ξεχώρισε στη φετινή
διοργάνωση, καθώς οι καμπάνιες για το καθαριστικό Planet (2 βραβεύσεις) και το Παριζάκι Υφαντής αποδείχτηκαν ιδιαίτερα αποτελεσματικές, ενώ τρία silver βραβεία έλαβε η Cream για τους Μεγάλους Έλληνες του ΣΚΑΪ, τις Ευχές της Olympic Air και τη Χαμένη Παιδική Ηλικία της ActionAid Hellas.
Η Olympic DDB κατάφερε να αποσπάσει δυο βραβεία (1 gold, 1 silver) για τις καμπάνιες της Alpha Bank (Επιχειρηματικά Δάνεια) και της Iso Plus (Solgar-Lipotropic Factors), όσα και η Leon & Partners (1 silver, 1 bronze), που κυριάρχησε στην κατηγορία Green με τις εκστρατείες για την Αύρα (Κάποια δάση έχουν τη δική τους Αύρα) και το ΣΚΑΪ Περιβάλλον. Από ένα βραβείο παρέλαβαν επίσης οι Adel Saatchi&Saatchi (1 silver για τη Λουξ), Frank (1 bronze για το Corporate του ANT1 TV), Mindworks Interactive (1 bronze για την καμπάνια της TravelPlanet) και OgilvyOne Worldwide (1 bronze για τη Lacta).