To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι νικητές των Effie Hellas 2018

Οι νικητές των Effie Hellas 2018
Oι πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας επιβραβεύθηκαν στην τελετή Απονομής των Effie Hellas 2018, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018 στην Εθνική Λυρική Σκηνή, Επίπεδο 5Α.

Στην «γιορτή της αποτελεσματικότητας» η Οgilvy αναδείχθηκε «Agency of The Year» ενώ η Beiersdorf (BDF) απέσπασε τις διακρίσεις «Client of the Year» και «Brand of the Year» για το Duo.

Το Grand Effie κέρδισαν οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία και Soho Square Athens για την καμπάνια «Το βήμα» για την μπύρα ΑΛΦΑ.

Αναλυτικά διακρίσεις στα Εffie Hellas 2018 απέσπασαν οι εταιρείες επικοινωνίας Οgilvy, Soho Square Athens, McCann Worldgroup, MullenLowe Athens, Τhe Newtons Laboratory, Cream, 4 Wise Monkeys και Admine

Όσον αφορά τους διαφημιζόμενους και τα brands, που επιβραβεύθηκαν πέρα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και την ΑΛΦΑ και φυσικά την Beiersdorf και το Duo, οι υπόλοιπες διακρίσεις αφορούσαν τις Νestle Hellas (Nescafe Classic), Coca-Cola Hellas (Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με Γλυκαντικό από το Φυτό Στέβια), ΔΩΔΩΝΗ (ΔΩΔΩΝΗ), ΟΠΤΙΜΑ (Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ), Mondelez International (Lacta), Unilever Hellas (AXE YOU), Wind Hellas (SimpleFi by WIND), Τράπεζα Πειραιώς (Winbank Mobile App και Πρόγραμμα Επιβράβευσης Yellow) Εθνική Τράπεζα (NBG i-bank Pay & i-bank Pay 4Business) Γερμανός (Γερμανός), ActionAid Hellas (Child Sponsorship), Κωτσόβολος - Dixons Southeast Europe (Κωτσόβολος), Green Cola Hellas (Green Cola) και Παπαστράτος (IQOS Papastratos)

Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς χαρακτηριστικά δήλωσαν:

O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2018, κος Χάρης Παριανός, «Σήμερα δοξάσαμε τα νούμερα, αυτά τα νούμερα που κυνηγούσαμε εδώ και 2 χρόνια, που μας έκαναν να μην προφταίνουμε, να μην κοιμόμαστε, να βρίζουμε, να μαλώνουμε, να αγωνιούμε, αλλά στο τέλος να αγκαλιαζόμαστε και να πανηγυρίζουμε. Σήμερα δοξάσαμε την ουσία της δουλειάς μας, τα νούμερα που ήρθαν μέσα σε μια δύσκολη αγορά, με σωστά Briefs, με καλές στρατηγικές και εμπνευσμένο δημιουργικό.»

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε  και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης, «Τα Effie επιβραβεύουν την αποτελεσματικότητα, δηλαδή τη βέλτιστη συνεργασία διαφημιζόμενου και agency, κάτι που είναι το απόλυτο ζητούμενο όλων μας. Με αφορμή τα Effie, θα ήθελα να επισημάνω την ιδιαίτερη αξία που έχουν τα βραβεία που διοργανώνουν οι θεσμικοί φορείς. Τόσο για τα brands, όσο και για τις εταιρείες, τους εργαζόμενους και την ίδια την αγορά. Και να καλέσω όλους να τα στηρίξουμε, να τα εξελίξουμε, να τα κάνουμε κάθε χρόνο σημαντικότερα, μέσα από θετικό και εποικοδομητικό διάλογο.»

Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Ρίτσα Μπιζόγλη ενώ εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε και το keynote session με τον Harjot Singh Chief Strategy Officer, Europe του McCann WorldGroup.
 
Εκτός από τον Χάρη Παριανό, CEO του McCann Worldgroup, στην Οργανωτική Επιτροπή των Effie Hellas 2018 συμμετείχαν έμπειρα στελέχη της αγοράς με μακρόχρονη εμπειρία. Συγκεκριμένα, οι Εύα Βικονοπούλου, Group Account Director, Tribe / Grey, Ελένη Ζησιμοπούλου, Executive Creative Director, McCann Worldgroup, Σάκης Μελισσάρης, General Manager, Frank & Fame, Ντόμινικ Μίκαϊτς, COO, IPG Mediabrands, Γιάννης Ρόκκας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Μarketing, Customer Experience & Loyalty, Τράπεζα Πειραιώς, Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market, Agencies and YouTube - Greece, Bulgaria, Cyprus and Malta, Google και Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing & Customer Officer, Dixons South-East Europe AEVE


*Αναλυτικό ρεπορτάζ και δηλώσεις θα υπάρχoυν στην έκτακτη έκδοση του BusinesToday που θα κυκλοφορήσει σήμερα Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου ενώ και η συγκεκριμένη ανάρτηση πρόκειται να εμπλουτιστεί μέσα στην ημέρα.