To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Τετραπλό shortlist στα London International Awards

Ogilvy: Τετραπλό shortlist στα London International Awards

Διάκριση σε τέσσερις υπο-κατηγορίες των London International Awards (LIA) διεκδικεί η Οgilvy για την καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ". Συγκεκριμένα η ταινία με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και παραγωγή της Foss Productions, έχει συμπεριληφθεί στην shortlist των κατηγοριών Branded Entertainment  (τόσο στην υποκατηγορία Public Service / Social Responsibility όσο και στην υποκατηγορία Scripted Short Film), Οnline Film (υποκατηγορία Public Service/Social Responsibilit) και Performance/Casting (υποκατηγορία Production & Post-Production).

H ανακοίνωση των νικητών των βραβείων αναμένεται να γίνει την Τρίτη 18 Οκτωβρίου.

Υπενθυμίζεται πως η καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ" που δημιούργησε η Ogilvy Greece με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, κατάφερε να κερδίσει το Gold Lion στα φετινά Cannes Lions, στην ενότητα Glass: The Lion for Change, που επιβραβεύει την δημιουργικότητα που αλλάζει την κοινωνία, και επηρεάζει θετικά την ριζωμένη ανισότητα των φύλων. Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές διακρίσεις που δίνονται στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών τα τελευταία χρόνια. Σημειώνεται πως είχε κατορθώσει να μπει και στο shortlist της ενότητας Film Craft για την σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και της ενότητας Entertainment για το casting των Χριστίνας Χειλά-Φαμέλη και Έκτορα Λιάτσου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Eπίσης απέσπασε ένα Graphite Pencil (ισοδύναμο του Silver) στην κατηγορία Casting - Performance στα D&AD Awards, για την επιλογή και τις συγκλονιστικές ερμηνείες της Χριστίνας Χειλά-Φαμέλη και του Έκτορα Λιάτσουενώ έχει κέρδισει και ένα Webby Award στην κατηγορία Entertainment.. Στα DAD είχε συμπεριληφθεί επίσης στο shortlist των κατηγοριών PR και Entertainment των D&AD.

Aλλά και εντός συνόρωνη καμπάνια κέρδισε το Grand Effie και δύο χρυσά Effie στις κατηγορίες "Social Good - Brands" και "Branded Content & Entertainment" στα φετινά Effie Awards Hellas 2022Στην ίδια διοργάνωση η Ogilvy Greece ανακηρύχθηκε Agency of the Year, η  Lacta διακρίθηκε ως Brand of the Year και η Mondelēz International, βραβεύτηκε ως Marketer of the Year.

Η ταινία, που κυκλοφόρησε την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, έγινε viral στο YouTube, παίχτηκε από όλα τα τηλεοπτικά κανάλια δωρεάν και έγινε αντικείμενο συζήτησης στα Social Media για μέρες. Αλλά πιο σημαντικά, αύξησε κατά 650% την επισκεψιμότητα στο site της MKO ΔΙΟΤΙΜΑ και οκταπλασίασε τον αριθμό των κλήσεων για βοήθεια, ακόμα και από παιδιά επιζησάντων, σπάζοντας τον κύκλο της σιωπής σε θέματα ενδοοικογενειακής βίας.