Πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής βραβείων του Golden Drum Festival 2024
Το αποκορύφωμα του φεστιβάλ Golden Drum 2024 ήταν η τελετή απονομής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Mastercard, στις 10 Οκτωβρίου 2024, στο Portorož της Σλοβενίας. Η φετινή εκδήλωση σηματοδότησε την 30ή επέτειο του φεστιβάλ, ένα σημαντικό ορόσημο που υπογράμμισε τρεις δεκαετίες δημιουργικής αριστείας και καινοτομίας.
Οι κριτικές επιτροπές του Golden Drum 2024 αναγνώρισαν εξαιρετικά δημιουργικά έργα, απονέμοντας συνολικά 62 Bronze Drums, 58 Silver Drums, 37 Golden Drums και 17 Grand Prix Awards, από τις 223 shortlisted συμμετοχές.
Το κορυφαίο βραβείο Agency of the Year, powered by A1 Slovenija, απονεμήθηκε στη LePub, Milan, ενώ το βραβείο Network of the Year πήγε στη McCann Worldgroup.
Η McCann Athens βραβεύθηκε με Bronze διακρίσεις, στις κατηγορίες FILM, TV/Cinema Film και FILM, Short Online film. Οι διακρίσεις αυτές ήταν ιδιαίτερα σημαντικές, τόσο για την δουλειά της για την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (The incomprehensible Chinese, The incomprehensible Brazilian, The incomprehensible Finnish), όσο και για την καμπάνια για το Νext, το νέο «stress-free» banking app της Εθνικής Τράπεζας.
Η Heineken έλαβε το πολυπόθητο Brand Grand Prix για το εξαιρετικό δημιουργικό της αποτέλεσμα, ενώ η σημαντική διάκριση Creative Director of the Year, powered by Elan, απονεμήθηκε στον Bartosz Jeglejewski, τον creative director της McCann Poland που βρίσκεται πίσω από την καμπάνια «Room for Everyone».
Ο τίτλος του Independent Agency of the Year, supported by NLB, απονεμήθηκε στην Bickerstaff.756 Κίεβου.
Η MRM Romania κέρδισε τον τίτλο του Digital Agency of the Year, ενώ η UM Romania ανακηρύχθηκε Media Agency of the Year. Η αναγνώριση για το Production Agency of the Year απονεμήθηκε στο wearekindofstudio.
Στο τμήμα All Juries, το βραβείο Best of Genius Loci, που τιμά τα έργα τα οποία αποτυπώνουν την ουσία του τοπικού πνεύματος, απονεμήθηκε στην Fp7 McCann Beirut, για το «Selfless Shelves», που δημιουργήθηκε για τον πελάτη Arla Foods.
Το βραβείο Best of Social Good, supported by Lidl Slovenia, απονεμήθηκε στη Saatchi & Saatchi Ukraine για το εντυπωσιακό έργο «The Minefields Honey Project» που ανέπτυξε για την Kernel του Υπουργείου Εξωτερικών της Ουκρανίας.
Το βραβείο Game Changer, powered by Telemach Slovenija, απονεμήθηκε στη LePub Μιλάνου, για το καινοτόμο έργο της, Pub Museums, που δημιούργησε για τη Heineken.
Το πιο επιτυχημένο agency από την περιοχή της Αδριατικής, λαμβάνοντας το ειδικό βραβείο Adriatic Agency of the Year, powered by Zavarovalnica Triglav, ήταν η McCann Skopje.
Κλείνοντας τη λαμπρή αυτήν εκδήλωση, ο Eka Ruola, Chief Creative Officer και πρόεδρος του Nitro Group της Φινλανδία, καλωσορίστηκε ως το νεότερο μέλος του Golden Drum Hall of Fame, όπου εντάσσεται στη διακεκριμένη ομάδα δημιουργικών οραματιστών, που όχι μόνο αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης αλλά επηρέασαν βαθιά τον χώρο της δημιουργικότητας.
Young Drummers
Στο διαγωνισμό Young Drummers, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σλοβενικό Γραφείο Τουρισμού, νικητές αναδείχθηκαν οι Σλοβάκοι Nicoletta Gulíšek και Matúš Kollárik από την Istropolitana Ogilvy, με τη νικητήρια σειρά αφισών «Love-correct».
Η κριτική επιτροπή αναγνώρισε επιπλέον τις ακόλουθες συμμετοχές με ειδικές μνείες, τιμώντας την αξιοσημείωτη ποιότητα και δημιουργικότητά τους: τη σειρά αφισών «Real life wonders» των Faruq Alimi και Ajani Olamitayo από την Noah's Ark Communications, Νιγηρία, και τη σειρά αφισών «It's in our Sloveins» των Tassy Fanni και Schafarek Boldizsár από την Republic Group // DDB, Βουδαπέστη.
Συγχαρητήρια σε όλα τα projects που διακρίθηκαν και στις ταλαντούχες ομάδες πίσω από αυτά!