Προϊόν της Χρονιάς 2024: H καινοτομία ξανά στο προσκήνιο
Στην έκτη διοργάνωση της νέας εποχής του θεσμού στην Ελλάδα, προϊόντα από 36 διαφορετικές κατηγορίες κατόρθωσαν να διακριθούν και θα μπορούν να φέρουν το λογότυπο «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2024». Η απονομή των διακρίσεων έγινε σε μια λαμπρή εκδήλωση στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, με επιχειρηματικά στελέχη, εκπροσώπους θεσμικών φορέων και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας να τιμούν με την παρουσία τους τη σημαντική βραδιά.
Αναλυτικά, «Προϊόν της Χρονιάς» αναδείχθηκαν τα εξής: Tefal Easy Fry & Grill 2in1 XXL της Groupe SEB Hellas (Air Fryer), Veet Men της Reckitt Benckiser Hellas (Ανδρική Αποτρίχωση), Full Health Emergency Care της ΑΕΕΓΑ «Η Εθνική» (Ασφαλιστικό Πρόγραμμα Υγείας), TENA Discreet της Essity Hellas (Γυναίκειες Σερβιέτες Ακράτειας), Dove Advanced Care της Ελαΐς - Unilever Hellas (Γυναικείο Αποσμητικό), The Skin Pharmacist της Intermed (Δερμοκαλλυντική Σειρά για Ευαίσθητες Επιδερμίδες), Worldline Merchant Shop της Worldline Greece (E-Commerce Digital Onboarding), Le Petit Marseillais Σειρά Εντατικής Αναδόμησης της Kenvue (Εντατική Αναδόμηση), Bioten Hydro X-Cell Face Serum της Γρ. Σαράντης (Ενυδατικός Ορός), Δέλτα Vitaline Pudding της Δέλτα Τρόφιμα (Επιδόρπιο Πρωτεΐνης), blu 2.0 της Imperial Brands Hellas (Ηλεκτρονική Συσκευή Ατμίσματος με Κάψουλες), Vuse GO Edition 01 της British American Tobacco (Ηλεκτρονική Συσκευή Ατμίσματος μίας Χρήσης), blubar της Imperial Brands Hellas (Ηλεκτρονική Συσκευή Ατμίσματος μίας Χρήσης Stick), Pizza Χρυσή Ζύμη της Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ (Κατεψυγμένη Πίτσα), «Κεφίρ Όλυμπος» της Ελληνικά Γαλακτοκομεία (Κεφίρ), clinéa της Γρ. Σαράντης (Κρέμες Προσώπου), Tesori D' Oriente της Γρ. Σαράντης (Μαλακτικό), Μπάρα Γρηγόρης - School Synergy Snacks της Γρηγόρης (Μπάρες Πρωτεΐνης), Septona Baby Wipes της Septona (Μωρομάντιλα), Pedigree Dentastix Fresh της Mars Hellas (Οδοντική Υγιεινή Σκύλου), AIM White Now Time Correct της Ελαΐς - Unilever Hellas (Οδοντόκρεμες Λεύκανσης), Klinex Hygiene Υγρά Πανάκια Πατώματος της Ελαΐς - Unilever Hellas (Πανάκια Καθαρισμού Πατώματος), Magic Double Starchaser & Sunlover της Ελαΐς - Unilever Hellas (Παγωτά), ΜΕΓΑ Hygiene Kids της Μέγα Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής (Παιδικό Κρεμοσάπουνο), Bioten Eye Patches Hydro X-Cell της Γρ. Σαράντης (Patches Ματιών), Youphoria High Protein της Γαλακτοκομικά Μανδρέκας (Πρωτεϊνούχο Ρόφημα), Cook at Home της Provil (Σάλτσες Μαγειρικής), EveryDay Natura της Μέγα Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής (Σερβιετάκια), Optimum της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας - Media Strom (Στρώματα Ύπνου), Eva Intima Cervasil Granules της Intermed (Συμπλήρωμα Διατροφής), glo Hyper X2 Air της British American Tobacco (Συσκευή Θέρμανσης Καπνού), Business Banking Τουρισμός της Eurobank (Τραπεζικές Υπηρεσίες Τουρισμού), Protergia Helios Value της Protergia (Υπηρεσία Απόκτησης Φωτοβολταϊκών), myAlpha Vibe της Alpha Bank (Υπηρεσία Online Χαρτζιλίκι), 360° Plant Based Meal της Μπάρμπα Στάθης (Vegan Γεύματα), Frulite Βoost Ανανάς Σταφύλι Μπανάνα Λεμόνι της Coca-Cola Hellas (Φρουτοποτό).
Μπορείτε να δείτε όλους τους νικητές εδώ: https://www.productoftheyear.gr/nikites-2024/
Όπως κάθε χρονιά, τα προϊόντα που επέλεξαν να συμμετάσχουν στο θεσμό, αξιολογήθηκαν από μια Ελεγκτική Επιτροπή Ειδικών, την οποία απαρτίζουν επαγγελματίες του κλάδου του εμπορίου, εκπρόσωποι θεσμικών φορέων και εμπειρογνώμονες/ειδικοί, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται τα κριτήρια της καινοτομίας. Η αξιολόγηση των συμμετοχών της φετινής διοργάνωσης πραγματοποιήθηκε από εκπροσώπους των ECR Hellas, ΕΔΕΕ ( Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος), ΕΛΑΜ (Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ), ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), ΙΠΕ (Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας), ΠΣΒΑΚ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων), ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), ΣΕΒΤ (Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων) και ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος). Σε συνέχεια αυτής της αξιολόγησης, τα επικρατέστερα προϊόντα στις αντίστοιχες κατηγορίες παρουσιάστηκαν στον εξειδικευμένο οργανισμό έρευνας αγοράς Circana και εντάχθηκαν στην πολύ μεγάλη καταναλωτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 3.200 ατόμων σε όλη την επικράτεια της Ελλάδας.
Στην Τελετή Απονομής, ο Ευάγγελος Παπαλιός, εκδότης-διευθυντής της Direction Business Network, ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που αναδείχθηκαν φέτος για ακόμη μια χρονιά από τους Έλληνες καταναλωτές στο θεσμό “Προϊόν της Χρονιάς” αποτελούν την πιο ξεκάθαρη απόδειξη αυτής της πολυδιάστατης φύσης της Καινοτομίας. Παράλληλα καταδεικνύουν σαφώς πως η καινοτομία αποτελεί πάγιο χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς. Επίσης, το πλήθος των φετινών διακρίσεων και το εύρος των κατηγοριών στις οποίες δραστηριοποιούνται οι βραβευθέντες, θεωρώ πως καταδεικνύουν ξεκάθαρα τη σημασία και την αξία του θεσμού, ο οποίος έχει εδραιωθεί στην ελληνική αγορά από την Direction τα τελευταία χρόνια.
Η ανοδική πορεία δε που καταγράφουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που διακρίθηκαν στις προηγούμενες διοργανώσεις του θεσμού αλλά και η σταθερή εμπιστοσύνη που μας δείχνει κάθε χρόνο η ελληνική αγορά, αποτελούν τα δικά μας “παράσημα”».
Το «Προϊόν της Χρονιάς» (Voted Product of the Year) είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος θεσμός βράβευσης διεθνώς σχετικά με την καινοτομία καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, με τις διακρίσεις να προκύπτουν μετά από ψηφοφορία του καταναλωτικού κοινού. Ιδρύθηκε στη Γαλλία το 1987 και πλέον διοργανώνεται σε πάνω από 45 χώρες ανά τον κόσμο, με τον ίδιο κύριο σκοπό: να αναδεικνύει τα νέα καινοτόμα προϊόντα της αγοράς και να επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που τα δημιουργούν, για την επένδυση και την πίστη τους στην καινοτομία.