To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε Μαρινόπουλο-McCann το Retail Campaign 2014

Σε Μαρινόπουλο-McCann το Retail Campaign 2014
Σε Μαρινόπουλο-McCann το Retail Campaign 2014

Πιο συγκεκριμένα, οι δυο εταιρείες διακρίθηκαν για την καμπάνια «100άρι στον Μαρινόπουλο», στην κατηγορία όπου υπήρχε ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός από άποψη υποψηφιοτήτων στη φετινή διοργάνωση του πλέον σημαντικού και καταξιωμένου θεσμού για το Ελληνικό Λιανεμπόριο και την Βιομηχανία.

Σχετικά με την διάκριση, ο Θοδωρής Τσεμπερούλης, Group Marketing and Sales Development Director της Μαρινόπουλος ΑΕ, μεταξύ άλλων, ανέφερε τα εξής: «Με το 100αρι, επικοινωνήσαμε λίγο διαφορετικά στον καταναλωτή μας. Φύγαμε λίγο από το τυποποιημένο σποτ και πήγαμε σε μια διαφορετική προσέγγιση. Ήταν ρίσκο η επιλογή μας 100% καθώς ξεφύγαμε από τα καθιερωμένα, αλλά είχε αποτέλεσμα στο έπακρο και αισθανόμαστε δικαιωμένοι. Θέλω να ευχαριστήσω τη McCann, τη UM και τη Weber, όλο αυτό το team που μας βοηθάει να κάνουμε τη διαφορά».  

Από την πλευρά της, η Έλενα Τσακιρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της McCann Erickson σημειώσε πως η συγκεκιμένη διάκριση αποτελεί πολύ μεγάλη χαρά και τιμή για την εταιρεία και ανέφερε πως «με βάση τις συγκυρίες που επικρατούν στην ελληνική αγορά δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση η δημιουργία, πόσο μάλλον η διάκριση για έναν συνεργάτη από το χώρο του λιανεμπορίου».