Η «Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ» 2019 και οι 5.000 εθελοντές της βραβεύονται στα CAEA 2020
Διάκριση της εταιρείας στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications & Employee Engagement)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάκριση της εταιρείας στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications & Employee Engagement)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τιμητική διάκριση ως μια από τις εταιρίες με τις περισσότερες βραβεύσεις της διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Εasy 972 ήταν παρών στη μεγάλη βραδιά και έντυσε μουσικά την εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάκριση για την καμπάνια λανσαρίσματος των Λευκών Συσκευών "Δικαιωματικά" που υπογράφει η Frank & Fame.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια πολύ σημαντική διάκριση, στην κατηγορία «Εταιρικός Απολογισμός Βιωσιμότητας», απέσπασε η Ολυμπία Οδός στα Corporate Affairs Excellence Awards που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα βραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες της διετίας και ενέργειες COVID-19. Την Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020 θα ξεκινήσει η υποβολή συμμετοχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το MILKO της ΔΕΛΤΑ, δεν διακρίνεται μόνο για την πλούσια σοκολατένια γεύση του, διακρίνεται σταθερά και στα ERMIS AWARDS, τον πιο σημαντικό θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η corporate ταινία που δημιούργησε η Solid Havas για την alfa, αναδείχτηκε ως η αγαπημένη του κόσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία βραβεύθηκε για τη συνεπή συνεργασία της με ΜΚΟ και Οργανισμούς, καθώς και για το Κοινωνικό της αποτύπωμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι καμπάνιες «Awesome is for everyone» και «#danceAwesome» διακρίθηκαν για τη δημιουργικότητά τους στην παρουσίαση των καλύτερων χαρακτηριστικών της σειράς Galaxy
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιοι κατέκτησαν τις φετινές μεγάλες διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην Δευτέρα 13 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη γιορτή του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας σε μια πρωτοποριακή και πάνω από όλα ασφαλή διοργάνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory