
Dove και Ogilvy διακρίθηκαν στα Effie Awards Europe 2024
Για την καμπάνια Dear Influencers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καμπάνια Dear Influencers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εσωτερική καμπάνια ‘Σκεφτόμαστε Πρωτοποριακά. Δουλεύουμε Διαφορετικά.’ της Eurobank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καλύτερη digital marketing εκπαίδευση στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχόμενη χρονιά πιστοποιήθηκε ως Great Place To Work.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH επιχειρηματικότητα της καινοτομίας, της εξωστρέφειας και της υπευθυνότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Novibet παραμένει η online gaming εταιρεία με τις περισσότερες βραβεύσεις στον θεσμό, με 11 χρυσά και 5 ασημένια βραβεία μέχρι σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ταξίδι στα διεθνή βραβεία συνεχίζεται για την καμπάνια Dear Influencers, με την πιο πρόσφατη διάκρισή της στα Effie Awards Europe 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήθηκε από το Steering Committee, υπό την επιμέλεια του Χρήστου Κουτσούκου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το έργο “Ηλέκτρα” των Modern Research in Sound and Vibration, που κυκλοφόρησε σε περιορισμένα αριθμημένα αντίτυπα βινυλίου από την Intersonik Recordings
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διάκριση ως Superbrand, αναδεικνύει τη Volton ως μια εταιρεία που ξεχωρίζει στο χώρο της ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2021 έως σήμερα η COSMOTE eValue έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβραβεύοντας και αναδεικνύοντας επιχειρήσεις που συνεχίζουν να δημιουργούν και να επενδύουν στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory