
Διάκριση της Seez στα Traveller Made, Essence of Luxury Awards
Η Seez ανακοίνωσε ότι βραβεύτηκε σαν Best Content Provider 2017 στα Traveller Made, Essence of Luxury Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Seez ανακοίνωσε ότι βραβεύτηκε σαν Best Content Provider 2017 στα Traveller Made, Essence of Luxury Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι συμμετοχές ξεπερνούν σημαντικά τις περσινές, αποδεικνύοντας με έναν ακόμη τρόπο την ιδιαίτερη σημασία που δίνουν οι επιχειρήσεις στον τομέα της εταιρικής αριστείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ακόμη σημαντική βράβευση κατέκτησε η METRO AEBE, αυτή τη φορά στο πλαίσιο του 20ου Συμποσίου Ανθρώπινου Δυναμικού και κατά την απονομή των αντίστοιχων Βραβείων από την εταιρεία KPMG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύθηκε το shortlist των βραβείων Ermis Awards στο ανανεωμένο site της διοργάνωσης, που έχει επανασχεδιάσει η Atcom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα πρώτα διεθνή βραβεία για την ταινία “Nordkapp The Movie” του Hondaroatrips, που δημιούργησαν οι Αδελφοί Σαρακάκη και η Admine.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο βραβείο δημιουργικότητας στην Initiative για το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας του παγωτού Magic Double στο European Media Conference των Unilever Media Leaders στο Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρακολουθήστε όλα όσα συνέβησαν το βράδυ της Δευτέρας 13 Φεβρουαρίου, κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής των RetailBusiness Awards 2016, στο Μέγαρο Μουσικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 800 άτομα στη 15η διοργάνωση της μεγάλης γιορτής του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε κεντρικό μήνυμα “In Retail We Trust” και σε live streaming από το BusinessNews.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις κορυφαίες μορφές της παγκόσμιας επικοινωνίας θα τιμήσει με την παρουσία του τα φετινά Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διεθνή πιστοποίηση «Κορυφαίος Εργοδότης» έλαβε η JTI Ελλάδος για πέμπτη συνεχή χρονιά, από το διεθνώς αναγνωρισμένο Ινστιτούτο Top Employers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο δίκτυο BBDO αναδείχθηκε 1ο στην κατηγορία Most Awarded Networks in the World 2016 του Gunn Report για 11η συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory