To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Σαρωτική επάνοδος στα Ermis Awards

Ogilvy: Σαρωτική επάνοδος στα Ermis Awards
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards, καθώς κατάφερε να κερδίσει συνολικά 60 βραβεία, από τα οποία τα 5 Grand Ermis και να ανακηρυχθεί:

1. AD AGENCY OF THE YEAR
2. DIGITAL AGENCY OF THE YEAR
3. DIRECT AGENCY OF THE YEAR
4.PR AGENCY OF THE YEAR

Επιπλέον τόσο το Dove όσο και η Aegean ανακηρύχθηκαν Creative Brand ot the Year, στις κατηγορίες Product και Services αντίστοιχα, ενώ η Aegean ανακηρύχθηκε Client of the Year στο φετινό φεστιβάλ.

Συγκεκρίμενα η Ogilvy κατάκτησε:

* Grand Ermis Ad / Διαφημιστικές Ταινίες
«Έχω πάει» - Aegean

* Grand Ermis Ad / Ραδιοφωνικά Μηνύματα
«Έχω πάει - Βελιγράδι» - Aegean

* Grand Ermis Campaigns
«Έχω πάει» - Aegean

* Grand Ermis PR
"Dear Influencers" - Dove

* Grand Ermis Ad / Υπαίθριες Διαφημίσεις
«Καλή καρδιά» - Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο.

Ενώ συνολικά κέρδισε 11 Ermis Gold, 19 Ermis Silver, 20 Ermis Bronze και 1 Technical Achievement για πελάτες όπως η Aegean, η Unilever, το Ίδρυμα Ωνάση, ο ΕΟΤ, η Mondelēz International, η Cosmote, τα ΑΒ, το ΙΑΣΩ και η ΙΚΕΑ.


ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ GRAND ERMIS


AEGEAN/ "Έχω πάει"


Η καμπάνια που κέρδισε 3 Grand Ermis, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στην ενότητα Campaigns, ήταν κατά γενική ομολογία και η καμπάνια που συζητήθηκε περισσότερο από κάθε άλλη την περσινή χρονιά.

Η απλή φράση "Εχω πάει" που ακούστηκε στο τηλεοπτικό σποτ, σε τρία ραδιοφωνικά και σε υπαίθριες διαφημίσεις, έκανε το κοινό να ταυτιστεί απόλυτα με την αφοπλιστική αλήθεια της ιδέας ότι στα ταξίδια η μισή χαρά είναι να πηγαίνεις και η άλλη μισή να καυχιέσαι. Η καμπάνια έγινε viral σχεδόν αμέσως και η διάσημη φράση της αναπαράχθηκε εκατοντάδες φορές στα social media, σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, σε memes και σε χιουμοριστικό περιεχόμενο.

Μέσα στους πρώτους 3 μήνες, πάνω από 7.εκ άνθρωποι αναζήτησαν να δουν το τηλεοπτικό σποτ με την εκρηκτική πρωταγωνίστρια και τουλάχιστον, 68.000 το μοιράστηκαν και το σχολίασαν. 9 μήνες μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας, το «έχω πάει» συνεχίζει να ζει στη pop κουλτούρα αποτελώντας πλέον μια φράση που όταν τη λες ή την ακούς τυχαία στο δρόμο, είναι αδύνατον να μην σκεφτείς αυτόματα την Aegean.






DOVE - "Dear Influencers"


Στην καμπάνια Dear lnfluencers, που κατέκτησε το Grand Ermis της ενότητας Ermis PR, το Dove απευθύνθηκε στους Έλληνες influencers με μία ανοιχτή επιστολή, ζητώντας τους να ενημερώνουν το κοινό κάθε φορά που βάζουν φίλτρα στις εικόνες τους. Με έναν στόχο: να αλλάξουν οι κανόνες ομορφιάς, ώστε να μπορέσουν τα νέα κορίτσια να δουν την αληθινή ομορφιά πίσω από τα φίλτρα.

Η καμπάνια ξεκίνησε μία ευρύτερη συζήτηση γύρω από το θέμα αφού διαδόθηκε γρήγορα στα social media, ενώ χιλιάδες άτομα υπέγραψαν το αίτημα για αλλαγή των διαφημιστικών κανόνων. Με εφόδιο τις υπογραφές του κόσμου, αλλά και επιπλέον ενέργειες, η καμπάνια Dear lnfluencers τελικά συνέβαλε ώστε να συμπεριληφθεί το θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων στο Ειδικό Παράρτημα του Κώδικα Δεοντολογίας της Ελληνικής Διαφήμισης/Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε).




ΩΝΑΣΕΙΟ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
"Καλή Καρδιά"


Η καμπάνια με Τίτλο «Καλή καρδιά» κέρδισε το Grand Ermis Ad για τις Υπαίθριες Διαφημίσεις, αλλάζοντας τον τρόπο που διαφημίζονται ως σήμερα, τα σοβαρά ζητήματα Υγείας.

Με αφορμή τα 30 χρόνια λειτουργίας του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, η Αθήνα γέμισε με μια σειρά πολύχρωμων Outdoor και posters που με φρέσκο τρόπο παρουσίασαν τη σημασία που έχει o καθημερινός τρόπος ζωής για την προστασία της καρδιάς από σοβαρά καρδιαγγειακά νοσήματα. Μέσα από 5 καθημερινές αναποδιές όπως π.χ. το να σου πάρουν το ασανσέρ ή να σου καπνίσουν το τελευταίο τσιγάρο και με το μήνυμα «Δεν πειράζει, Καλή Καρδιά» η καμπάνια προέτρεπε το κοινό να σκεφτεί τις καθημερινές συνήθειες που κάνουν καλό στην καρδιά τους. Η καμπάνια έγινε talk of the town με αφιερώματα στο ραδιόφωνο και σε περιοδικά και συζήτηση στα Social Media, ενώ η Ψηφιακή εκδοχή τους αναδημοσιεύτηκε από χιλιάδες άτομα.






Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε σχετικά: 

"Επανήλθαμε! Η Ogilvy, αυτή η μοναδική παρέα ταλαντούχων παιδιών που συνεχίζει να παράγει Ιδέες που παρασύρουν τον κόσμο και κάνει τα brands αγαπητά, κατάφερε να πρωταγωνιστήσει και πάλι σε όλα τα μέσα, νέα και παλιά και να κατακτήσει όλους τους τίτλους που δίνονται σε διαφημιστικές εταιρίες στα Ermis!

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους πελάτες μας, πολλά συγχαρητήρια για τις διακρίσεις τους ως Brand of the Year για το Dove και την Aegean και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον CIient of the Year, Aegean! Ευχαριστούμε επίσης όλους τους καταπληκτικούς συνεργάτες μας και πολλά μπράβο σε όλους στην Ogilvy για κάθε λαμπρή τους ιδέα!”