To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tempo OMD Hellas: Τρία βραβεία στα ΙΑΒ MIXX Awards Europe 2025

Tempo OMD Hellas: Τρία βραβεία στα ΙΑΒ MIXX Awards Europe 2025

Tρεις διακρίσεις απέσπασε η Tempo OMD Hellas στα φετινά MIXX Awards Europe 2025 του IAB Europe.

Συγκεκριμένα διακρίθηκε πανευρωπαϊκά με 3 βραβεία στις κατηγορίες:

• Branded Entertainment – για την Pils Hellas της Eλληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (Bronze)
• Advanced Video (CTV & Beyond) SILVER για το Λόττο του ΟΠΑΠ (Silver)
• Predictive Analytics & Audience Intelligence  για το Τζόκερ του ΟΠΑΠ (Bronze)

“Ένα τεράστιο μπράβο στις ομάδες μας που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη και το κοινό όραμα. Αυτή η διάκριση είναι αποτέλεσμα δημιουργικότητας, τεχνογνωσίας και πάθους για καινοτομία” αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτηση της στα social media.


Η κριτική επιτροπή του 2025, με πρόεδρο τον Eddie Adedji, Head of Commercials της Publicis Media EMEA, αποτελούνταν από ηγετικά στελέχη του κλάδου προερχόμενα από παγκόσμιους οργανισμούς όπως WPP Media, Meta, TikTok, Microsoft Advertising, Mediaplus Realtime, PHD, Procter & Gamble, RTL AdAlliance και άλλους. Οι κριτές αφιέρωσαν σημαντικό χρόνο στην αξιολόγηση και συζήτηση των συμμετοχών, με έναν σαφή στόχο: να αναδείξουν καμπάνιες που απέδειξαν όχι μόνο στρατηγική αρτιότητα αλλά και δημιουργικό έργο ικανό να αφήσει διαρκή εντύπωση.


Το πολυαναμενόμενο Grand Prix της φετινής χρονιάς απονεμήθηκε στο ‘Saving the Voice of the Ghetto’  της Saatchi & Saatchi Poland για το POLIN Museum of the History of Polish Jews, το οποίο αναγνωρίστηκε ως αληθινό αριστούργημα που έθεσε νέο δημιουργικό σημείο αναφοράς, μετατρέποντας την τεχνολογική καινοτομία και την τεχνητή νοημοσύνη σε μια βαθιά ανθρώπινη και συναισθηματική εμπειρία.


Το 2025 αποτελεί επίσης σημαντικό ορόσημο με την καθιέρωση του National Federation Award, μιας νέας διάκρισης που επιβραβεύει την ομοσπονδία της οποίας η αγορά επέδειξε εξαιρετική επίδοση, υποβάλλοντας καμπάνιες που πέτυχαν εντυπωσιακά αποτελέσματα και συνέβαλαν ουσιαστικά στην πρόοδο της ψηφιακής διαφήμισης στην Ευρώπη.


Το πρώτο National Federation Award απονεμήθηκε στην BVDW, καθώς οι καμπάνιες από τη γερμανική αγορά πέτυχαν τη συνολικά υψηλότερη βαθμολογία απόδοσης.

TAGS: Tempo OMD