Ogilvy, Dove και Aegean οι μεγάλοι νικητές των Effie Hellas 2024
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
H Ogilvy, το Dove και η Αegean ήταν οι μεγάλοι νικητές στην φετινή διοργάνωση των Εffie Hellas Awards 2024, που για ακόμη μια φορά επιβράβευσαν την αποτελεσματικότητα στην αγορά επικοινωνίας
Η Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 10 Ιουλίου στο Prive της Λίμνης Βουλιαγμένης και παρουσιαστής ήταν ο ηθοποιός και τραγουδιστής Τζερόμ Καλούτα, που έδωσε ένα χαρούμενο τόνο στην βραδιά με τις ατάκες, τα αστεία αλλά και το τραγούδι του για τα Εffies.
Την φετινή χρονιά κατατέθηκαν στο διαγωνισμό οι περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία των Effies στην Ελλάδα, ξεπερνώντας το ρεκόρ του 2022, και δόθηκαν 25 βραβεία (7 Gold, 12 Silver και 6 Bronze).
To Grand Effie απονεμήθηκε στις εταιρίες Ogilvy και Ελαΐς - Unilever Hellas για την καμπάνια «Dear Influencers» για το Dove.
Brand of the Year αναδείχθηκε το Dove ενώ με την ειδική διάκριση Marketer of the Year τιμήθηκε η Aegean.
H Ogilvy κατέκτησε την διάκριση Agency of the Year για τέταρτη συνεχόμενη φορά στα Effie Hellas, ενώ απέσπασε τα 18 από τα 25 βραβεία που δόθηκαν φέτος. Μετά την απονομή της κορυφαίας διάκρισης ο Θόδωρος Κοτιώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ogilvy Greece ευχαρίστησε, μεταξύ άλλων, τους ανθρώπους της ομάδας της Ogilvy «που έχουν την γνώση να βρίσκουν και να χρησιμοποιούν διαφορετικούς τρόπους για να φέρνουν αυτά τα αποτελέσματα» ενώ ο Γιάννης Ευσταθιάδης Chairman της εταιρείας απηύθυνε ευχαριστίες «σε όλους τους αγαπημένους πελάτες που μας εμπιστεύονται» καθώς και «στον ανώνυμο κόσμο που με την συμμετοχή του, στην ουσία, έκανε επιτυχημένες τις καμπάνιες που βραβεύθηκαν».
«Καμιά ιδέα, κανένα ιδιοφυές μυαλό δεν μπορεί να «δουλέψει» χωρίς την υποστήριξη μιας ομάδας που θα μετατρέψει την θεωρία σε πράξη» σημείωσε στον εναρκτήριο χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Ηellas Awards 2024 και Γενικός Διευθυντής και CFO της SolId Havas, Θάνος Βλαχόπουλος. Μίλησε για την αξία της ομάδας και σημείωσε αφενός πως οι ομάδες είναι αυτές που κάνουν την διαφορά αφετέρου πως στα Effies επιβραβεύεται η ικανότητα του οικοσυστήματος της αγοράς επικοινωνίας (διαφημιζόμενοι, agencies, media) να γίνονται μια ομάδα.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), Μανόλης Παπαπολύζος, απο την πλευρά του πρόσθεσε πως το γεγονός πως πολλές φορές έργα που βραβεύονται στα Ermis Awards διακρίνονται και στα Effies δεν είναι τυχαίο. «Είναι αποτέλεσμα του μεγάλου impact που δημιουργεί το καλό , ισχυρό δημιουργικό» τόνισε και υπογράμμισε πως η ΕΔΕΕ πασχίζει να διατηρήσει και να επενδύσει πάνω στην «βιομηχανία που παράγει ιδέες».
Η Μαριάνα Κορδοπάτη, αντιπρόεδρος του ΣΔΕ ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως θεωρεί τα Effie Awards τα πιο σημαντικά βραβεία του χώρου της επικοινωνίας και του marketing καθώς, όπως είπε, «επιβραβεύουν τον πυρήνα της δουλειάς μας, την έξυπνη στρατηγική, την γενναία δημιουργικότητα, την μεγάλη επικοινωνιακή ιδέα, που, όμως, παράλληλα οδηγεί σε τεράστια επιχειρησιακά αποτελέσματα». Συνεχάρη όλους όσοι σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από συνεχή disruptions και στην Ελλάδα γίνεται ακόμη πιο δυσχερές λόγω στρεβλώσεων και ελλείψεων, προσπαθούν καθημερινά να δημιουργήσουν επικοινωνία και δημιουργική και effective και απηύθυνε κάλεσμα σε όλους να συμμετάσχουν στην προσπάθεια που περιγράφει ο ΣΔΕ με τον όρο «Better Marketing».
Υπενθυμίζεται πως τα Effie Hellas βραβεύουν καμπάνιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που διακρίθηκαν για την αποτελεσματικότητά τους, και διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).