Τα Ermis Awards (ξανά) στο Deree - «Ermis Awards | Unlocking Creativity at Deree»
Γράφει η Εύα Πέτροβα
Μετά την ηµερίδα «Creativity Un_Explained», που πραγµατοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2024, τα Ermis Awards, ο κορυφαίος θεσµός δηµιουργικότητας στην Ελλάδα βρέθηκαν και φέτος στο Deree - The American College of Greece και συγκεκριµένα στο Camp της Αγίας Παρασκευής την Τρίτη 18 Νοεµβρίου, για την ηµερίδα µε τίτλο: «Ermis Awards | Unlocking Creativity at Deree |», αφιερωµένη στην επικοινωνία, στη διαφήµιση και στο marketing. Μέσα από µια ευρηµατική παρουσίαση βραβευµένων έργων οι παρευρισκόµενοι φοιτητές καθώς και επαγγελµατίες του κλάδου είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τι κρύβεται πίσω από τις βραβευµένες καµπάνιες που κάθε χρόνο φέρνουν τη δηµιουργικότητα και το πάθος για νέες ιδέες στο προσκήνιο. Συντονιστής της ηµερίδας ήταν ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director της Cream και µέλος του Steering Committee των Ermis Awards.
Ρία Ψούχλα, Χρυσόστοµος Αγαπητός
Γιάννης Χαραλαµπόπουλος, Χρήστος Παπαποστόλου
Χρήστος Κουτσούκος
Στην εναρκτήρια οµιλία της ηµερίδας ο Chief Marketing Officer της Κωτσόβολος και µέλος του Steering Committee των Ermis Awards, Κωνσταντίνος Σταµατάκης, έκανε λόγο για τη δηµιουργικότητα η οποία µετατρέπει ένα προϊόν σε µια ιστορία και την ιστορία σε ένα «κίνηµα». Επίσης, η Iωάννα Μητροπούλου από το Marketing Τµήµα, ως ακαδηµαϊκή Co-ordinator στο Deree υποδέχτηκε από το βήµα τούς παρευρισκόµενους.
Ο Χρήστος Κουτσούκος στην ενότητα «How to survive a zombie attack-a story about Creativity, AI, the future and popcorn», έκανε λόγο για το ρόλο της ΑΙ και για τη σηµασία του οράµατος στον κόσµο του marketing και της διαφήµισης. Στην ενότητα «How to Judge a Creative Idea» ο Group Creative Director Γιάννης Βασιλόπουλος και η Strategic Planner Director Νόρα Μαλαµίδου από τη Frank & Fame µίλησαν για την αξία της δηµιουργικής ιδέας και για το πώς τραβάει την προσοχή του θεατή. Στη συνέχεια, η Head of Events & Experience της V+O Group, Ρία Ψούχλα, και ο Senior Account Manager Χρυσόστοµος Αγαπητός παρουσίασαν την εµβληµατική καµπάνια για τα 150 χρόνια του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία µε το επιτυχηµένο tagline «Always Grand». Πρόκειται για ένα κορυφαίο project µε µοναδικές tailor-made εµπειρίες, 6.000 συµµετέχοντες, συµπεριλαµβανοµένων VIPs, καλεσµένων, media και κοινού, αξίας 920,000 ευρώ µε πάνω από 4.000 αναρτήσεις σε social. Η καµπάνια, σύµφωνα µε τους οµιλητές, ξεπέρασε τις προσδοκίες.
Γιάννης Βασιλόπουλος, Νόρα Μαλαµίδου
Ζωρζέτα Μηλιοπούλου, event organizer
Στη συνέχεια, στην ενότητα «It’s all about love», η Frank & Fame µε τη Νόρα Μαλαµίδου, τον Creative Director Κώστα Καπετανάκη και την Corporate Communications Manager στην Κaramolegos, Στελίνα Φουστέρη, παρουσίασαν την επιτυχηµένη καµπάνια για τον Καραµολέγκο, όπου ανάτρεψε την εικόνα της τέλειας οικογένειας, λανσάροντας µια «αληθινή» καµπάνια µε το tagline «Ο Καραµολέγκος το έκανε. Με αγάπη!».
Ο Co-founder της Beetroot, Γιάννης Χαραλαµπόπουλος, και ο Head of Brand Communication & Brand Expierence της Εθνικής Τράπεζας, Χρήστος Παπαποστόλου, µίλησαν για το επιτυχηµένο rebranding της NBG, ένα brand µε ιστορία 178 χρόνων, όπου οι δηµιουργοί κατάφεραν να λανσάρουν µια νέα πιο φρέσκια οπτική ταυτότητα.
Βένια Κορονίδη, Νίκη Πολυχρονάκη
Το live session
Επίσης, στην ενότητα «People Hate Ads.Let’s Do an Ad» παρουσιάστηκε η stress free καµπάνια για την εφαρµογή next της NBG, όπου η Βένια Κορονίδη, Head of Strategy της McCann, και η Νίκη Πολυχρονάκη, Head Digital Presence & Communication NBG, εξήγησαν τη δυσκολία στο targeting της Gen Z και την επιτυχία των anti stress βραβευµένων ταινιών.
Στο τέλος ακολούθησε ένα live session µε τον Θανάση Παπαθανασίου, Chairman & Εxecutive Creative Director της Frank & Fame, την Ιωάννα Αρχοντάκη, Creative Director της DDB Athens, την Κατερίνα Βορεοπούλου και την Κατερίνα Καλλιγαρίδη από το Marketing Society και τους Αλέξανδρο Νικολάου και Αριάνδη Κολλάρου από το Communication Society του Deree, όπου οι παρευρισκόµενοι φορείς είχαν την ευκαιρία να συνοµιλήσουν για το ρόλο και τις προκλήσεις του advertising.
