To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Network of the Year ξανά η O&M

Network of the Year ξανά η O&M
Network of the Year ξανά η O&M

Η Ogilvy & Mather κατάφερε να διατηρήσει τη διάκρισή της ως Network of the Year για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, κερδίζοντας 110 βραβεία στα πλαίσια του 61ου Φεστιβάλ των Καννών.
 
Πιο αναλυτικά κέρδισε 1 Direct Grand Prix και 5 Gold Lions για την British Airways με το ‘Magic of Flying’, 1 Radio Grand Prix με το Lucozade ‘Give Me Strength’, 2 Creative Effectiveness Lions, 1 Titanium και 4 Gold Lions με το UN Women ‘Autocomplete Truth’, 1 Innovation Lion με το ‘Babolat Play’, 1 Product Design Lion με το Amnesty International ‘Freedom Candles’, 17 ακόμα Gold, 31 Silver και 55 Bronze Lions
 
Τέλος, η Ogilvy & Mather κυριάρχησε και στο share of voice στα social media, όπου το #OgilvyCannes έκανε 280 εκατομμύρια impressions και 26.253 mentions.

TAGS: Global News