To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: Ευαισθησία και πρωτοποριακή προσέγγιση

Publicis Groupe: Ευαισθησία και πρωτοποριακή προσέγγιση

Την κορυφαία διάκριση κατέκτησε στην κατηγορία Media το Publicis Groupe, µε τη Starcom να κατακτά τα µόνα φετινά χρυσά Ermis για δουλειές, µάλιστα, που προάγουν τη διαφορετικότητα και τη συµπερίληψη. Οι άνθρωποι του οµίλου µίλησαν για τις δουλειές που διακρίθηκαν, τις τάσεις στον κλάδο των media specialists και τη φιλοσοφία αλλά και τα σχέδια του Publicis Groupe.

Γράφει ο ∆ηµήτρης Τσουκαλάς

ΕΑ: Tι σηµαίνει για την εταιρεία η διάκρισή της ως Media Agency of the Υear στα Ermis Awards 2022;


Βίβη Καµάµη, Chief Starcom Officer: Το να ανακηρυχθείς Media Agency of the Year στον πιο σηµαντικό θεσµό του κλάδου µας και µάλιστα αυτή τη χρονιά που απονεμήθηκαν µόνο δύο χρυσά -και αυτά είναι της Starcom- σηµαίνει πολλά. Είναι σηµαντικότατη καταξίωση και σε κάνει να νιώθεις υπερηφάνεια. Αυτό δε που µας δίνει µεγαλύτερη ικανοποίηση είναι ότι τα έργα µας που διακρίθηκαν στα Ermis Awards αφορούσαν στη διαφορετικότητα και τη συµπερίληψη.

Τα νικητήρια έργα φέτος αναδεικνύουν πραγµατικά την πρωτοποριακή µας προσέγγιση και την ευαισθησία µε την οποία αντιµετωπίζουµε πάντα τη δουλειά µας. Ευχαριστούµε τους καταπληκτικούς πελάτες µας, που µας δίνουν τις ευκαιρίες να κάνουµε αυτό που κάνουµε καλύτερα. Ευχαριστούµε τα στελέχη του κλάδου µας που πίστεψαν στα έργα µας. Τέλος, τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τη µοναδική οµάδα µας.

ΕΑ: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των δουλειών που οδήγησαν στις διακρίσεις; Ποια στοιχεία τις έκαναν να ξεχωρίσουν;


Χρήστος Κουρούδης,
Media Director, Starcom
: Και οι δύο καµπάνιες που διακρίθηκαν µε Gold Award επικεντρώθηκαν στη «συµπερίληψη» και ειδικότερα στο πώς να «συµπεριλάβουµε» ισότιµα όλους τους συνάνθρωπους µας, χωρίς διαχωρισµούς και διακρίσεις, χωρίς προκαταλήψεις. 

Με την καµπάνια «World Hearing Day / Παγκόσµια Ηµέρα Ακοής» και µε τη συµµετοχή πέντε αγαπηµένων brands της P&G προβάλαµε, για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση, τηλεοπτικά σποτ  χωρίς ήχο.  Στόχος µας να προκαλέσουµε τη συναισθηµατική και βιωµατική συµµετοχή των τηλεθεατών, που για λίγα δευτερόλεπτα µπορούσαν να νιώσουν την καθηµερινότητα των ανθρώπων που πάσχουν από προβλήµατα ακοής.

Με την καµπάνια του Pantene «Hair Has No Gender», ο σεξουαλικός προσανατολισµός και οι έµφυλες ταυτότητες ήρθαν στο προσκήνιο µέσα από µια επικοινωνία που µιλάει για τον αυτοπροσδιορισµό µε ειλικρίνεια και τόλµη, προσφέροντας στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα προβολή, ίσως ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδοµένα.  Η καµπάνια έγινε viral από την πρώτη ηµέρα και άνοιξε µια συζήτηση πολύ ευρύτερη από οποιοδήποτε εµπορικό µήνυµα.


Τίνα Μαγαράκη,
Media Director, Starcom
: Με αφετηρία τη συµπερίληψη, προχωρήσαµε µε στρατηγική σκέψη, πρωτοποριακή προσέγγιση χρήσης µέσων και το απαραίτητο excellence in execution. 

Θελήσαµε να κάνουµε την Παγκόσµια Ηµέρα Ακοής, µια µέρα αφιερωµένη σε περίπου 1,2 εκατ. συνανθρώπους µας µε προβλήµατα ακοής, όσο πιο «ηχηρή» γίνεται σε όλους εµάς που απολαµβάνουµε το τηλεοπτικό περιβάλλον απρόσκοπτα.

Στην καµπάνια του Pantene «Hair Has No Gender», µέσα από την προβολή του τηλεοπτικού σποτ µας, τη δηµιουργία των Pride Fridays by Pantene µε την προβολή ΛΟΑΤΚΙ+ ταινιών στο Νova Cinema, την οργάνωση συνεντεύξεων των πρωταγωνιστών της καµπάνιας σε εκποµπές, και άλλων ενεργειών, προσεγγίσαµε ολιστικά µια ανατρεπτική για τα ελληνικά δεδοµένα καµπάνια. Αγκαλιάσαµε µια σπουδαία πρωτοβουλία και µε ευαισθησία την επικοινωνήσαµε αποτελεσµατικά στο ευρύ κοινό.   

ΕΑ: Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία του Publicis Groupe όσον αφορά το discipline των media; Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της που τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισµό;


Αντώνης Πασσάς,
CEO, Publicis Groupe SEE
: Η φιλοσοφία του Publicis Groupe, όσον αφορά το discipline των media, εµπερικλείεται στον όρο new-media. Και αυτός ο όρος ξεκάθαρα υποδηλώνει µια πολύ πιο νεωτεριστική προσέγγιση σε σχέση µε ό,τι όριζε η αγορά µέχρι τώρα. Μια προσέγγιση σύγχρονη και συνάµα πολύ πιο χρήσιµη και συνεργατική, µιας και πλέον καλύπτει ένα πολύ πιο κεντρικό και καίριο ρόλο στις προσπάθειες µάρκετινγκ και επικοινωνίας των πελατών µας.  Έχει στο επίκεντρό της προσεγγίσεις και µεθοδολογίες που καλλιεργούν σε πολύ µεγαλύτερο βαθµό την εύρεση στρατηγικών λύσεων και την business συµβουλευτική. Βάζει πάντα στο επίκεντρο όλων των αποφάσεων τα δεδοµένα (data-informed), ενώ παράλληλα είναι σε θέση να διαχειρίζεται, να συνδυάζει και να ενορχηστρώνει το οικοσύστηµα όλων των µέσων (touchpoints) µε ουδετερότητα αλλά και αρµονία. Το µείγµα όλων όσων προσφέρει η new-media λογική, έρχονται να συµπληρώσουν τα στοιχεία των πωλήσεων και οι στόχοι ανάπτυξης. Τα πρώτα δίνουν τη δυνατότητα µοντελοποίησης/παραµετροποίησης και άρα συσχέτισής τους µε την έκθεση στα Μέσα. Ενώ βασιζόµενοι στους στόχους ανάπτυξης, έχουµε πλέον τη δυνατότητα να προτείνουµε µια σειρά στρατηγικών κινήσεων, ένα συγκεκριµένο µετρούµενο «µονοπάτι» για την επίτευξη του επιθυµητού στόχου ανάπτυξης. Συνολικά, η new-media προσέγγιση του Publicis Groupe είναι µια σύγχρονη προσέγγιση που βοηθά στο να ξεκλειδώνει την ανάπτυξη των πελατών µας στο σύγχρονο περιβάλλον (unlocking growth in the platform world).

ΕΑ: Ποιο το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση των Ermis Awards και την επιστροφή σε τελετές απονοµής µε φυσική παρουσία;

Χρήστος Κουρούδης, Media Director, Starcom: Τα Ermis Awards είναι η µεγαλύτερη γιορτή του κλάδου µας. Τα περιµένουµε κάθε χρόνο µε ανυποµονησία και η επιστροφή σε τελετή απονοµής µε φυσική παρουσία µας χαροποίησε όλους.  Ήταν µια ευκαιρία να γιορτάσουµε ξανά µαζί και να επιβραβεύσουµε µε το χειροκρότηµά µας τις καλύτερες δουλειές των τελευταίων 18 µηνών.

Αναφορικά µε τη διοργάνωση, θεωρώ ήταν ιδιαίτερα επιτυχηµένη. Γρήγορη, λιτή, µε θετική ενέργεια, χαρά και πολύ κόσµο. Η παρουσία του Γιώργου Καπουτζίδη ως κεντρικού παρουσιαστή ήταν µια θετική έκπληξη και σίγουρα πρόσθεσε στο θεσµό.

Αν θα άλλαζα κάτι, θα ήταν µόνο η παρουσίαση των έργων που βραβεύτηκαν. Καταλαβαίνω την ανάγκη επίσπευσης της διάρκειας της τελετής, αλλά θα πρέπει να γίνεται εµφανής αναφορά στο γιατί βραβεύτηκε η συγκεκριµένη καµπάνια και σε ποια κατηγορία.

Τίνα Μαγαράκη, Media Director, Starcom: Η επιστροφή της διοργάνωσης των Ermis Awards σε τελετή απονοµής µε φυσική παρουσία συνδυάστηκε µε την επιλογή του Ωδείου Αθηνών ως χώρου και του Γιώργου Καπουτζίδη ως παρουσιαστή. Θεωρώ και τις δύο επιλογές ιδιαίτερα εύστοχες, µιας και αναδεικνύουν τη σύνδεση µε τον πολιτισµό και τις τέχνες, δηµιουργώντας µία άυλη σύνδεση µε το διαφηµιστικό προϊόν και παρέχοντάς του την προστιθέµενη αξία που του αναλογεί.

Το να βρίσκεσαι ανάµεσα σε συναδέλφους, συνεργάτες, φίλους και να εισπράττεις το χειροκρότηµα, την εγκάρδια χειραψία, το χαµόγελο, γιορτάζοντας µία από τις κορυφαίες στιγµές της διαφήµισης, είναι µοναδική εµπειρία! Είναι µεγάλη η χαρά που επιστρέψαµε στις παλιές καλές µέρες, µε µια επιτυχηµένη διοργάνωση και τη φυσική παρουσία όλων µας.


ΕΑ: Ποιες τάσεις βλέπετε διεθνώς στην αγορά των media specialists και εκτιµάτε πως θα µας απασχολήσουν και στην Ελλάδα σε µεγάλο βαθµό;

Βίβη Καµάµη, Chief Starcom Officer: Οι  διεθνείς τάσεις και προκλήσεις δεν διαφέρουν πολύ από αυτές της ελληνικής αγοράς και είναι πολλές και διαφορετικές. Είναι πολλές, γιατί οι Media specialists ασχολούνται µε όλα τα touchpoints και όχι µόνο.

Λίγα που θεωρούµε σηµαντικά:

Θα πρέπει να µάθουµε να ζούµε µε τον πληθωρισµό. Παγκόσµιο φαινόµενο κι εµείς καλούµαστε βασισµένοι σε data να προσαρµόσουµε τις στρατηγικές µας.

Εύρεση αλλά και διατήρηση των digital ταλέντων. ∆ύσκολο έργο, που απαιτεί µεγάλη προσοχή από το recruiting µέχρι όλα τα στάδια της σταδιοδροµίας τους.

Cross Media Measurement. Ανάγκη να έχουµε µία ενιαία µέτρηση για όλα τα Μέσα και τις πλατφόρµες, ώστε να έχουµε εικόνα για τη συνολική κάλυψη του κοινού, δυνατότητα ελέγχου της συχνότητας, αλλά και δυνατότητα προσδιορισµού της αξίας του κάθε Μέσου.

Attention Measurement. Νέα KPIs που απαιτούν νέα µέτρηση και νέα προσέγγιση του κοινού.

ΕΑ: Τι σχεδιάζει για τη συνέχεια το Publicis Groupe;

Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis Groupe SEE: Το DNA του Publicis Groupe ήταν και είναι πάντα καινοτόµο και ανήσυχο, µε το βλέµµα πάντα στραµµένο στο µέλλον, αλλά και σε όλα όσα θα το καθορίσουν ακόµα πιο έντονα. Περιοχές όπως είναι το commerce, το cookieless identity profiling και τα retail-media, είναι µερικές µόνο από αυτές που βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων µας και που ήδη σήµερα εξυπηρετούνται από εξειδικευµένα brands του ευρύτερου οµίλου µας, όπως είναι η Profitero, η Epsilon και η Citrusad, στα οποία και έχουµε άµεση πρόσβαση. Αντίστοιχα, στην ευρύτερη «γειτονιά» στην οποία ανήκει η Ελλάδα, αυτή του CEE είµαστε σε στενή επαφή µε τρία κέντρα εξειδίκευσης (CoEs - Centers of Excellence) σε Πολωνία, Τσεχία και Ουγγαρία, µε άµεση πρόσβαση σε τεχνολογικές και άλλου είδους καινοτοµίες και λύσεις, που µας κάνουν σίγουρους πως θα είµαστε σε θέση να ανεβάσουµε ακόµα περισσότερο τον πήχυ εξυπηρέτησης των µαρκών των πελατών µας, αλλά και τον πήχυ της αγοράς µας.