ΙΚΕΑ: Σπουδαίες διακρίσεις στα Lenovo RetailBusiness Awards 2022
Ξεχώρισε με τρία Silver βραβεία στην φετινή διοργάνωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχώρισε με τρία Silver βραβεία στην φετινή διοργάνωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα Retail Business Awards 2022 και στους «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα success stories της ελληνικής αγοράς αναδείχθηκαν και επιβραβεύθηκαν στην 7η διοργάνωση των βραβείων-θεσμός στο ελληνικό επιχειρείν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη μεγάλη διάκριση της χρονιάς αλλά και 4 επιπλέον σημαντικά βραβεία απέσπασε η Κωτσόβολος στα Retail Business Awards 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα βραβεία θεσμός για το ελληνικό επιχειρείν αναδεικνύουν και φέρνουν στο προσκήνιο τις υγιείς δυνάμεις της πραγματικής οικονομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είκοσι χρόνια διαδρομής και συνεχούς διοργάνωσης συμπλήρωσε ο πιο σημαντικός, μακροβιότερος και πιο καταξιωμένος θεσμός για το ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O σημαντικότερος και μακροβιότερος θεσμός για το Λιανεμπόριο και την Βιομηχανία γιορτάζει 20 χρόνια πορείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κατηγορία «Business Achievement / Low Budget».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή πλήθους εκπροσώπων της κομμωτικής τέχνης από την Ελλάδα και το εξωτερικό διοργανώθηκαν και φέτος τα Hair Awards by Estetica Hellas στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε μια εκδήλωση όπου κυριάρχησε η λάμψη, το ταλέντο και οι νέες τάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Fortimel της NUTRICIA ρίχνει φως σε ένα σημαντικό ζήτημα υγείας, τη δυσθρεψία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απονεμήθηκαν τα βραβεία στις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες marketing & επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory