Retail Business Awards: Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου η υποβολή συμμετοχών
Σε εξέλιξη η διοργάνωση του καταξιωμένου θεσμού - Συμμετοχές μέχρι 20 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε εξέλιξη η διοργάνωση του καταξιωμένου θεσμού - Συμμετοχές μέχρι 20 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα ειδική διάκριση Brand of the Year παρουσιάζει η φετινή διοργάνωση των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε 4 Platinum, 17 Gold, 12 Silver, 12 Bronze, και το Brand of the Year Award για το Caprice, οι 4 Wise Monkeys συγκέντρωσαν 47 συνολικά βραβεία και αναδείχτηκαν Agency of the Year στα Social Media Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία ακόμα σπουδαία διάκριση απέσπασε το Πλαίσιο, κερδίζοντας το Silver Award στην κατηγορία Excellence in Leadership Development στο διαγωνισμό HR Awards 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή πολλών επιχειρήσεων σε όλες τις κατηγορίες βραβείων, τα «Made in Greece 2017» βρίσκονται στη φάση αξιολόγησης και στην τελική ευθεία για την Τελετή Απονομής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική επιτυχία για την αλυσίδα σουπερμάρκετ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία κατέκτησε τρία μεγάλα βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του Βραβείου της Καλύτερης Μάρκας της Χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατά την τελετή απονομής του Grand Awards στο Φεστιβάλ Golden Drum, τα τμήματα Best Piece Competition και Best Practice Competition ανακοίνωσαν τους νικητές του φετινού φεστιβάλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα μεγάλη διεθνής διάκριση για την Novartis Hellas, αυτή τη φορά στα Διεθνή Επιχειρηματικά Βραβεία (International Business Awards-Stevies), με το κοινωνικό πρόγραμμα «Μετρήσεις Ζωής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκαν το βράδυ της Τρίτης οι νικητές των 2017 EACA Euro Effies, σε χώρο εκδηλώσεων των Βρυξελλών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερα από 1.000 δημιουργικά έργα διαγωνίζονται για τα βραβεία Golden Drum, κατά τη διάρκεια της 24ης διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΔΕΕ θα επιλέξει ταδύο ζευγάρια νέων δημιουργικών, που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα, στο διαγωνισμό Eurobest Young Creatives Competition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory