To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Starcom Greece: Διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων

Starcom Greece: Διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων

Η Starcom Greece, media agency του Publicis Groupe Greece, χαράζει τη δική της μοναδική πορεία και εκτός συνόρων, καθώς ήταν η μοναδική ανάμεσα σε 17 ελληνικές συμμετοχές που απέσπασε δύο διακρίσεις στα φετινά ΙΑΒ Mixx Awards Europe. Το πρώτο βραβείο ήταν στην κατηγορία «Brand Advertising Campaign», όπου η Starcom απέσπασε το Silver Award για την καμπάνια της P&G #HairHasNoGender για το Pantene. Για την ίδια καμπάνια έλαβε και το Bronze Award στην κατηγορία «Integrated Advertising». Αξίζει να σημειωθεί πως η Starcom Greece το 2022 βραβεύτηκε ως Media Agency of the Year στα Ermis Awards και ως Digital Agency of the Year στα Dime Awards, ενώ απέσπασε και έξι βραβεία στα IAB Greece Mixx Awards 2022.




adb Κατακτήσατε σημαντικές διακρίσεις στα φετινά IAB Hellas Μixx Awards. Τι σημαίνουν για τον όμιλο αυτά τα βραβεία;

Βίβη Καμάμη, Chief Starcom Officer, Starcom Greece: Tα βραβεία αυτά είναι μια σημαντική τιμητική διάκριση που ενισχύει τη φήμη και την αξιοπιστία της Starcom και του ομίλου μας στον ψηφιακό τομέα και επιβεβαιώνει την ικανότητά μας να παρέχουμε προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας, να επιτυγχάνουμε στρατηγικούς στόχους και να καινοτομούμε στον ψηφιακό χώρο.

adb Επίσης, στα Mixx Awards Europe 2023, που πραγματοποιήθηκαν στις 23 Μαΐου στη Μαδρίτη, υπήρξαν 2 ελληνικές διακρίσεις της Starcom Greece/Publicis Groupe. Πόσο σημαντική θεωρείτε αυτήν τη μεγάλη επιβράβευση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο;

Βίβη Καμάμη: Η επιλογή της Starcom Greece/ Publicis Groupe για δύο ελληνικές διακρίσεις σε αυτήν την καταξιωμένη εκδήλωση είναι πολύ σημαντική για εμάς. Αυτό το επίπεδο αναγνώρισης ενισχύει τη φήμη της εταιρείας, την εμπιστοσύνη των πελατών και την ικανότητά μας να ξεχωρίζουμε σε έναν ανταγωνιστικό ευρωπαϊκό χώρο.





adb Έχει ιδιαίτερη σημασία, θεωρείτε, πως οι διακρίσεις ήρθαν για μια καμπάνια που στηρίζει και προβάλλει τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη;


   

Bάσω Φραγκούδη, Head of Digital, Starcom Greece: Έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς και media wise ήταν στρατηγική επιλογή να «ανοίξουμε» την καμπάνια μαζικά, υπογραμμίζοντας με πρακτικό τρόπο ότι η συμπερίληψη μας αφορά όλους, όχι μόνος τις ομάδες εκείνες που «αγωνιούν» γι’ αυτό. Επιπλέον, τόσο τα αποτελέσματα της καμπάνιας σε επίπεδο brand equity όσο και οι διακρίσεις σε πολλαπλούς θεσμούς του κλάδου, θεωρώ ότι όπλισαν την αγορά με ένα σημαντικό case ώστε και άλλα brands να μιλήσουν με περισσότερη γενναιότητα για θέματα που δεν είναι «λυμένα» κοινωνικά.

Χρήστος Κουρούδης, Media Director, Starcom Greece: Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί η καμπάνια του Pantene “Hair Has No Gender”, έγινε viral από την πρώτη ημέρα και άνοιξε μια συζήτηση πολύ ευρύτερη αναφορικά με το πώς να συμπεριλάβουμε ισότιμα όλους τους συνανθρώπους μας, χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις, χωρίς προκαταλήψεις. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός και οι έμφυλες ταυτότητες ήρθαν στο προσκήνιο μέσα από μια επικοινωνία που μιλάει για τον αυτοπροσδιορισμό με ειλικρίνεια και τόλμη, προσφέροντας στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα προβολή ίσως ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα.

adb Ποια στοιχεία θα λέγατε πως οδήγησαν στις διακρίσεις αυτές σε Ελλάδα και Ευρώπη; Ποια χαρακτηριστικά επιβράβευσαν οι κριτικές επιτροπές;

Bάσω Φραγκούδη: Οι κριτικές επιτροπές θεωρούμε ότι επιβράβευσαν, εκτός από το ίδιο το θέμα της καμπάνιας, τον τρόπο με τον οποίο η καμπάνια αυτή σχεδιάστηκε να επικοινωνήσει στα media, τόσο σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού και χρήσης μέσων όσο και σε επίπεδο orchestration μεταξύ owned - earned - paid, προκειμένου η συζήτηση της συμπερίληψης να ανοίξει δυναμικά και αποτελεσματικά για το brand.

Χρήστος Κουρούδης: Τα στοιχεία της καμπάνιας που θεωρώ ότι άρεσαν στις κριτικές επιτροπές είναι: το τολμηρό μήνυμα της καμπάνιας, ο σεβασμός σε όλες τις κοινωνικές ομάδες, η ολιστικότητα της επικοινωνίας καθώς και η πρωτοποριακή προσέγγιση στη χρήση μέσων και τέλος η αποτελεσματικότατά της ίδιας της καμπάνιας. Για παράδειγμα, με σεβασμό στις μικρές ηλικίες μεταδώσαμε το σποτ μόνο στη ζώνη του prime time και late night, χρησιμοποιήσαμε μέσα με υψηλή απήχηση στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, οργανώσαμε συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, δημιουργήσαμε τα Pride Fridays by Pantene, με την προβολή ΛΟΑΤΚΙ+ ταινιών στην Nova Cinema κ.ά.

adb Τι θα λέγατε πως αποκομίσατε από τη γενικότερη συμμετοχή στα Mixx Awards Europe 2023; Πού καταλήξατε -μέσα από την εμπειρία σας αυτή- όσον αφορά το επίπεδο του δημιουργικού προϊόντος της ελληνικής αγοράς digital σε σχέση με άλλες αγορές της Ευρώπης;

Βίβη Καμάμη: Κατά τη διάρκεια των Mixx Awards Europe, είχαμε την ευκαιρία να εκτεθούμε στις καλύτερες πρακτικές και τις πιο καινοτόμες δημιουργικές λύσεις που παρουσιάστηκαν από διάφορες αγορές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η ελληνική αγορά digital διαθέτει ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο δημιουργικότητας. Η απόδοση και η ποιότητα των δημιουργικών προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα είναι συγκρίσιμη με άλλες αναγνωρισμένες αγορές της Ευρώπης και είναι σε θέση να ανταγωνιστεί με επιτυχία τις άλλες αγορές της Ευρώπης.

Χρήστος Κουρούδης: Είναι μια σημαντικότατη αναγνώριση και καταξίωση το να διακρίνεσαι σε ένα θεσμό που λειτουργεί σε διεθνή πρότυπα. Παράλληλα, η ιδέα ότι οι «δουλειές» μας είναι εφάμιλλες με τις καλύτερες καμπάνιες της Ευρώπης, μας γεμίζει ικανοποίηση. Είναι σημαντικό λοιπόν να ευχαριστήσουμε και τον ΙΑΒ Hellas για την πρωτοβουλία που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια να υποστηρίζει τη συμμετοχή των καλύτερων ελληνικών δουλειών στα IAB Mixx Europe.

adb Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση των IAB Hellas Μixx Awards και για τις δουλειές που διακρίθηκαν σε αυτές;

Βάσω Φραγκούδη: Ενδιαφέρουσες δουλειές και χαρούμενοι συνάδελφοι από το σύνολο της αγοράς που οι κόποι της δουλειάς μας αναγνωρίζονται από θεσμούς κύρους.

Χρήστος Κουρούδης: Η τελετή ήταν άψογη. Γρήγορη, λιτή με πολύ θετική ενέργεια, χαρά, ενθουσιασμό και πολύ κόσμο και συμμετοχές. Είχαμε την ευκαιρία να χειροκροτήσουμε αξιόλογες καμπάνιες, καμπάνιες που ξεχώρισαν για τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις δουλειές, ομάδες και εταιρείες που διακρίθηκαν.

adb Ποια είναι η φιλοσοφία και η στρατηγική της Starcom και του Publicis Groupe όσον αφορά το digital; Τι σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό;



Αντώνης Πασσάς, CEO, Greece & Southeast Europe, Publicis Groupe SEE: Το σύνολο των μέσων έχει περάσει στην εποχή του digitalization, καθώς με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το περιεχόμενο όλων των μέσων ήδη διανέμεται, διατίθεται και καταναλώνεται ψηφιακά, με τους καταναλωτές να οδηγούν τις εξελίξεις. Το penetration των smart TVs στην Ελλάδα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, αντίστοιχα του ευρωπαϊκού μέσου όρου, η ακρόαση μουσικής είτε μέσα από πλατφόρμες ροής είτε μέσα από ψηφιακά και μη ραδιόφωνα αναπτύσσεται ραγδαία, τα trends δημιουργούνται στο YouTube & TikTok, το καθημερινό messaging γίνεται μέσω IG , ακόμα και η κατανάλωση podcasts διεκδικεί υψηλά ποσοστά κατανάλωσης. Με τον καταναλωτή να επιλέγει πού, πώς, πότε και για πόσο χρόνο θα καταναλώσει περιεχόμενο, η στρατηγική που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι η συνεχής προσπάθεια να δημιουργήσουμε τις μέγιστες δυνατές συνέργειες με media & channel agnostic τρόπο, προκειμένου να διεκδικήσουμε το attention του καταναλωτή και να προσαρμόσουμε το μήνυμα ώστε να λειτουργήσει σε ένα πολυπληθέστερο και περισσότερο κατακερματισμένο περιβάλλον κατανάλωσης περιεχομένου και χρήσης μέσων με τον κατάλληλο κάθε φορά τρόπο.